Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
De mop van de dag.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:02 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Maar het aller-aller-allerslechte programma ooit blijft wel de geheugentrainer.
Zit je 's ochtends met een gare kop TV te kijken, wil je even het nieuws volgen voordat je het huis uit moet richting werk, komt Jan Slagter erop. Bagger.
die je s avonds moet kunnen navertellenquote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 19:04 schreef Toekito het volgende:
[..]
die je s avonds moet kunnen navertellen
quote:
Ik ga mezelf niet kwellen en daar 8 minuten naar zitten kijken.quote:
Maar serieus. Dit programma behandelt bejaarden alsof ze volstrekt achterlijk zijn.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ga mezelf niet kwellen en daar 8 minuten naar zitten kijken.
nee helemaal niet. kwart over zes na tiktak op nederland 3.quote:
Datquote:Op maandag 30 mei 2011 19:05 schreef JJH het volgende:
Vroeger was tv voor kleuters nog simpel. TikTak, sesamstraat en naar bed. En als je wat groter was mocht je naar het Jeugdjournaal en Klokhuis kijken.
Dat zijn ze niet.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:07 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Maar serieus. Dit programma behandelt bejaarden alsof ze volstrekt achterlijk zijn.
Ja maar als het om half zeven pas komt, dan mag hij een kwartiertje langer opblijvenquote:Op maandag 30 mei 2011 19:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee helemaal niet. kwart over zes na tiktak op nederland 3.
mijn stagekids blieven geen jeugdjournaal of klokhuis, alleen hersenloze nagesychoniseerde seriemeukquote:Op maandag 30 mei 2011 19:05 schreef JJH het volgende:
Vroeger was tv voor kleuters nog simpel. TikTak, sesamstraat en naar bed. En als je wat groter was mocht je naar het Jeugdjournaal en Klokhuis kijken.
Zij zijn de toekomst van Nederland.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mijn stagekids blieven geen jeugdjournaal of klokhuis, alleen hersenloze nagesychoniseerde seriemeuk
nou deze niet echt hoorquote:Op maandag 30 mei 2011 19:10 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zij zijn de toekomst van Nederland.
Luister je wel een Veronica? Ze was weer eens het onderwerp bij 't Dagelijks dingetje bij Somertijd.quote:
Dan zijn wij in de toekomst de slimste mensen van Nederland.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nou deze niet echt hoordeze zijn zwakbegaafd
quote:Op maandag 30 mei 2011 19:12 schreef RockNijntje het volgende:
KutnyanWaarom staat ie nou nog steeds op m'n hyves
en dus zitten ze allemaal op Fok!quote:Op maandag 30 mei 2011 19:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nou deze niet echt hoordeze zijn zwakbegaafd
soms zou ik wel een tijdje zo als zij willen zijnquote:Op maandag 30 mei 2011 19:12 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dan zijn wij in de toekomst de slimste mensen van Nederland.
niks opblijven. Op tijd naar bed en anders nog voor het eten naar bed!quote:Op maandag 30 mei 2011 19:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja maar als het om half zeven pas komt, dan mag hij een kwartiertje langer opblijven.
* littledrummergirl geeft een kusje op je buikquote:
naast bieber is nu ook het topic doodquote:
Avond!quote:Op maandag 30 mei 2011 19:21 schreef Joysa het volgende:
Gutenabend
Vraagje he, op een cv, moet bij talenkennis ook Nederlands staan?
lijkt me overbodig als heel je cv in het nederlands isquote:Op maandag 30 mei 2011 19:21 schreef Joysa het volgende:
Gutenabend
Nederlands (moedertaal).quote:Op maandag 30 mei 2011 19:21 schreef Joysa het volgende:
Gutenabend
Hiquote:Op maandag 30 mei 2011 19:21 schreef Joysa het volgende:
Gutenabend
Jup... En ik had er ook 'uitstekend' bij staan voor schrijftaal. Lijkt me belangrijk bij een functie waar je veel moet schrijven/typen etc...quote:
tenzij je zwaar dyslectisch bent ofzo kan je dat gewoon neerzetten lijkt mequote:Op maandag 30 mei 2011 19:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jup... En ik had er ook 'uitstekend' bij staan voor schrijftaal. Lijkt me belangrijk bij een functie waar je veel moet schrijven/typen etc...Nooit aan gedacht dat dat misschien 'gek' stond
ik heb alleen vreemde talen eropquote:Op maandag 30 mei 2011 19:25 schreef JJH het volgende:
Ik weet geeneens of ik dat op m'n cv heb staan.
Vreemde talen wel, maar dat lijkt me logisch.
ik heb er geen talen opstaan.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb alleen vreemde talen erop
Ik heb wel Nederlands er op staan.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb alleen vreemde talen erop
Maar kans voor buitenland, dus dan maar welquote:
Uitstekentquote:Op maandag 30 mei 2011 19:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb wel Nederlands er op staan.
Maar het is denk ik ook per beroep afhankelijk of je het er op zet of niet. Kijk ik heb een Administratieve opleiding en zoek ook in die richting. Dan wordt er van je verwacht dat je Nederlands zeer goed tot uitstekent is
je woont al in het buitenland gek!quote:Op maandag 30 mei 2011 19:28 schreef Joysa het volgende:
[..]
Maar kans voor buitenland, dus dan maar wel
Hey TFMquote:
Ik zou het ook wel kunnen doen maar dan zijn het geen talen zoals jullie dat bedoelenquote:Op maandag 30 mei 2011 19:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb wel Nederlands er op staan.
Maar het is denk ik ook per beroep afhankelijk of je het er op zet of niet. Kijk ik heb een Administratieve opleiding en zoek ook in die richting. Dan wordt er van je verwacht dat je Nederlands zeer goed tot uitstekent is
Hey Solquote:
Ja dat was als grapje bedoeldquote:Op maandag 30 mei 2011 19:29 schreef Joysa het volgende:
[..]
UitstekentDie was expres toch, toch toch?
Triviant!quote:
Musiquequote:
Staat opquote:
ik ookquote:Op maandag 30 mei 2011 19:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik had het voor de zekerheid even gegoogled.
heb je m verbrand? of net laten zetten?quote:
Om 21.00 weer Arrowquote:Op maandag 30 mei 2011 19:32 schreef RockNijntje het volgende:
Aaaargh, goed harde muziek nodig
Chop Suey
quote:Op maandag 30 mei 2011 19:32 schreef RockNijntje het volgende:
Aaaargh, goed harde muziek nodig
Chop Suey
Trevjequote:
Donderdag laten zettenquote:Op maandag 30 mei 2011 19:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heb je m verbrand? of net laten zetten?
Hoiiiquote:
oh dat had ik gemistquote:
Waar heb je hem laten zetten?quote:Op maandag 30 mei 2011 19:34 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Trevje![]()
Ach ja, hoort erbij![]()
[..]
Donderdag laten zetten![]()
[..]
Hoiii
Neehoor, gewoon een beetje zachtjes kriebelen over mn shirt heen
Ja, moment, zal ff zoeken!quote:Op maandag 30 mei 2011 19:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh dat had ik gemistheb je n pic ?
Waar op mn lichaam of bij welke shop?quote:
Waar op je lichaamquote:Op maandag 30 mei 2011 19:48 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, moment, zal ff zoeken!
[..]
Waar op mn lichaam of bij welke shop?
quote:Op maandag 30 mei 2011 19:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
even kijken of de voor en na fotos gelukt zin
Zou eens tijd worden, geniet er van en bis laterquote:Op maandag 30 mei 2011 19:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik krijg mn loon als het goed isNu bbq-en
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 mei 2011 19:52 schreef pgrferrari het volgende:
Tetten.Meh.... I've seen better onesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Op mn rechterzijquote:
ik ookquote:
Tetten.Ok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Nicequote:Op maandag 30 mei 2011 19:53 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Op mn rechterzij
Foto: http://yfrog.com/h7k62nvgj
Ohja, en hij is scheef, en sommige mensen hier op het forum(niet in dit topic) die zitten te zeuren dat ie sowieso scheef is, maar dat is gewoon echt niet zo
Ik ben gewoon megasmal dus hij lijkt al heel snel scheef als ik gewoon niet goed recht sta.
Dus. XD
'tisser?quote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 19:52 schreef littledrummergirl het volgende:
ik wil een glazenwasser maar geen idee hoe ik die moet fixentlijken allemaal van die vage bedrijfjes met alleen n telefoonnummer..ik wil gewoon even mailen voor een offertje enzo, niet twintig achmeds bellen
Liefquote:Op maandag 30 mei 2011 19:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
NiceDie dat zeggen moeten hun ogen eens laten controleren
Welcome to my worldquote:Op maandag 30 mei 2011 18:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja maar als ik het dan niet haal ( ik dacht dat ik het met de her wel gehaald zou hebben ) loop ik studievertraging op door een vak
quote:
mijn beste vriendin heeft ook n tattoo op die plek en die lijkt ook af en toe scheef maar zit toch ook echt rechtquote:Op maandag 30 mei 2011 19:53 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Op mn rechterzij
Foto: http://yfrog.com/h7k62nvgj
Ohja, en hij is scheef, en sommige mensen hier op het forum(niet in dit topic) die zitten te zeuren dat ie sowieso scheef is, maar dat is gewoon echt niet zo
Ik ben gewoon megasmal dus hij lijkt al heel snel scheef als ik gewoon niet goed recht sta.
Dus. XD
Waaraan?quote:Op maandag 30 mei 2011 19:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Niet eens
Ja, ookmaar ik brandde mn vinger
Lichtquote:Op maandag 30 mei 2011 19:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mijn beste vriendin heeft ook n tattoo op die plek en die lijkt ook af en toe scheef maar zit toch ook echt rechtlicht gewoon aan dat het zon beweeglijk stuk van je lichaam is denk ik.
ik vind m wel coolwat is het precies?
Wok kan dat veronverbrandenquote:Op maandag 30 mei 2011 19:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Niet eens
Ja, ookmaar ik brandde mn vinger
quote:
ga maar huilenquote:
Die tegels waren dus niet grijs?quote:Op maandag 30 mei 2011 19:57 schreef wel.o.k het volgende:
voor:
[ afbeelding ]
Na
[ afbeelding ]
een gewokt terras![]()
[ afbeelding ]
en dan nog 1 tijdens![]()
[ afbeelding ]
Whoah!quote:Op maandag 30 mei 2011 19:57 schreef wel.o.k het volgende:
voor:
[ afbeelding ]
Na
[ afbeelding ]
een gewokt terras![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie ook niet waarom scheefquote:
Hoezo niet?quote:
Wereld van verschilquote:Op maandag 30 mei 2011 19:57 schreef wel.o.k het volgende:
voor:
[ afbeelding ]
Na
[ afbeelding ]
een gewokt terras![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Flesquote:
lol een totaal andere kleur gewoonquote:Op maandag 30 mei 2011 19:57 schreef wel.o.k het volgende:
voor:
[ afbeelding ]
Na
[ afbeelding ]
een gewokt terras![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij kan datquote:Op maandag 30 mei 2011 19:58 schreef PriemGirl het volgende:
Nice wokkel !! Dát is hoe je een terras schoon maakt
Tetten.Not badSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Juist.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mijn beste vriendin heeft ook n tattoo op die plek en die lijkt ook af en toe scheef maar zit toch ook echt rechtlicht gewoon aan dat het zon beweeglijk stuk van je lichaam is denk ik.
ik vind m wel coolwat is het precies?
Nice!quote:Op maandag 30 mei 2011 19:57 schreef wel.o.k het volgende:
voor:
[ afbeelding ]
Na
[ afbeelding ]
een gewokt terras![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat ben je toch ook een baas, iedere keer word het beterquote:Op maandag 30 mei 2011 20:00 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
11 De uitslag
Pgrferrari zit op de bank met zijn laptop. Op zijn scherm staat een site met versiertips open. Zonder het geld van de mislukte afpersing, moet hij op een andere manier het hart van Rocknijntje zien te veroveren. Een goed gesprek kan daarbij helpen, leest hij, maar hoe begin je dat toch?
’Maak bijvoorbeeld een opmerking over het rotweer buiten.’ staat er op de site. Het weer, dat kan hij wel onthouden.
Nerveus rent MPG het koffiehuis in. Zijn rugzak hangt over zijn schouder. Er is niemand aanwezig bij de bar, dus MPG loopt direct door naar de keuken, waar hij zijn tas naast de DJ-koffer van LovelyLady zet. Ineens bedenkt hij dat er iets anders dan anders is in de gang. Hij loopt terug en staart naar het gat in de muur. Daarachter hoort hij de stemmen van Wel.o.k., suikertaartje en MarijkeZwolle.
‘Er heeft hier toch echt wat op die tafel gelegen,’ zegt suikertaartje, ‘Kijk, overal stof, behalve op die rechthoek daar.’
‘Het heeft het formaat van een A4 volgens mij. Maar wat voor papieren zouden hier hebben gelegen?’
‘Misschien weet BrandX dat wel, Marijke.’Suikertaartje kijkt om zich heen in het beperkte licht van de gloeilamp aan het plafond. Er staan stoelen en tafels opgesteld in de kelderruimte.
‘Kijk, nog meer papieren,’ wijst MarijkeZwolle.
‘Morgen neem ik de bus van Stucadoor.o.k. wel mee voor dat gat…’
‘Ben je gek, daar moet gewoon een deur in komen.’
Toekito zit met Yuki op zijn bank te praten.
‘Dus MPG heeft jou een briefje gestuurd met een brailletekst?’
‘Ja, is het niet schattig! Maar ik schrok wel van die tekst hoor. Echt, zo direct ben je toch gewoon niet!’
‘Nou ja, je weet nu wel duidelijk wat hij wil.’
‘Maar ik weet nog niet of ik dat ook wil.’
Muck komt de woonkamer in. ‘Die vriend van me heeft meteen gekeken naar die DNA-test. Ik heb de uitslag al.’ Toekito en Yuki kijken naar de gele envelop in haar hand.
Barretje80 treft MPG aan op een stoel in het koffiehuis.
‘Ik heb wat keukengerei meegebracht voor jullie. Dat konden jullie vast wel gebruiken.’
MPG kijkt naar de doos in haar handen. In gedachten draait hij het vijfde en laatste woord van de vorige zin even om en glimlacht bij die prettige mental image.
‘Zet maar in het voorraadhok in de keuken,’ zegt hij, nog nagenietend van het beeld in zijn hoofd.
‘Het pakketje is aangekomen op de plaats van bestemming.’ Pien85 leest de sms voor.
‘Mooi,’ antwoordt Pheno, ‘dan kunnen we nu gaan aftellen tot 20:12.’
‘Waarom eigenlijk dat tijdstip?’
‘2012, zegt dat je iets, Goldfinger? Het einde der tijden… nou ja, voor het koffiehuis dan.’
‘Je wilde toch niet meer helpen?’ MarijkeZwolle kijkt verbaasd naar Barretje80.
‘Misschien heb ik me bedacht.’
‘Alweer? ‘Doe je dat ook bij het winkelen? Dat je van links naar rechts loopt, besluiteloos welke kant je op wil?’
Barretje80 schudt haar hoofd. ‘Nee, dat is niet zo moeilijk. Altijd rechtsaf.’
‘Ik volg je even niet, help je ons nou of niet?’
‘Ik wens jullie veel succes en kwam een aardigheidje brengen. Meer steun zit er even niet in.’
Nerveus belt Pgrferrari aan bij Rocknijntje. In zijn hand houdt hij een achttal narcissen die hij in haar voortuin heeft geplukt.
‘Hoi,’ zegt hij, als ze voor hem staat, ‘Wat een rotweer hè.’
Vragend kijkt Rocknijntje hem aan. ‘Waar heb je het over? De lucht is strakblauw en de zon schijnt.’
Gespannen kijken Toekito en Yuki naar Muck, die langzaam de envelop openmaakt.
‘Scheur dat ding gewoon open, lieverd, ik wil het weten.’
Yuki klemt haar hand om die van haar mogelijke halfbroer.
Muck haalt de papieren uit de envelop en bestudeert ze aandachtig.
‘En? Wat is de uitslag?’ Toekito zit onrustig te wippen op zijn plek.
Muck kijkt naar Yuki en Toekito.
‘Kom op, laat ons niet zo in spanning. Is Toekito nou mijn halfbroer of niet?’
quote:Op maandag 30 mei 2011 19:57 schreef wel.o.k het volgende:
voor:
[ afbeelding ]
Na
[ afbeelding ]
een gewokt terras![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zitten weer meesterlijke stukjes in DMquote:Soap de Soap
Neuh. Mosseltjes happen hequote:
WAUWquote:Op maandag 30 mei 2011 19:57 schreef wel.o.k het volgende:
voor:
[ afbeelding ]
Na
[ afbeelding ]
een gewokt terras![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mariekequote:Op maandag 30 mei 2011 20:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WAUWHoe is het met de poesjes?
![]()
![]()
En even de soap lezen
Ik kan niet wachtenquote:Op maandag 30 mei 2011 20:07 schreef DaMart het volgende:
Omdat het donderdag Hemelvaartdag is, en iedereen toch vrij is, komt er dan om 20:30 een tweede aflevering.
Het is dus weer een dubbeledonderdagsoapavond.
Hoi.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
![]()
En even de soap lezen
Hey Marijkequote:Op maandag 30 mei 2011 20:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
![]()
En even de soap lezen
Ik ben dag gewoon aan het werk.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:07 schreef DaMart het volgende:
Omdat het donderdag Hemelvaartdag is, en iedereen toch vrij is, komt er dan om 20:30 een tweede aflevering.
Het is dus weer een dubbeledonderdagsoapavond.
Dan mag jij alleen aflevering 12 lezen!quote:Op maandag 30 mei 2011 20:09 schreef pgrferrari het volgende:
Ik moet met hemelvaart gewoon werken hoor
Ik nietquote:Op maandag 30 mei 2011 20:09 schreef pgrferrari het volgende:
Ik niet, want het is donderdag. Vrijdag ben ik wel echt vrij.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:09 schreef pgrferrari het volgende:
Spannendquote:Op maandag 30 mei 2011 20:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is wel nodig voor de introductie van een nieuw personage.
Hier ook nog weinig, maar volgens Buienradar komt er flink wat regen en bliksem aan!quote:Op maandag 30 mei 2011 20:11 schreef JJH het volgende:
In 't oosten en noorden gebeurt nog vrij weinig qua neerslag.
Ik zal maar eens even wat ramen opengooien ondertussen.
Is dit een versiertruc?quote:
Echt?quote:Op maandag 30 mei 2011 20:12 schreef littledrummergirl het volgende:
vanavond komt theo maassen op tv
Ik wel. En dat is kut, want nu moet ik mijn lang weekend met vrienden 2x onderbreken voor werkquote:
kwart over negen op driequote:
Ik neem je plek wel in en schiet iedereen neerquote:Op maandag 30 mei 2011 20:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik wel. En dat is kut, want nu moet ik mijn lang weekend met vrienden 2x onderbreken voor werk...
Ben benieuwd van wiequote:Op maandag 30 mei 2011 20:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is wel nodig voor de introductie van een nieuw personage.
Mooi stom dusquote:Op maandag 30 mei 2011 20:13 schreef wel.o.k het volgende:
o ja, soap...
ik bewaar hem even
net mail van de advocaat![]()
![]()
wat niet gebruikt moest worden is dus wel gebruikt en wat wel gebruikt moet worden is verkeerd gebruikt.
WTF betaal ik 230 euro per uur voor
quote:Op maandag 30 mei 2011 20:13 schreef wel.o.k het volgende:
o ja, soap...
ik bewaar hem even
![]()
wat niet gebruikt moest worden is dus wel gebruikt en wat wel gebruikt moet worden is verkeerd gebruikt.
quote:Op maandag 30 mei 2011 20:14 schreef DaMart het volgende:
Marijke!
Ken je deze site al?
Met een koffiekopjeseend.
[ afbeelding ]
Wat een kneusquote:Op maandag 30 mei 2011 20:13 schreef wel.o.k het volgende:
o ja, soap...
ik bewaar hem even
![]()
Krullebolquote:
Mart Mart!quote:
WOAHquote:Op maandag 30 mei 2011 20:14 schreef DaMart het volgende:
Marijke!
Ken je deze site al?
Met een koffiekopjeseend.
[ afbeelding ]
Jezus, wat een mongoolquote:Op maandag 30 mei 2011 20:13 schreef wel.o.k het volgende:
o ja, soap...
ik bewaar hem even
![]()
Het gaat wel goed!quote:Op maandag 30 mei 2011 20:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
KrullebolHoe is het met jou lieverd?
Haiquote:
Snuitjequote:
Is het weer uit?quote:Op maandag 30 mei 2011 20:17 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Het gaat wel goed!
Alleen nogal wat probleempjes met vrienden van m'n ex-strobotje, die het leuk vinden om me met de dood te bedreigen omdat ik d'r verdriet heb gedaan
dat gaat wel weer overquote:Op maandag 30 mei 2011 20:17 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Het gaat wel goed!
Alleen nogal wat probleempjes met vrienden van m'n ex-strobotje, die het leuk vinden om me met de dood te bedreigen omdat ik d'r verdriet heb gedaan
Je hebt zelfs 2x aan-uit gemist volgens mijquote:
Ik heb net m'n vinger verbrand. Flink gekoeld, maar doet nog pijnquote:
Hoe weet je dat nou?quote:Op maandag 30 mei 2011 20:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Sorry,maar jouw brownies zijn niet zo vet als Marijkie d'r Hello Kitty brownies.
yuks maakt smartie browniesquote:Op maandag 30 mei 2011 20:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Sorry,maar jouw brownies zijn niet zo vet als Marijkie d'r Hello Kitty brownies.
Dit keer nietquote:
jij bent makkelijk omquote:
OMGquote:Op maandag 30 mei 2011 20:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je hebt zelfs 2x aan-uit gemist volgens mij
Oeh dat is akelig....quote:Op maandag 30 mei 2011 20:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb net m'n vinger verbrand. Flink gekoeld, maar doet nog pijnLoopt nu een witte streep dwars over m'n middelvinger
Enerverend dagje vandaagMaar wel goed
Hoe is het met jou dan?
Ghighiquote:Op maandag 30 mei 2011 20:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Mijn specialiteit: *kuch* brownies met stukjes witte chocoladequote:
Ik zou er wel eentje willen proevenquote:Op maandag 30 mei 2011 20:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dit keer niet
En ik was witte chocola vergeten
Dus nu zijn het simpele brownies. Met liefde (en pijn) gemaakt
Maar chocolade.quote:
Liefde is een heul belangrijk ingredient.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dit keer niet
En ik was witte chocola vergeten
Dus nu zijn het simpele brownies. Met liefde (en pijn) gemaakt
Merelquote:Op maandag 30 mei 2011 20:20 schreef Enfermera het volgende:
Marijkjeee![]()
Hoe ist meis? Lekker gegeten?
Advocatenquote:Op maandag 30 mei 2011 20:13 schreef wel.o.k het volgende:
o ja, soap...
ik bewaar hem even
![]()
Hai lieverdquote:Op maandag 30 mei 2011 20:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Merel![]()
![]()
ja heerlijk, bloemkool met een sausje
![]()
Hoe is het met jou?
Niet zozeer lekker, best wat lastige dingen. Maar ik heb er geen last vanquote:Op maandag 30 mei 2011 20:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OMG
[..]
Oeh dat is akelig....
Lekker dagje gehad dus?
Hier alles okAlleen moe
[..]
GhighiIk kan nu ook Hello Kitty muffins maken
![]()
En rijstvormpjes
![]()
![]()
Alleen witte chocolade.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mijn specialiteit: *kuch* brownies met stukjes witte chocolade
Het zijn maar kleine stukjesquote:Op maandag 30 mei 2011 20:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Alleen witte chocolade.![]()
Dat vind ik echt niks. Ben er ook al snel misselijk van.
quote:
Ik vind die Inez Wesky ofzo behoorlijk eng.quote:
Dat is niet meer dan logisch.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat waar?
![]()
ik wil dat
chocola
ik moet dat
![]()
wat was dat nummer ook alweer om een advocaat te royeren?
het staat nota benen gewoon in de notulen wat zij wel en niet moest gebruiken![]()
eerst even een tussen stand vragen van de rekening en dan laten corigeren.
zo ben ik dan ook wel weer
Dat klinkt wel weerquote:Op maandag 30 mei 2011 20:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het zijn maar kleine stukjes
En met bakken wordt het een beetje caramelachtig
Hierquote:Op maandag 30 mei 2011 20:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat waar?
![]()
ik wil dat
chocola
ik moet dat
![]()
Groot gelijk. Hij moet z'n werk wel goed doen om er zoveel op te verdienenquote:wat was dat nummer ook alweer om een advocaat te royeren?
het staat nota benen gewoon in de notulen wat zij wel en niet moest gebruiken![]()
Net als Accountants kunnen het vreselijke mensen zijn (vooral Register Accountants dan). En dat te bedenken dat ik een propedeuse heb waarop Accountancy staat.quote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 20:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Niet zozeer lekker, best wat lastige dingen. Maar ik heb er geen last van
En ik ben 'trots' dat ik toch ben gaan bakken voor m'n collega's, ondanks dat ik eigenlijk geen zin meer had
Drukke dag gehad?
hai lieverdquote:
Chocola ligt in de la, tast toequote:Op maandag 30 mei 2011 20:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat waar?
![]()
ik wil dat
chocola
ik moet dat
![]()
Dan bak ik voor jou weer een hello kitty chocolade ding voor Peter z'n verjaardagquote:Op maandag 30 mei 2011 20:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is niet meer dan logisch.
En ik heb nog pure chocolade met hazelnoten in de kast liggn.
echt fijn, voor dat salaris wil ik er ook wel een potje van makenquote:Op maandag 30 mei 2011 20:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat waar?
![]()
ik wil dat
chocola
ik moet dat
![]()
Welquote:Op maandag 30 mei 2011 20:25 schreef pgrferrari het volgende:
Auw, mijn kont![]()
En nee, geen kusjes op mijn kont![]()
De sollicitaties enzo?quote:Op maandag 30 mei 2011 20:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mwah viel wel mee, maar merk dat ik het allemaal super spannend vind![]()
Oeh! Mag ik dan ook een hapje?quote:[..]
hai lieverd
[..]
Chocola ligt in de la, tast toeEn ik bak wel iets van de week ja
En wat een tuttebel
[..]
Dan bak ik voor jou weer een hello kitty chocolade ding voor Peter z'n verjaardag
Voor dat salaris werk ik de ballen uit m'n broek!quote:Op maandag 30 mei 2011 20:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
echt fijn, voor dat salaris wil ik er ook wel een potje van maken
Wil je dat?quote:Op maandag 30 mei 2011 20:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mwah viel wel mee, maar merk dat ik het allemaal super spannend vind![]()
[..]
hai lieverd
[..]
En wat een tuttebel
[..]
Dan bak ik voor jou weer een hello kitty chocolade ding voor Peter z'n verjaardag
Ik doe het ook nog wel voor de helft hoorquote:Op maandag 30 mei 2011 20:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
echt fijn, voor dat salaris wil ik er ook wel een potje van maken
Ik nietquote:
Dat klinkt bijzonder lekkerquote:Op maandag 30 mei 2011 20:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mijn specialiteit: *kuch* brownies met stukjes witte chocolade
Pubersquote:Op maandag 30 mei 2011 20:17 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Het gaat wel goed!
Ai, dat klinkt als mijn zo nu en dan terugkerende aanvaringen met de soldeerboutquote:Op maandag 30 mei 2011 20:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb net m'n vinger verbrand. Flink gekoeld, maar doet nog pijnLoopt nu een witte streep dwars over m'n middelvinger
Wie zijn billen brandt....quote:Op maandag 30 mei 2011 20:25 schreef pgrferrari het volgende:
Auw, mijn kont![]()
quote:Op maandag 30 mei 2011 20:25 schreef pgrferrari het volgende:
Auw, mijn kont![]()
http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/editor/spoiler.pngquote:Op maandag 30 mei 2011 20:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En wat een tuttebel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op maandag 30 mei 2011 20:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Net als Accountants kunnen het vreselijke mensen zijn (vooral Register Accountants dan). En dat te bedenken dat ik een propedeuse heb waarop Accountancy staat.![]()
Ja en verhuizen en allesquote:Op maandag 30 mei 2011 20:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
De sollicitaties enzo?
LogischMaar komt vast goed
[..]
Oeh! Mag ik dan ook een hapje?
Ja, voor jou want jijquote:Op maandag 30 mei 2011 20:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Voor dat salaris werk ik de ballen uit m'n broek!
[..]
Wil je dat?![]()
quote:Op maandag 30 mei 2011 20:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/editor/spoiler.png
er ligt geen chocola in de la
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry
Juin uit Eigen Tuin!
Juist....quote:Op maandag 30 mei 2011 20:27 schreef TheFamousMan het volgende:
Hmm, stel, ik word morgen wakker met een stiletto in m'n rug en m'n hoofd in de put, zoals mij verteld is, wat zou ik nog willen doen voordat ik dood ga?
Ik heb altijd al met dolfijnen willen zwemmen
quote:Op maandag 30 mei 2011 20:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/editor/spoiler.png
er ligt geen chocola in de la
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haal wel nieuwe
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ik ben op tijd gestopt. Kwam ook meer door het P-jaar. Kon kiezen tussen Bedrijfseconomie-Fiscaal en Accountancy. En dat laatste trok me meer omdat boekhouden er veel bijzat. Maar die andere vakken konden me totaal niet grijpen. Verkeerde keuze dus geweest.quote:
Doe jij wel een beetje rustigquote:Op maandag 30 mei 2011 20:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja en verhuizen en allesHet is heel even heel anders allemaal
En natuurlijk mag jij datKom je ook logeren eigenlijk?
[..]
Ja, voor jou want jijJij bent zo lief
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |