Zal nooit kunnen tippen aan Geer en Goor denk ik.quote:Na haar emotionele vertrek bij Shownieuws is Patty Brard helemaal klaar met de vele huilbuien. Samen met Patricia Paay wil ze er weer bovenop komen.
De presentatrice heeft een tv-programma bedacht waarin zij en de blonde diva de hoofdrollen spelen.
"Patty belde mij op met een te gek plan", vertelt Patricia enthousiast in Life4You. Patty: "Er zijn in Nederland natuurlijk mensen die het veel slechter hebben dan wij en die mensen, die het echt nodig hebben, willen wij helpen. Dit doen we door middel van ons schnabbels te laten doen die we normaal nooit zouden willen doen."
De brunette noemt haar Hollandse repertoir wat zij Patricia wel graag eens zou willen zien doen met een boa om en Patricia ziet een paaldansact voor haar collega wel zitten, waarop Patty grapt: "Die paal moet voor mij nog uitgevonden worden!"
Op de vraag van Irene Moors of ze het wel leuk zou vinden een programma met 'Pat' te maken, antwoord Patrica wel brutaal dat het uit pure noodzaak is: "Ja ik moet wel, moet toch geld verdienen!"
Oud Shownieuws-presentatrice Patty kan het niet laten om nog even een kleine steek onder water uit te delen aan haar oude werkgever: "Ik hoef het nieuwtje nu in ieder geval niet meer weg te geven aan Shownieuws!"
zo laag kan niemand iddquote:Op maandag 30 mei 2011 17:20 schreef static het volgende:
[..]
Zal nooit kunnen tippen aan Geer en Goor denk ik.
Ik ook.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:28 schreef JaneDoe het volgende:
het erge is dat ik nu al weet dat ik naar deze trroep zal gaan kijken
Hahah, ik ookquote:Op maandag 30 mei 2011 18:28 schreef JaneDoe het volgende:
Sjee, heb jij The Simple Life gekeken?quote:Op maandag 30 mei 2011 17:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ah, net als The Simple Life?
Nou ja, beter slecht gejat dan net doen alsof je het zelf verzonnen hebt.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:13 schreef Natalie het volgende:
God, nee hè. Ik vond Geer & Goor al moeilijk niet te verteren...
quote:Op maandag 30 mei 2011 18:28 schreef JaneDoe het volgende:
Ik moest nu al lachen dus ik moet dat wel zien.quote:Na haar emotionele vertrek bij Shownieuws is Patty Brard helemaal klaar met de vele huilbuien.
quote:
Ja, of slechte kijkcijfers.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:00 schreef Ole het volgende:
Zet Viola Holt erbij en je krijgt geheid een paar bitchfights
quote:Brard, Paay en Tatjana mogen proefaflevering bij RTL maken van 'Diva's draaien door'
Dit bericht is geplaatst op 23-06-2011
Patty Brard (56) en Patricia Paay (62) kunnen misschien binnenkort financieel gezien weer wat ruimer adem halen. Het zelfbenomede divaduo op leeftijd mag met Tatjana (48) van RTL een porefaflevering maken van een soort Geer en Goor-achtig programma dat het drietal zelf ’Diva’s draaien door’ genoemd hebben.
Lachen met Brard en Paay en dan nog eens aangevuld met Tatjana De bedoeling is dat het drietal met hun gemanicuurde nagels gaat werken in bejaardentehuizen, bij schoonmaakbedrijven en abattoirs. Het verdiende geld gaat naar een goed doel.
Het programma, waarvoor morgen de trailer wordt opgenomen, zou als RTL toestemming geeft al aanstaande zomer opgenomen worden.
Eind mei presenteerden Brard en Paay hun plannen al in Life4You. Brard: “Er zijn in Nederland heel wat mensen die er slechter aan toe zijn dan wij. Mensen die echt iets nodig hebben en die wij kunnen helpen. Ik zou dat heel graag doen, door ons allerlei rare schnabbels te laten doen die we normaalgesproken nooit zouden willen doen. Zij heeft een hekel aan mijn Nederlandstalige repertoire, haha.”
Het is opmerkelijk dat het programmaidee nu door RTL zou worden uitgevoerd, want Patty en Patricia zaten bijna twee jaar lang bij dezelfde zender zaten: SBS 6.
Paay werd daar vorig jaar weggekocht door RTL, maar kwam nauwelijks aan de bak. Brard zag haar contract bij SBS Shownieuws vorige maand niet verlengd worden.
quote:vr 24 jun 2011, 14:09
Patty Brard, Patricia Paay en Tatjana zoeken jou!
van onze redactie
AMSTERDAM - Patty Brard, Patricia Paay en Tatjana zijn op zoek naar mensen die er broodnodig een paar dagen tussenuit moeten.
Voor hun nieuwe programma Diva's draaien door, zoekt het drietal mensen die onmogelijk weg kunnen van huis of mensen met een eigen zaak die al jaren niet op vakantie zijn geweest.
Patty, Tatjana en Patricia zullen het huishouden of bedrijf voor een paar dagen met z'n drieën bestieren en ervoor proberen te zorgen dat alles op rolletjes blijft lopen of dat er zelfs geld wordt verdiend.
En het kan de diva's niet gek genoeg zijn: Iedereen met een klein bedrijf, wasserettes, schoonmakers, kinderboerderijen, noem maar op, mag zich aanmelden.
Dit gaat veel verder ole.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:32 schreef Ole het volgende:
Ik verheug me er al op. Zal het nog beter zijn dan viool en bonnie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |