ditquote:Op maandag 30 mei 2011 20:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
TS, ik zou je gewoon in je pussy geven hoor.
Nee hoor.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:22 schreef Rowdy_Rocker het volgende:
Har har.
[..]
Har har. FoBo is vol zat.
Lekker poepen zonder te persen, trek je ook niet meer van die moeilijke gezichten.Die druk soms in je hoofd jonge, ik heb af en toe het gevoel alsof ik een hersenbloeding krijg tijdens het schijten.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:50 schreef FruitenCo het volgende:
Des te vaker anaal des te slechter de ontsluiting van je anus wordt in de loop der jaren
Tja, heb al vele jaren regelmatig anale seks, maar het moment waarop ik niet meer mijn best hoef te doen op een drol is nog niet gekomenquote:Op maandag 30 mei 2011 20:50 schreef FruitenCo het volgende:
Des te vaker anaal des te slechter de ontsluiting van je anus wordt in de loop der jaren
En ik maar denken dat vrouwen niet poepenquote:Op maandag 30 mei 2011 21:12 schreef erodome het volgende:
het moment waarop ik niet meer mijn best hoef te doen op een drol is nog niet gekomen
Ik val ook graag in slaap na de seks en seks zonder een orgasme vind ik maar zo zo, dus ik lijk best wel op een man op mijn uiterlijk na, misschien komt het daardoorquote:Op maandag 30 mei 2011 21:24 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
En ik maar denken dat vrouwen niet poepen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |