SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic statistieken
Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken
Deze openingspost
Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen. De OP is dan hier te vinden.
Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic. bvdDoe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
hoiquote:
@ Outpost, hij is binnen hoor! ¤65.000,- armerquote:Op maandag 30 mei 2011 21:20 schreef PeeJie_ het volgende:
Wil ik van den Bosch kopen, gaat er iemand mee bieden, zal je altijd zien. Gewoon veel in 1x bieden zodat hij weggaat of net zo lang door gaan met ophogen tot hij stopt ?
Wat zijn z'n skills?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:28 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
@ Outpost, hij is binnen hoor! ¤65.000,- armer
NederlandJordy van den Boschquote:
Niet slechtquote:Op maandag 30 mei 2011 21:38 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
NederlandJordy van den Bosch
17 jaar en 63 dagen, TSI = 690
redelijk in vorm, conditie matig
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 3/20 slecht
Positiespel: 6/20 redelijk
Vleugelspel: 3/20 slecht
Passen: 6/20 redelijk
Scoren: 3/20 slecht
Spelhervatting: 1/20 rampzalig
29-05-2011 *+-+b (Vleugelspeler)
quote:
Ho, ging even mis met de mobielquote:Op maandag 30 mei 2011 23:28 schreef The_Hives het volgende:
En Gijs jij wilde weten over hardlopen:
Ik ben zelf niet zo van de schema's. Waarom zou je je aan een schema houden als je lichaam wat anders zegt? Ik ben wel eens begonnen voor een rondje van 10km, maar liep zo lekker dat het er 15 werden. Als het goed voelt moet je dat doen. En als je daarna geen gevolgen hebt weet je dat je het aan kan.
Als jij voor het eerst meteen 10 km kan lopen boven de 12km per uur ben je geen beginner. Dan heb je gewoon loop talent. Als je de dag erna geen lichamelijke gevolgen gehad hebben heb je het niet te gek gedaan.
ja maar spierpijn is niet erg zolang je er maar niet langer dan 2 of 3 dagen mee loopt. Spierpijn is ook lekker want dan heb je tenminste het gevoel dat je wat gedaan hebt. Als ik 10km loop heb ik soms het gevoel dat ik een uur later weer 10km kan. Dat is ook het moment om je doelen verder te stellen. Nu is het dan zaak voor jou om vaker die 10k te lopen in ongeveer dezelfde tijd. Op het moment dat die spierpijn er niet meer is de dag later dan kan je het uitbreiden. Sowieso wat ik eerder zei die 10k voor de eerste keer is gewoon knap in dat tempoquote:Op maandag 30 mei 2011 23:34 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ho, ging even mis met de mobielmaar eigenlijk een beetje wat ik hoopte te horen! Ik moet wel doelen stellen om het leuk te blijven vinden, maar van die schema‘s word ik al naar als ik ze zie! Goed dat dit voor een ervaringsdeskundige werkt! Dankje
En nu moet ik toegeven dat ik wel wat spierpijn had hoor, vooral zondag
Top! Ik hoop dat t een toppert wordt.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:28 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
@ Outpost, hij is binnen hoor! ¤65.000,- armer
Oké, dan ga ik inderdaad gewoon lekker bezig en de rondjes en afstanden lopen waar ik zin in heb en die goed voelenquote:Op maandag 30 mei 2011 23:45 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ja maar spierpijn is niet erg zolang je er maar niet langer dan 2 of 3 dagen mee loopt. Spierpijn is ook lekker want dan heb je tenminste het gevoel dat je wat gedaan hebt. Als ik 10km loop heb ik soms het gevoel dat ik een uur later weer 10km kan. Dat is ook het moment om je doelen verder te stellen. Nu is het dan zaak voor jou om vaker die 10k te lopen in ongeveer dezelfde tijd. Op het moment dat die spierpijn er niet meer is de dag later dan kan je het uitbreiden. Sowieso wat ik eerder zei die 10k voor de eerste keer is gewoon knap in dat tempo
Kijk maar eens in het topic voor beginners. Zoveel hebben moeite met 4km en dat iedere keer met een paar honderd meter of 2 minuten bijvoorbeeld uitbreiden. Respect dat ze het zo aanpakken hoor maar dat is niet mijn ding. Wie kan mij vertellen dat ik het zo moet aanpakken als mn lichaam wat anders zegt?
EN als je zoiets hebt die 10k vind ik ver genoeg dan kan je je doelen in tijd stellen
Ik heb ook een aanvallend coach. Ik train verdedigers en speel vaak met 5 verdedigers. Dat betekent dat die linie op een gegeven moment wel sterk is, maar ook dat ik weinig spelers/mogelijkheden heb aanvallend. Om dat op te vangen geef ik mijn aanvallers die ik heb wat een boost met een aanvallend coach.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 07:53 schreef IPeePie het volgende:
Waarom hebben bijvoorbeeld koek, flap, diepfries en drassss allemaal een aanvallend coach?
Waarom niet gewoon een neutrale? Dat gebruiken ze ook in de ere
Kracht van mijn team was/is de aanval + middenveld. Daarom koos ik ervoor om nog een extra bonus te pakkenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 07:53 schreef IPeePie het volgende:
Waarom hebben bijvoorbeeld koek, flap, diepfries en drassss allemaal een aanvallend coach?
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:56 schreef Drassss het volgende:
[..]
Possie, 4 ton voor mijn jeugdspeler gekregen
Bidwars op je eigen spelers zijn altijd leuk.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:13 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja, een kleine bidwar zorgde voor een extra ton
Over 2 uurtje die gruwelijk CM binnen halen.
Waanzin dat het maar 2-0 is gebleven bij je..quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Bidwars op je eigen spelers zijn altijd leuk.![]()
Zal zo eens kijken wat mijn verkopen gister hebben opgeleverd.
Edit : Oh en ff kijken wat mn team zondag heeft gedaan.
quote:Roberto Belmonte Zijn prestaties op het gebied van leiderschap zijn niet meer wat ze geweest zijn. Ze daalden van redelijk naar matig.
Ja ik verlies nooit met grote getallen. Ze gaan zelfs ook tegen me counteren!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:24 schreef Drassss het volgende:
[..]
Waanzin dat het maar 2-0 is gebleven bij je..
Ook alweer 25.. Kan beter zoeken naar 21 jarige. Die gaan nog 6/7 seizoenen meequote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:32 schreef Outpost76 het volgende:
Hmzzzz mn oude keep staat op de tl......
Pierre Van den Bosch (224838696)
Helaas ga ik dat niet kunnen betalen...
Moet die er wel zijn.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:34 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ook alweer 25.. Kan beter zoeken naar 21 jarige. Die gaan nog 6/7 seizoenen mee
Nu ook nog niet zo hard nodig toch? Over 2/3 seizoenen begint het noodzakelijker te wordenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Moet die er wel zijn.
Ik probeer nu al een tijdje van den Bosch spelers te kopen als ze op de tl komen... Helaas kan ik deze nu niet betalen. Over een tijdje maar weer eens zoeken....
Dan zou ik zeker geen 25+ jarige gaan kopen, want die moet je alweer bijna afschrijven als ze 28 zijnquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Moet die er wel zijn.
Ik probeer nu al een tijdje van den Bosch spelers te kopen als ze op de tl komen... Helaas kan ik deze nu niet betalen. Over een tijdje maar weer eens zoeken....
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:07 schreef Drassss het volgende:
Hoogste bod: 3 538 000 ¤ door De Gekleurde Prent
Het bieden is geëindigd!
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:07 schreef Drassss het volgende:
Hoogste bod: 3 538 000 ¤ door De Gekleurde Prent
Het bieden is geëindigd!
![]()
![]()
Misschien komend seizoen al. Ik weet niet hoe lang ik hier mee door wil gaan.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:02 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Nu ook nog niet zo hard nodig toch? Over 2/3 seizoenen begint het noodzakelijker te worden
Afschrijven moet ik toch. Zeker nu ik niet fana zoek naar van den Bosch spelers.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:07 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dan zou ik zeker geen 25+ jarige gaan kopen, want die moet je alweer bijna afschrijven als ze 28 zijn
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:44 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
![]()
Wat waren nou zijn stats? Mythisch PM of zo?
quote:23 jaar en 16 dagen, TSI = 90 040
goed in vorm, conditie uitstekend [Krachtig]
Heeft zwak ervaring en is een zwak leider
Verdedigen: 2/20 waardeloos
Positiespel: 14/20 bovennatuurlijk
Vleugelspel: 2/20 waardeloos
Passen: 11/20 briljant
Scoren: 4/20 zwak
Spelhervatting: 2/20 waardeloos
28-05-2011 *******+b (Middenvelder)
Ahum, het staat in de TT, het heet dus Kantoor in het Nederlands.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:50 schreef Verbal_Kint het volgende:
Ben best wel fan van My Office (weet niet hoe t in NL heet). Leuke aanvulling
Ik heb trouwens ook n aanvallend coach omdat ik verdedigers train
quote:Riny van Diest
Voorzitter van het Bestuur
Hallo coach! Het is de hoogste tijd om mezelf even te introduceren. Ik ben de voorzitter van het Bestuur. Je hebt tot dusver nog weinig van ons gehoord, maar je weet vast wel dat iemand - en dat waren wij dus - in het begin in de club geīnvesteerd heeft. Het geld kwam niet uit de lucht vallen. Maar goed, er is geen reden tot paniek. We gaan je niet ontslaan.![]()
In plaats van mijn wonderbaarlijk verdediger met redelijk passen heb ik vrijdag deze maar op de lijst geknald. Er wordt gelukkig al op gebodenquote:3. Bálint Pest (VLV) (274983190)
21 jaar en 34 dagen, volgende verjaardag: 17-08-2011
uitstekend in vorm, conditie goed
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: FC Bifröst
Vraagprijs: 2 500 000 ¤
Hoogste bod: 2 550 000 ¤ door AC Bagdad
Plaats een bod op deze speler ¤
Huidige vaardigheden
Verdedigen: 11/20 briljant
Positiespel: 7/20 goed
Vleugelspel: 8/20 uitstekend
Passen: 7/20 goed
Scoren: 3/20 slecht
Spelhervatting: 2/20 waardeloos
Netto een kleine 2,5 miljoen dus...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:59 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
In plaats van mijn wonderbaarlijk verdediger met redelijk passen heb ik vrijdag deze maar op de lijst geknald. Er wordt gelukkig al op gebodenKijken of ik er iets moois voor kan vangen.
1) Omdat dit verzoek vanuit Malediven U-20 kwamquote:Op dinsdag 31 mei 2011 07:53 schreef IPeePie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie niet dom is moet slim zijn!
Misschien nog een scoren talentje ?quote:15 jaar en 110 dagen
Keepen: onbekend
Verdedigen: onbekend (max. zwak)
Positiespel: zwak (max. onbekend)
Vleugelspel: onbekend (max. zwak)
Passen: zwak (max. zwak)
Scoren: redelijk (max. onbekend)
Spelhervatting: onbekend
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:00 schreef PeeJie_ het volgende:
Ja hoor, dat magSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop dat je er veel plezier mee gaat hebben
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
en @iedereen die gereageerd heeft (ik lees het nu pas)quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:22 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
1) Omdat dit verzoek vanuit Malediven U-20 kwam
2) Omdat m'n verdediging sterk genoeg is en als ik straks Flinterman op Keepen ga trainen helemaal gruwelijk wordt. Dan kan ik beter die bonus in de aanval gebruiken, zeker nu ik nog maar 1 spits heb
ben benieuwd.. zou wel leuk zijnquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:37 schreef Drassss het volgende:
Misschien kan ik degradatie toch nog voorkomen met die nieuwe speler. Gek seizoen zou het dan zijn zeg
ik acht die kans zeer grootquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:51 schreef ScudRaket het volgende:
Eens kijken of ik vanavond de Fok!Cup kan winnen
Ga es aan 't werk jijquote:
Bedankt voor het schoppenquote:
Ook flinke blessures?quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:38 schreef Xummon het volgende:
godver, zowel mijn 1e als 2e keeper geblesseerd
beide +2quote:
Dat was er inderdaad eentje in de categorie 'je verwacht 't niet'quote:
jantje smit?quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:40 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik zet wel mijn eigen top muziek aan
Ben niet zo van de Nederlands talig.quote:
ja, maar ik had Guns met Sweet Child O Mine als tweedequote:
Ohnee.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:50 schreef The_Hives het volgende:
Dit is geen Metallica met Enter Sandman
Snap er geen fuck van. Het gaat al goed sinds gister avond en jij molt t weer!quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:51 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ja, maar ik had Guns met Sweet Child O Mine als tweedeDat is dit niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |