quote:Op maandag 30 mei 2011 18:48 schreef Swomp het volgende:
je TT klopt niet, en je zit in het verkeerde subforum
Van wat?quote:
geen probleem gast, boksquote:Op maandag 30 mei 2011 18:49 schreef GuitarJJ het volgende:
Nog bedankt, TS! Ben veilig thuisgekomen.
totaal ander topic hoor... hoelang heb je moeten zoeken?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Herkend door fokker bij uitgaan
Hierom is dit topic één grote HOAX. Genoemde informatie klopt van geen kant.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:41 schreef GroeneGod het volgende:
verder vertel ik dat ze het beste de koploper van 13 voor het halve uur kunnen pakken richting amersfoort op spoor 12a, vervolgens moeten overstappen op de hondekop, 8472 uit 1996, op spoor 1 richting groningen om vervolgens treinstel 5832 te pakken richting veendam en dat ze dan het snelste daar zullen wezen.
Vertel de juiste treinstellen eensquote:Op maandag 30 mei 2011 23:22 schreef Socios het volgende:
[..]
Hierom is dit topic één grote HOAX. Genoemde informatie klopt van geen kant.
quote:Op maandag 30 mei 2011 23:22 schreef Socios het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The autist, formally known as Tjibbe
Eey maar Socios kan ik jouw ook bellen als ik trein tijden wil weten?quote:Op maandag 30 mei 2011 23:22 schreef Socios het volgende:
[..]
Daarvoor heb ik meer informatie nodig zoals de tijd van vertrek. Maar het kan nooit een Hondekop uit 1996 geweest zijn (sowieso zijn die treinen eerder gebouwd en zijn deze niet genummerd in een 8000-serie)quote:
Snap ik ook niet. In één simpele blik is te lezen dat er niets van klopt.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:36 schreef Haque het volgende:
Hoe kan TS zo dom zijn om dat fout te hebben :S
Socios treurig noemenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:40 schreef muhahaha het volgende:
Ik weet niet wat treuriger is, het verzonnen topic of Socios die de TS verbeterdt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |