quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:48 schreef Dribbel_ het volgende:
Ohohowhowhow ik weet al wie er met een harde plassert voor de tv zit nu
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:12 schreef Braddie het volgende:
Ik heb hem al op DVD en ik vind het NIET de beste Queen show, ik vind hem overated.
Budapest van die tour is VÈÈL beter, knebworth is ook erg goed(niet pro-shot) maar toch!
Inderdaad, weinig mis met Queen. Het zijn de fans die het verpesten.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:07 schreef The_Dean het volgende:
Ben niet de grootste Queen fan, maar zo nu en dan is het best gaaf om te zien
Roger Watersquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:15 schreef Braddie het volgende:
John Deacon is in mijn opinie dè beste basgitarist van de afgelopen 40 jaar!
Hij is niet van het Slappen, maar hij is een van de weinige bassisten die niet in een hokje denkt, al zijn baslijntjes zijn kleine liedjes opzich!, heel melodieus en hij weet 100% zeker wat hij doet, luister eens naar de baslijn van Radio Gaga of Save Me, ongelofelijk hoeveel die man in een nummer kon stoppen qua melodie op de bas, en het niet liet klinken als een grote wirwar!
Zag net op FB een post van een meid dat ze naar Van Coke Kartel was geweest gister en haar groepje daarna nog was gaan hangen met de band. Dat was leuk tot ze coke gingen gebruiken. The clue is in the namequote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:14 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik zou gewoon van die rommel afblijven.
Je vergeet Doug Wimbish, Justin Chancellor, Cliff Burton, Steve Harris, Geddy Lee, Les Claypool, Richard Bona en John Paul Jones om maar een paar te noemen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:18 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Roger Waters
Paul McCartney
Marcus Miller
Jaco Pastorius
John Entwistle
Maar dan vooral die laatste
Blijf ik bezigquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je vergeet Doug Wimbish, Justin Chancellor, Cliff Burton, Steve Harris, Geddy Lee, Les Claypool, Richard Bona en John Paul Jones om maar een paar te noemen.
Dat valt wel mee hoor. Hij was wel goed, maar niet zo'n heel erg bijzondere bassist.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:15 schreef Braddie het volgende:
John Deacon is in mijn opinie dè beste basgitarist van de afgelopen 40 jaar!
Hij is niet van het Slappen, maar hij is een van de weinige bassisten die niet in een hokje denkt, al zijn baslijntjes zijn kleine liedjes opzich!, heel melodieus en hij weet 100% zeker wat hij doet, luister eens naar de baslijn van Radio Gaga of Save Me, ongelofelijk hoeveel die man in een nummer kon stoppen qua melodie op de bas, en het niet liet klinken als een grote wirwar!
Leuk dingetje, had je 'm een tijdje geleden hier gezet, had ik interesse gehad. Nu heb ik al wat andersquote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:13 schreef KaMo het volgende:
[TK] Digitale Camera Panasonic Lumix FZ50 10MP 12x Zoom
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:14 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik zou gewoon van die rommel afblijven.
Fixedquote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor. Hij was wel goed, maar niet zo'n heel erg bijzondere bassist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |