Verbeterd, over verholpen is nog niks zeker.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:00 schreef Kermit. het volgende:
Die keepers zijn wel echt super slecht maar in de final versie is dat verholpen
Las een stukje van de pers en die zeiden dat het probleem met de slechte keepers weg wasquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:04 schreef gniffie het volgende:
[..]
Verbeterd, over verholpen is nog niks zeker.
En PES 2008/2009 kregen 9's. Niet te vertrouwen dusquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:08 schreef Kermit. het volgende:
[..]
Las een stukje van de pers en die zeiden dat het probleem met de slechte keepers weg was
volgens de twitter van die gast welquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:04 schreef gniffie het volgende:
[..]
Verbeterd, over verholpen is nog niks zeker.
volgende week komt hij wel naar xbl?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
volgens de twitter van die gast wel
kut man, wou hem vandaag echt spelen op de xbox
Uhm? midden september zou demo 2 komen, wat heeft het voor nut om demo 1 nog uit te brengen?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:12 schreef Kermit. het volgende:
[..]
volgende week komt hij wel naar xbl?
Wordt gewoon een week verschovenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Uhm? midden september zou demo 2 komen, wat heeft het voor nut om demo 1 nog uit te brengen?
Zie btw nergens wanneer ie nu komt
Pes is elk jaar kut als je het speelt maar na een paar wedstrijden is het geweldigquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:16 schreef FireFox1 het volgende:
Ik ben nog niet overtuigd. Keepers zijn slecht, en combineren gaat ook moeizaam.
I know. Maakt toch niets uit, ik koop hem toch welquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:17 schreef Kermit. het volgende:
[..]
Pes is elk jaar kut als je het speelt maar na een paar wedstrijden is het geweldig
Dribbelen is nu echt een stuk makkelijker dan bij 10 zelfs....quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:34 schreef Mansjester het volgende:
Net voor het eerst een paar potjes gespeeld. Ik moet meteen eerlijk toegeven dat ik de laatste 2/3 pes spellen niet heb gespeeld. Maar het viel me op dat passen heel makkelijk gaat, zlefs half automatisch ofzo. Bijna alle passes komen aan. Dribbelen daarentegen is best lastig. Het lukt mij amper iemand voorbij te spelen
Maar iemand voorbij dribbelen is haast onmogelijk toch? Of ik bak er gewoon niets vanquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:21 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Dribbelen is nu echt een stuk makkelijker dan bij 10 zelfs....
Sidestep en gaanquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:51 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Maar iemand voorbij dribbelen is haast onmogelijk toch? Of ik bak er gewoon niets vanVroeger kon je op iemand aflopen, bijv naar rechts dribbelen en er vervolgens voorbij. Dat kan nu helemaal niet meer. Wel realistischer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |