Nee niet platspammen.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:10 schreef robdriessen het volgende:
Iedereen even Popje of koelkast proberen te seinen via welk kanaal dan ook.
idd dat is ook nogal iri, als iemand popje en hups ff dmt, en koelkast op msn aanspreekt ofzo..quote:
Jij hebt koelkast op msn toch?quote:Op maandag 30 mei 2011 20:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
idd dat is ook nogal iri, als iemand popje en hups ff dmt, en koelkast op msn aanspreekt ofzo..
meer niet
¿Que? Niet meer te herstarten?quote:Op maandag 30 mei 2011 20:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Server is down, koelkast kan daar niets aan doen
server staat niet bij hem thuis hequote:
Ow wist ik niet!quote:Op maandag 30 mei 2011 20:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
server staat niet bij hem thuis he
Later dude!quote:Op maandag 30 mei 2011 20:16 schreef robdriessen het volgende:
Goed, ik ben er even van tussen. Succes allemaal :/
Dan wacht ik evenquote:Op maandag 30 mei 2011 20:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
10 minuten wachten.. werkt het dan niet.. dan is het pech
Ja dan willen we allemaal heel graag helpenquote:Op maandag 30 mei 2011 20:10 schreef robdriessen het volgende:
Iedereen even Popje of koelkast proberen te seinen via welk kanaal dan ook.
helemaal niet mijn schuldquote:Op maandag 30 mei 2011 20:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jouw schuld, jij hebt de boel bij mij ingesteld![]()
Welles!quote:Op maandag 30 mei 2011 20:19 schreef Viro het volgende:
[..]
helemaal niet mijn schuld![]()
als server down is moeten jullie contact opnemen met pizzalucht of sharr als pizzalucht niet te bereiken is.
heb ik niet in huis, als jij ze hebt mag je ze er wel ff heenbrengenquote:
Adres?quote:Op maandag 30 mei 2011 20:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb ik niet in huis, als jij ze hebt mag je ze er wel ff heenbrengen
echt? hij heeft nog maar 1 x eerder gedraait hequote:Op maandag 30 mei 2011 20:30 schreef Pizzalucht het volgende:
Jofu, gebruik je wel de goede bitrate, elke keer als jij begint crasht hij...
Ligt het daar dan toch aan? Ik krijg m'n niet hoger dan wat de shoutcast aangeeft.. Ik moet m'n oude shoutcast weer terugvinden dus..quote:Op maandag 30 mei 2011 20:30 schreef Pizzalucht het volgende:
Jofu, gebruik je wel de goede bitrate, elke keer als jij begint crasht hij...
Denk het wel... Probleem hebben we al eerder gehad. Als er geen intro is voor die bitrate dan crasht de server.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ligt het daar dan toch aan? Ik krijg m'n niet hoger dan wat de shoutcast aangeeft.. Ik moet m'n oude shoutcast weer terugvinden dus..
Donequote:
quote:
Huiswerk is voor mensen die niet hebben opgelet.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:38 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik kan zo toch niet mijn huiswerk doen?
quote:Op maandag 30 mei 2011 20:39 schreef Rensjebree het volgende:
Ik heb mijn auto net een winterse zomerlook gegeven!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 mei 2011 20:39 schreef Rensjebree het volgende:
[ afbeelding ]
AFBLIJVENquote:Op maandag 30 mei 2011 20:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
Dankzij Pizzalucht
![]()
dus dankjewel pizzalucht
![]()
moeten we geen dankjewel zeggenquote:
en ik weer fokkenquote:Op maandag 30 mei 2011 20:46 schreef gewoonfaye het volgende:
Leuke muziekjes Joof, nu kan ik weer schrijven
quote:Op maandag 30 mei 2011 20:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zal ik zo de mic maar eens proberen dan?![]()
Watsdat? Een Jetta? Wanneer ga je verder met je Golf I?quote:Op maandag 30 mei 2011 20:39 schreef Rensjebree het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is een jetta ja!..quote:Op maandag 30 mei 2011 20:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Watsdat? Een Jetta? Wanneer ga je verder met je Golf I?
quote:Op maandag 30 mei 2011 20:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach, zolang we maar geen fapgeluiden horen!
Jij bent grease monkey van beroep (geweest)?quote:Op maandag 30 mei 2011 20:52 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Dat is een jetta ja!..
Al moet ik ook nieuwe remmen onder de golf 2 zetten die ik zaterdag heb gekocht!
Ik hoop van het weekend het motorruim van de golf 1 te strippen zo dat het blok er uit kan!
[ afbeelding ]![]()
Das eng, en ik weet niets..quote:Op maandag 30 mei 2011 20:59 schreef ToT het volgende:
Eye of the tiger doet het altijd goed!
Maar Jofu, misschien is het leuker om iets langer te lullen tussen de nummers door!
Kijken of je wat feitjes over de artiest of het nummer kunt vinden of zo, of zeg waarom je het nummer draait of zo.quote:
Misschien als ik het gewend benquote:Op maandag 30 mei 2011 21:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Kijken of je wat feitjes over de artiest of het nummer kunt vinden of zo, of zeg waarom je het nummer draait of zo.
Of gewoon flink stotteren en over je woorden struikelen, zoals ik doe als de microfoon werkt!quote:Op maandag 30 mei 2011 21:03 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Gewoon wat onzinnigs bleren! doe ik ook altijd!
inderdaadquote:Op maandag 30 mei 2011 21:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
Meh, ik zie wel, ik lul als ik zin heb en anders niet
Ach ik ben ook gewoon een faal haas hoor!quote:Op maandag 30 mei 2011 21:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Of gewoon flink stotteren en over je woorden struikelen, zoals ik doe als de microfoon werkt!
quote:Op maandag 30 mei 2011 21:07 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Ach ik ben ook gewoon een faal haas hoor!
Het maakt niet uit als het maar bazen show is!
quote:Op maandag 30 mei 2011 21:08 schreef ToT het volgende:
[..]Ik heb wel eens een halve show enorm veel zitten lullen en lol zitten trappen tot ik er achter kwam dat men me niet eens kon horen!
quote:Op maandag 30 mei 2011 21:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik was echt vet pissig, want het ging echt lekker voor mijn gevoel!
Zolang je de server maar niet laat crashen!quote:Op maandag 30 mei 2011 21:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik durf niet meerwehehe.. beloof me dat jullie me straks niet gaan uitlachen
Kom op! Ik ga toch ook gewoon door ondanks dat ik eerst de server stuk maaktequote:Op maandag 30 mei 2011 21:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
quote:Op maandag 30 mei 2011 21:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wait, wutt?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:15 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Waarschijnlijk ga ik je show/debuut missen
Ff aangesproken op MSN!quote:Op maandag 30 mei 2011 21:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik mis volgensmij luisteraars.. Waar is Samzz enzo?
Ja, cafè / groepsdruk en zo.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wait, wutt?ben er ergens wel blij om
Dan hou ik ook m'n mond meestal, alleen voorin praat ik dan met mensen..quote:
Dan stonden jullie in de kou te wachten want de bus ging even stukquote:Op maandag 30 mei 2011 21:20 schreef Zokunen het volgende:
Eigenlijk had robdriessen moeten afsluiten met hollenboer - busje komt zo
Maar hij kwam, zag en overwonquote:Op maandag 30 mei 2011 21:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan stonden jullie in de kou te wachten want de bus ging even stuk
quote:
Neem een borreltjequote:Op maandag 30 mei 2011 21:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
quote:
quote:
OMG OMG OMG, saaaaaaaaaaaaaaaaaamszz! Ik heb zo'n mooie bikini gezien van LA ink, we zouden eigenlijk eens op moeten houden met dit op fok! bespreken, maar aangezien ik je msn niet heb, doe ik het maar even zoquote:
Fotoquote:Op maandag 30 mei 2011 21:22 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
OMG OMG OMG, saaaaaaaaaaaaaaaaaamszz! Ik heb zo'n mooie bikini gezien van LA ink, we zouden eigenlijk eens op moeten houden met dit op fok! bespreken, maar aangezien ik je msn niet heb, doe ik het maar even zo
Met zulke kentekenplaten kun je echt niet rijden hoor. Dat vindt oom agent nooit goed.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:52 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Dat is een jetta ja!..
Al moet ik ook nieuwe remmen onder de golf 2 zetten die ik zaterdag heb gekocht!
Ik hoop van het weekend het motorruim van de golf 1 te strippen zo dat het blok er uit kan!
[ afbeelding ]![]()
nee na afgelopen weekend drink ik iig tot zaterdag niet weerquote:
Niks hoorquote:Op maandag 30 mei 2011 21:23 schreef Samzz het volgende:
BULLET FOR MY VALENTINEIk ben echt fan van Bittersweet Memories
Oh en Jofu, wat heb jij op je geweten?
quote:Op maandag 30 mei 2011 21:24 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Met zulke kentekenplaten kun je echt niet rijden hoor. Dat vindt oom agent nooit goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |