jawel want ik ben knetter, en de show heet ook faalshow dus dan mag het lekker puhquote:Op maandag 30 mei 2011 21:42 schreef Viro het volgende:
[..]
Wij mogen falen, jij mag na 1 show niet meer falen
Trekker!quote:Op maandag 30 mei 2011 21:43 schreef mr-green het volgende:
Ik zet altijd het volume van de stream uit en luister zelf via Traktor
ik ga ook niet via de stream luisteren, dat lijkt me echt kutquote:Op maandag 30 mei 2011 21:43 schreef mr-green het volgende:
Ik zet altijd het volume van de stream uit en luister zelf via Traktor
Oh wacht, het gaat natuurlijk niet over trekkersquote:
veel plezierquote:Op maandag 30 mei 2011 21:48 schreef Stiffler1988 het volgende:
Maar mensen, ik gaat jullie weer verlaten
Jofu toppie show![]()
Dank u, en jij straks succes met je showquote:
Ik ben zelf meer van de John Deere, Fendts en Steyrsquote:
Steyr! Van Puch enzo.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben zelf meer van de John Deere, Fendts en Steyrs
Dit is wel your ticket to fame, zet die plaatjes klaar maak je spiertjes los en je gaat er voorquote:Op maandag 30 mei 2011 20:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
10 minuten wachten.. werkt het dan niet.. dan is het pech
Als jij het zegtquote:Op maandag 30 mei 2011 21:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Steyr! Van Puch enzo.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was maar een uurtje, hiervoor draaide ik rustig..quote:Op maandag 30 mei 2011 21:54 schreef Karzai het volgende:
Ik vind Jofu een goeie dj maar twee uur van dit stevige werk hou ik niet vol
Ok tis wel een goeie intro voor de show van knetterquote:Op maandag 30 mei 2011 21:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Was maar een uurtje, hiervoor draaide ik rustig..
quote:Viro ... : wat duurt niet meer lang?
knetter krankjorum: tot ik on air mag soppen![]()
Viro ... : Nice![]()
Viro ... : Wait wutt??
Tegen wie heb je het?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Als er een ghost zit kicken, dan kan Knetter er in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |