Serieus?! Want dan zou de 2de demo komenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:51 schreef gniffie het volgende:
Demo Xbox versie uitgesteld tot september. Code op tijd ingeleverd denk ik, dus het ligt aan Microsoft
Ik bevestigquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:31 schreef gniffie het volgende:
Ps3 demo staat in de store, zoeken op 'pes 2012'
echt doelloosquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:37 schreef Saekerhett het volgende:
OMG, hebben die tjappies op de PS3-versie ook dat niet te skippen introfilmpje gezet
Op de pc kon je tenminste nog dat bestand verwijderen.
Tegen de tijd dat dat filmpje af is, had ik 3x Titanic kunnen zien
Na elke game komt dat of elke keer als je het opnieuw opstart?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:37 schreef Saekerhett het volgende:
OMG, hebben die tjappies op de PS3-versie ook dat niet te skippen introfilmpje gezet
Op de pc kon je tenminste nog dat bestand verwijderen.
Tegen de tijd dat dat filmpje af is, had ik 3x Titanic kunnen zien
Opnieuw opstarten.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Na elke game komt dat of elke keer als je het opnieuw opstart?
Ik spamde bij 2011 altijd op passen bij de aftrap dus bij mij is er niks veranderdquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:56 schreef Kermit. het volgende:
ben ik de enige die elke keer bij de aftrap wacht totdat hij gaat passen
Had ik ook.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:56 schreef Kermit. het volgende:
ben ik de enige die elke keer bij de aftrap wacht totdat hij gaat passen
Gaat bij mij tot nu toe al aardig. Maak alleen te veel overtredingen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:25 schreef gniffie het volgende:
Ik vind het wel nog kapot moeilijk om door de verdediging van de cpu te komen, terwijl ikzelf helemaal open lig
Inderdaad, al helpt dat besturen van een andere speler daar wel bij. Kun je wel aardig ruimtes mee creeren.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:25 schreef gniffie het volgende:
Ik vind het wel nog kapot moeilijk om door de verdediging van de cpu te komen, terwijl ikzelf helemaal open lig
Doe je die training?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:10 schreef Kw4Kje het volgende:
Veel een veel oefenen, gaat nu steeds beter bij mij, zowel aanvallen als verdedigen.
Nee gewoon wedstrijden.quote:
Vreemd hier herken weinig van. Met name de laatste zin, ik herken het wel in pes 2011 idd, maar beide nog niet gehad en heb al heel veel potjes erop zitten.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:58 schreef Cheiron het volgende:
2 potjes gespeeld en alles behalve onder de indruk. Van de 4 goals gingen er 3 recht op de keeper af en dook hij nog net optijd weg. Verder nog net zoveel spelers die de bal over delijn lopen, buitenspel blijven staan e.d. Als in pes 11.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |