Gewoon een grote kamer zoeken.quote:
Dat betekent dat je je gitaar verkeerd vasthoudt. Je mag geen kracht zetten met je duim. Door je hand te kantelen kun je meer of minder kracht zetten met de vingers die op het fretbord zitten...quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:37 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
ik speel te weinig gitaar .
Na 30 minuten spelen krijg ik al de krampen in mijn hand
Na veel barré akkoorden heb ik dat ook altijd, maar heb al een hoop houdingen geprobeerdquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:29 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Dat betekent dat je je gitaar verkeerd vasthoudt. Je mag geen kracht zetten met je duim. Door je hand te kantelen kun je meer of minder kracht zetten met de vingers die op het fretbord zitten...
Dat heeft niet echt mijn voorkeur.quote:
Gewoon thuis laten staan. Als je ooit thuis bent en niks te doen hebt,quote:
Haha.. klinkt goed btw.. Leuk al die mensen me bandjes!quote:
Een vriend van me had wel een leuke tip.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:30 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Na veel barré akkoorden heb ik dat ook altijd, maar heb al een hoop houdingen geprobeerd
Dat is het probleem, mijn ouderlijk huis staat ook te koopquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:43 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Gewoon thuis laten staan. Als je ooit thuis bent en niks te doen hebt,
Ik zou gewoon van die rommel afblijven.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:12 schreef Trollscience het volgende:
Morgen Cocaine met mijn blues/rockband in de lokale cafe
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:14 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik zou gewoon van die rommel afblijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lolquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:14 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik zou gewoon van die rommel afblijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |