ditquote:Op maandag 30 mei 2011 20:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
TS, ik zou je gewoon in je pussy geven hoor.
Nee hoor.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:22 schreef Rowdy_Rocker het volgende:
Har har.
[..]
Har har. FoBo is vol zat.
Lekker poepen zonder te persen, trek je ook niet meer van die moeilijke gezichten.Die druk soms in je hoofd jonge, ik heb af en toe het gevoel alsof ik een hersenbloeding krijg tijdens het schijten.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:50 schreef FruitenCo het volgende:
Des te vaker anaal des te slechter de ontsluiting van je anus wordt in de loop der jaren
Tja, heb al vele jaren regelmatig anale seks, maar het moment waarop ik niet meer mijn best hoef te doen op een drol is nog niet gekomenquote:Op maandag 30 mei 2011 20:50 schreef FruitenCo het volgende:
Des te vaker anaal des te slechter de ontsluiting van je anus wordt in de loop der jaren
En ik maar denken dat vrouwen niet poepenquote:Op maandag 30 mei 2011 21:12 schreef erodome het volgende:
het moment waarop ik niet meer mijn best hoef te doen op een drol is nog niet gekomen
Ik val ook graag in slaap na de seks en seks zonder een orgasme vind ik maar zo zo, dus ik lijk best wel op een man op mijn uiterlijk na, misschien komt het daardoorquote:Op maandag 30 mei 2011 21:24 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
En ik maar denken dat vrouwen niet poepen
Al 5 jaar en je bent al een half jaar gestopt?!.. dus je deed al aan anale seks toen je 13 was.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:28 schreef FruitenCo het volgende:
Ik heb al 5 jaar anale seks met mijn vriendin, echter zijn we er mee gestopt sinds een half jaar omdat haar anus niet meer goed sluit.
Maar we hebben genoten![]()
deed je ook nog wel eens wat anders dan anaal danquote:Op maandag 30 mei 2011 21:28 schreef FruitenCo het volgende:
Ik heb al 5 jaar anale seks met mijn vriendin, echter zijn we er mee gestopt sinds een half jaar omdat haar anus niet meer goed sluit.
Trollquote:Op maandag 30 mei 2011 21:45 schreef teamlead het volgende:
[..]
deed je ook nog wel eens wat anders dan anaal danHoe kan ik godsnaam haar sluitspier na 5 jaar anale sex al vertieft zijn dan?
Klinkt lomp, maar beuken beuken beukenquote:Op maandag 30 mei 2011 21:45 schreef teamlead het volgende:
[..]
deed je ook nog wel eens wat anders dan anaal danHoe kan ik godsnaam haar sluitspier na 5 jaar anale sex al vertieft zijn dan?
zo vaak is toch slecht voor jequote:Op maandag 30 mei 2011 20:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Het gevoel zeker, als je het iedere dag doet voel je straks helemaal niets meer.
Nou fijn als die dan ook niet meer strakker wordt, zit zij met de gebakken perenquote:Op maandag 30 mei 2011 21:28 schreef FruitenCo het volgende:
Ligt eraan, dagelijks vingeren lijkt me niet slecht.quote:
Las laatst over een kutdokter die het weer strak trekt alsof je 16 bent, misschien kan dat ook wel met de anus?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:17 schreef Jurgen1990 het volgende:
[..]
Nou fijn als die dan ook niet meer strakker wordt, zit zij met de gebakken peren
we hebben het over anaal toch? Niet over vingerenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Ligt eraan, dagelijks vingeren lijkt me niet slecht.
Vingeren kan ook anaal...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
we hebben het over anaal toch? Niet over vingeren
ja een vinger is niet zo dik als een piemelquote:
Bij sommige wel hoor!!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja een vinger is niet zo dik als een piemel
Ik bedoel elke dag een piemel in je kont is slecht
Volgens mij hoeft dat niet slecht te zijn.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
okZoveel piemels heb ik niet gezien, dus ik kan er niet over oordelen dan.
Nee hoor je hebt natuurlijk gelijk. Ik doelde meer op mensen met kleine pikkies, of mensen met worstenvingers. Daar zit wel een klein verschil natuurlijkquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
okZoveel piemels heb ik niet gezien, dus ik kan er niet over oordelen dan.
Is gewoon onzin, moet je niet op reageren.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:45 schreef teamlead het volgende:
[..]
Was toch een keer een onderzoekje geweest onder jongeren, waarin bleek dat hetero's het net zo vaak anaal deden dan homo's.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:05 schreef charmed_angel het volgende:
Alsof homo's veel anale seks hebben
Ik ken genoeg homo;s die geen anale seks hebben.
Ja volgens mij welquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:11 schreef Blink2004 het volgende:
[..]
Was toch een keer een onderzoekje geweest onder jongeren, waarin bleek dat hetero's het net zo vaak anaal deden dan homo's.
Wtf moet je als je homo ben dan, best zielig eigenlijk... gewoon fockt up die gasten!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel
En dat het dus een fabel is dat homo's anale seks hebbenIk ken er een paar die daar helemaal niet van houden, maar wel superhomo zijn
andere dingen doen dan anaal?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wtf moet je als je homo ben dan, best zielig eigenlijk... gewoon fockt up die gasten!
en dan zijn er nog steeds mensen die denken dat er niks verkeerd is gegaan ergens...![]()
ja maar het gaat toch ook uitlubberen ofzo. Iets met kringspier heb ik ooit begrepenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:21 schreef erodome het volgende:
Ik zeg dan toch ook degene die ontvangen!
Dat niet iedere homo aan anaal doet weet mijn neus ook wel, maar er zijn er ook die het iedere dag doen bijkans, gaat allemaal gewoon goed.
Het is gewoon onzin dat het stuk gaat van anala seks, dat is niet waar.
Het gaat wel stuk van door pijn heen gaan, dingen gebruiken die de boel verdoven en dat soort gekkigheden.
Vaginaal is uitgesloten hequote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
andere dingen doen dan anaal?
Er bestaat nog meer als anaal hoorWTF
kom op... doe niet domquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vaginaal is uitgesloten hedat vind ik gewoon zielig voor onze homoseksuele medemens
Haha sorry, maar.. Das toch kut ?:Pquote:
was jij niet 13 ofzo?quote:Op maandag 30 mei 2011 20:42 schreef gogosweden het volgende:
Ben wel trots op TS eigenlijk.
Niet veel vrouwen laten zich anaal vernederen
Nee, het gaat niet uitlubberen, ik weet niet waar dat soort rare ideeen vandaan komen, maar dat gebeurd niet.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar het gaat toch ook uitlubberen ofzo. Iets met kringspier heb ik ooit begrepen
Ik weet het niet meer precies, was een documentaire
Je moet de anus zien als de mond, je mond is ook een kringspier net als je anus, deze wordt door al dat eten of gepijp ook niet uitgelubberdquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:59 schreef erodome het volgende:
[..]
Nee, het gaat niet uitlubberen, ik weet niet waar dat soort rare ideeen vandaan komen, maar dat gebeurd niet.
Het kan wel, maar dan moet je die kringspier beschadigen en daar heb je wel wat voor nodig zeg maar.
Ik kan me best voorstellen dat sommige luitjes die van die verdovende zalf gebruiken en zich laten fisten enzo op ten duur beschadigingen oplopen, maar dan ga je heel erg ver en vooral schakel je het waarschuwingssysteem uit.
Maar zoals gezegd, dat zijn extreme zaken waarin mensen veelste ver gaan, normaliter kom je daar niet bij in de buurt, pijn waarschuwt ruim optijd.
Je kan gewoon anale seks hebben en hard neuken kan ook gewoon, zonder wat te beschadigen.
Hou je aan de spelregels, pijn is stapje terug doen en het komt allemaal helemaal goed.
Als ik het goed heb zitten er bij de anus twee kringspieren. Eentje heb je controle over en de ander niet. De binnenste waar je geen controle over hebt kun je zeker wel slopen en dan heb je een probleem. Hard, langdurig en frequent anaal neuken moet je niet willen. Dat gaat op den duur gegarandeerd problemen opleveren.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:16 schreef Killaht het volgende:
[..]
Je moet de anus zien als de mond, je mond is ook een kringspier net als je anus, deze wordt door al dat eten of gepijp ook niet uitgelubberd
Dan doe je toch iets fout hoor.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:41 schreef PfenisBaron het volgende:
Dit is zeker wel mogelijk hoor. Heb zowel bij mijn huidige vriendin alsook bij mijn ex meerdere malen de kringspier zo hard kapotgeblaft dat ze er nog een maand last van had. Mijn ex had dit probleem zelfs het laatste jaar van onze relatie voortdurend terwijl ik enkel nog haar snee opzocht en de rest liet rusten.
De vraag is of dat nog steeds zo zal zijn als ze 50 is. Ik denk van niet.quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:27 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dan doe je toch iets fout hoor.
Hier lukt het zonder pijn, en mn vriendin kan 'gewoon zitten' zonder ergens last van te krijgen naderhand. Gewoon rustig aan opbouwen en genoeg glijmiddel. Dan zou het geen kwaad moeten kunnen. En ook met hardere anale seks lukt dat prima.
Alsof je nog iedere dag neukt als je 50 bent.quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:32 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
De vraag is of dat nog steeds zo zal zijn als ze 50 is. Ik denk van niet.
Je moet ook niet iedere dag keihard anaal aan de gang, dan zal het op dr 50e waarschijnlijk inderdaad niet meer zo strak zitten.quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:32 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
De vraag is of dat nog steeds zo zal zijn als ze 50 is. Ik denk van niet.
Daar gaat het toch niet om? Ik las in dit topic iets van meerdere malen per week anaal en af en toe best stevig. Dat moet je echt niet 20-30 jaar lang doen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 14:46 schreef Euribob het volgende:
[..]
Alsof je nog iedere dag neukt als je 50 bent.
Die medici zeggen ook dat het gaat om het kwetsen van de innerlijke kringspier, niet dat je van alle anale seks last krijgt op die manier...quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:36 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om? Ik las in dit topic iets van meerdere malen per week anaal en af en toe best stevig. Dat moet je echt niet 20-30 jaar lang doen.
Seksuologen en medici waarschuwen er niet zomaar voor, maar goed veel mensen gaan liever uit van persoonlijke ervaringen en die van anderen in directe omgeving. Beetje als rokers die zeggen dat het geen kwaad kan, want ze kennen iemand die 85 is geworden en een pakje per dag rookte. Dan ben je natuurlijk uitgeluld.
Ok ik geloof jequote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:59 schreef erodome het volgende:
[..]
Nee, het gaat niet uitlubberen, ik weet niet waar dat soort rare ideeen vandaan komen, maar dat gebeurd niet.
Het kan wel, maar dan moet je die kringspier beschadigen en daar heb je wel wat voor nodig zeg maar.
ik moest lachenquote:Op maandag 30 mei 2011 21:09 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Lekker poepen zonder te persen, trek je ook niet meer van die moeilijke gezichten.Die druk soms in je hoofd jonge, ik heb af en toe het gevoel alsof ik een hersenbloeding krijg tijdens het schijten.
Wacht nog maar een keertje of 5, en dan gaat het hoogstwaarschijnlijk een stuk beterquote:Op donderdag 2 juni 2011 11:00 schreef Rowdy_Rocker het volgende:
Nou de tweede keer anaal ging al een stuk beter dan de eerste keer. Geen pijn eigenlijk meer, omdat ik me ontspande en niet zo zenuwachtig was. Alleen bij 'lange halen' nog wel dat vervelende poep-gevoel gehad.
Waarom zijn je relaties eigenlijk uitgegaan?quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:41 schreef PfenisBaron het volgende:
Dit is zeker wel mogelijk hoor. Heb zowel bij mijn huidige vriendin alsook bij mijn ex meerdere malen de kringspier zo hard kapotgeblaft dat ze er nog een maand last van had. Mijn ex had dit probleem zelfs het laatste jaar van onze relatie voortdurend terwijl ik enkel nog haar snee opzocht en de rest liet rusten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |