SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Een trein koppen is altijd een optiequote:Op maandag 30 mei 2011 16:52 schreef Axel1988 het volgende:
Hint; nummer 2 is geen optie... dat gaat gewoon een keer fout. Ik laat in het midden op wat voor manier, maar dat kan nooit goed aflopen...
Idd. Ik had gister ook gewoon moe op de bank kunnen blijven zitten. Maar ik wist dat ik daar op de lange termijn spijt van zou hebben gekregen, dus heb me toch van de bank naar m'n fiets gesleurd en inderdaad een erg leuke middag gehad.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:56 schreef -Strawberry- het volgende:
Het is gewoon, hij wil nergens moeite voor doen. Dan is het allemaal te moeilijk.
Newsflash: zonder moeite bereik je niets in het leven. En ja, het is niet altijd leuk.
Ach, misschien is zijn roeping wel een pakje Heinz tomatenpuree.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Tja, maar wat je daar nou mee bereikt...
Je moet dat soort opmerkingen een beetje kunnen relativeren.quote:
waar kan je leuke middagen hebben dan?quote:Op maandag 30 mei 2011 16:57 schreef Catbert het volgende:
[..]
Een trein koppen is altijd een optie
[..]
Idd. Ik had gister ook gewoon moe op de bank kunnen blijven zitten. Maar ik wist dat ik daar op de lange termijn spijt van zou hebben gekregen, dus heb me toch van de bank naar m'n fiets gesleurd en inderdaad een erg leuke middag gehad.
en wat betreft geen recht van spreken hebben. ik heb wel recht van spreken wat dat onderwerp betreft.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:56 schreef -Strawberry- het volgende:
Het is gewoon, hij wil nergens moeite voor doen. Dan is het allemaal te moeilijk.
Newsflash: zonder moeite bereik je niets in het leven. En ja, het is niet altijd leuk.
Zou MLiG het altijd even goed kunnen relativeren?quote:Op maandag 30 mei 2011 17:11 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je moet dat soort opmerkingen een beetje kunnen relativeren.
Regel een hobbie waarbij je leuke mensen leert kennen, heb ik vaak genoeg geroepen. Je weet ook dat ik hockey dus die conclusie had je zelf kunnen trekken.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:13 schreef mylifeisgrey het volgende:
waar kan je leuke middagen hebben dan?
Mera is niet wanhopig op zoek naar een kerel.quote:en wat betreft geen recht van spreken hebben. ik heb wel recht van spreken wat dat onderwerp betreft.
vrouwen hebben geen recht van spreken. mera die nog 2 complimentjes over haar haar had gehad, wordt daar hier over gedaan alsof ze het had moeten aangrijpen?
Ik ben geen vrouw dus heb dan kennelijk wel recht van spreken: je bent een enorme faalhaas gewoon omdat je geen berichtje teruggestuurd hebt. Misschien maak je bij haar geen kans, boeiend, dan kun je altijd nog vrienden worden toch? Kleine hint: elke meid heeft zo een stuk of 5 vriendinnen die je via haar kan leren kennen.quote:en lanterfanteraar met de rotterdamse breezahs enzo. daar wordt ook niet over gedaan dat ze dat soort 'kansen' moet pakken.
ziet nou de ongelijke verdeling. vrouwen hebben daarover geen recht van spreken dat nooit mannen op hun afkomen.
ik wel, want het gebeurd niet vaak, en het stelt meestal niets voor
Don't know, don't care.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:13 schreef greatjob het volgende:
Zou MLiG het altijd even goed kunnen relativeren?
Nee, daarom.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:13 schreef greatjob het volgende:
[..]
Zou MLiG het altijd even goed kunnen relativeren?
wat vind jij leuk om te doen? hangt van de persoon af. terras, kroeg, concert, sporten, natuur, museum etc.quote:waar kan je leuke middagen hebben dan?
Oh want jij gaat er van uit dat mijn haar geen moeite kost of wat? Of dat ik geen moeite heb gedaan om te leren mezelf een beetje leuk/interessant te presenteren, zowel IRL als in tekst hier op Fok (bijvoorbeeld)?quote:Op maandag 30 mei 2011 17:13 schreef mylifeisgrey het volgende:
en wat betreft geen recht van spreken hebben. ik heb wel recht van spreken wat dat onderwerp betreft.
vrouwen hebben geen recht van spreken. mera die nog 2 complimentjes over haar haar had gehad, wordt daar hier over gedaan alsof ze het had moeten aangrijpen?
quote:Op maandag 30 mei 2011 17:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oh want jij gaat er van uit dat mijn haar geen moeite kost of wat? Of dat ik geen moeite heb gedaan om te leren mezelf een beetje leuk/interessant te presenteren, zowel IRL als in tekst hier op Fok (bijvoorbeeld)?
Dan heb ik nieuws voor je, daar was 2,5 jaar intensieve therapie voor nodig. Okay?
Zeg nog één keer tegen me dat ik niet weet waar het over gaat en ik kom serieus aan je deur om je even wat verstand in te kloppen.
Dat lijkt me sowieso wel een goed idee...quote:Op maandag 30 mei 2011 17:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zeg nog één keer tegen me dat ik niet weet waar het over gaat en ik kom serieus aan je deur om je even wat verstand in te kloppen.
Dat zou hem goed doen.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
Na 2 jaar hetzeflde geemmer ben je het op den duur een beetje zat.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:30 schreef Do_Mi_Corazon het volgende:
Wel jammer van sommige harde reacties daar kan ik soms moeilijk tegen en daarom denk ik ook dat ik vooral anoniem hier zal meelezen.
QFTquote:Verbeter wat je kán verbeteren en leer leven met je gebreken en compenseer dit met je persoonlijkheid. Als je gewoon leuk en spontaan bent, positief in het leven staat komt de rest vanzelf wel
Dan toch. Negeer het! Soms laten mensen zich erg veel door (negatieve) emoties leiden, waardoor het hard wordt. Te hard soms.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:32 schreef Catbert het volgende:
[..]
Na 2 jaar hetzeflde geemmer ben je het op den duur een beetje zat.
nou oke, ander voorbeeld dan.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oh want jij gaat er van uit dat mijn haar geen moeite kost of wat? Of dat ik geen moeite heb gedaan om te leren mezelf een beetje leuk/interessant te presenteren, zowel IRL als in tekst hier op Fok (bijvoorbeeld)?
Dan heb ik nieuws voor je, daar was 2,5 jaar intensieve therapie voor nodig. Okay?
Sorry hoor, maar iemand moet het doen. Genoeg mensen hier die er op mildere wijze mee omgaan, maar je hebt een beetje van beide nodig.quote:
Wat is je punt? Zij lopen niet te zeuren dat het zo onmogelijk en moeilijk is allemaal. Niet op de wijze waarop jij dat doet. Dat is waarom mensen je nu hierop aanvallen. Als je dat nou eens zou snappen.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:34 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nou oke, ander voorbeeld dan.
dat strawberry vertelde dat ze sjans had van degeen achter haar in de mcdonalds rij omdat ze roomijs wilde gaan wegvreten ofzoiets, en toen toch begon te twijfelen;
en toen diezelfde dag had ze ook nog 2 andere dingen.
en lanterfanteraar met de breezahs in de metro, en overal in rotterdam.
en datzelfde geld bij mij en verjaardagsmeisje, ze heeft iets niet.
ze heeft die leuke eigenschap niet die 8k-meisje, lanterfanteraar, minnemin, en die andere wel hebben. ze is wat dat betreft compleet onaantrekkelijk voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |