Heb jij een fokking gamekamer? Dude, i'm so fucking jealous. Ik bedoel halloooo, een GAMEROOM.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:47 schreef computerprobleem het volgende:
Ik ga mijn game kamer verbouwen. Het is er nu nog een beetje saai, een grote bank, vitrine kast, PS3, tv, salontafel, 2 posters, digitale-tv ontvanger, klok en regio 1 en regio 2 dvd-spelers is alles wat er in zit. De kamer heb ik al opnieuw geverfd. Er komt nog een koelkast & platenspeler (van die coca cola actie, koelkast is op zich best relax en groot en soort van extra), nieuwe tafel voor die 2 dingen, nieuwe salontafel, een nieuwe vloer (laminaat e.v.t of gewoon zo laten want ziet er goed uit) en anders gewoon een kleed of zo, nieuwe bank, nieuwe klok, tv ophangen, paar nieuwe posters waaronder 3 filmposters en een grote New-York/L.A poster en alles natuurlijk inlijsten, een nieuwe lamp en paar lampen voor in de vitrine en voor op de posters en later in de vakantie misschien nog een kleine geluidsinstallatie. En nieuwe lamellen natuurlijk.
Lijkt veel, maar het grootste werk is eigenlijk al gedaan (kamer opnieuw inrichten duurde land, want digitale spullen naar andere kant van de kamer zetten waar geen stopcontact/tv kabels e.d. zijn kost), namelijk het verven. Alleen nog de spullen kopen dus en goed in de kamer plaatsen. Zal wel over een week of twee af zijn (op de geluidsinstallatie na, die koop ik over een paar maanden).
In de tussentijd moet ik nog mijn rijbewijs halen, krijg ik betaald. Ben al bezig, maar ik ga zelf nog eerst oefenen want dat scheelt weer een les of 10 als het aan de instructeur ligt. En 10 lessen scheelt al weer ¤450,- en dat gebruik ik dan b.v. voor een geluidsinstallatie set.
Krijg ook nog abonnement op sportschool en wat geld, ben al blij met rond de ¤100,- aangezien ik de rest al vergoed krijg (abonnement, rijbewijs, verbouwing). En een rijbewijs zou ik zelf niet willen betalen, is duur namelijk.![]()
Als je wordt verwend kan je ook prima fatsoenlijk opgevoed zijn. En aangezien dit soort reactie's meestal voortvloeien uit jaloezie zal ik het maar niet te serieus nemen.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:11 schreef Verras het volgende:
[..]
Liever fatsoenlijk opgevoed dan verwend
quote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 21:40 schreef dikkevetzakachterpc het volgende:
[..]
dit, ik krijg ook een pijpbeurt van zn vriendin.
quote:
Jij ook alquote:Op maandag 30 mei 2011 21:40 schreef dikkevetzakachterpc het volgende:
[..]
dit, ik krijg ook een pijpbeurt van zn vriendin.
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die is echt flauw, maar toch moest ik lachen.
Dus iemand die gewoon krijgt wat normaal is en niet behoort tot ''extreem'' wordt onfatsoenlijk opgevoed, omdat jij die dingen niet krijgt? Kijk, ik ben geen verwend nest, maar het is ook niet zo dat ik nooit iets krijg of dat mijn ouders alleen een deel mee willen betalen of dat ze gaan zeiken wanneer ik iets vraag. Dit komt bij sommige kinderen wel voor, misschien gewoon omdat de ouders gierig zijn (en hier kun je verder ook niets aan doen, je bent gierig of je bent het niet en zelf zie je het als iets normaal). Ik krijg ook niet alles wat ik wil, dat is normaal, als alles wat je vraagt voor je gekocht word dan gaat het de verkeerde kant op!quote:Op maandag 30 mei 2011 22:11 schreef Verras het volgende:
[..]
Liever fatsoenlijk opgevoed dan verwend
De meeste mensen moeten hun rijbewijs zelf betalen, maar er zijn ook genoeg mensen die het cadeau krijgen van hun ouders (of iemand anders).quote:Op maandag 30 mei 2011 22:47 schreef Femke3112 het volgende:
dat laatste is niet waar hoor!
Ik ken wel wat personen die hun rijbewijs gewoon helemaal zelf moeten betalen
Informaticaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |