quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:25 schreef badboynova het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:17 schreef badboynova het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
Niks mis met lachen om mensen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 02:24 schreef KoningStoma het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat ik ook maar een beetje geïnteresseerd zou zijn in zulks een goedkoop vermaak.
Ach, het zijn britten, dat is ook gewoon een inteeltvolk.quote:Op woensdag 1 juni 2011 04:14 schreef KoningStoma het volgende:
Lachen uit plaatsvervangende schaamte...
Heb ik al gedaan, was om 5.30 weer op om te leren voor mijn tentamen van 8.45 zometeenquote:
Oooh.ik dacht dat je toen pas ging slapenquote:Op woensdag 1 juni 2011 06:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan, was om 5.30 weer op om te leren voor mijn tentamen van 8.45 zometeen
Nee, uitgebreider slapen komt na dat tentamen welquote:Op woensdag 1 juni 2011 07:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oooh.ik dacht dat je toen pas ging slapen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |