Geen idee, speel geen Haloquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:24 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Je hebt toch ook zoiets als Halo Pro? En dan je filmpjes kan laten renderen? Daar moet je ook voor betalen.
Kan hier geen dumpert checken. Is dat die gast die achter elkaar berichten had gestuurd?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:12 schreef KoningStoma het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)angsta_met_xbox.html
Mister, je neemt het spel te serieus gewoon![]()
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:32 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Kan hier geen dumpert checken. Is dat die gast die achter elkaar berichten had gestuurd?
Viel mee, er was maar 1 van de 8 mensen. De rest kwam af en toe net zo brak als ik aankakken toen ik er al was.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dan ben je een nog grotere mongool. Je moet als je wakker wordt ook direct opstaan. En nu staat jouw projectgroep te werken voor jou, alleen omdat je brak bent?
Gelukkig was het de eerste keer voor mij wat betreft project, dusja.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Idd te sneu voor woorden zijn dat soort mensen. Het kan en keer gebeuren dat je je verslaapt maar niet omdat je waarschijnlijk 20 keer op snooze hebt staan rammen
Kan hier wel weer een heel verhaal gaan typen over hoe leip ik je wel niet vind dat je weer eens lekker was wezen zuipen terwijl je schoolwerk te doen had. Of over hoe fucking jaloers ik ben op zo'n te gek sociaal leven.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:42 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Viel mee, er was maar 1 van de 8 mensen. De rest kwam af en toe net zo brak als ik aankakken toen ik er al was.
[..]
Gelukkig was het de eerste keer voor mij wat betreft project, dusja.
Voortaan eerst even wat meer voorkennis hebben boys, voordat je van alles begint te roepen.
Hier sluit ik me wel bij aan.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:04 schreef Parvus het volgende:
[..]
Kan hier wel weer een heel verhaal gaan typen over hoe leip ik je wel niet vind dat je weer eens lekker was wezen zuipen terwijl je schoolwerk te doen had. Of over hoe fucking jaloers ik ben op zo'n te gek sociaal leven.
Om vervolgens iets te zeggen over dat wij toch het hele verhaal niet kennen, en of je het dan gek vindt dat als jij post dat je in bed ligt terwijl je projectgroep je verwacht iedereen hier je dan een dikke stumper vindt. Maargoed dat doe ik maar niet.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:04 schreef Parvus het volgende:
[..]
Kan hier wel weer een heel verhaal gaan typen over hoe leip ik je wel niet vind dat je weer eens lekker was wezen zuipen terwijl je schoolwerk te doen had. Of over hoe fucking jaloers ik ben op zo'n te gek sociaal leven.
Om vervolgens iets te zeggen over dat wij toch het hele verhaal niet kennen, en of je het dan gek vindt dat als jij post dat je in bed ligt terwijl je projectgroep je verwacht iedereen hier je dan een dikke stumper vindt. Maargoed dat doe ik maar niet.
Dat had je kunnen doen ja. Als mijn projectgroep er zelf ook was geweest had ik je gelijk gegeven. Nu niet. En verder ga ik er niet op in en kunnen jullie echt de tering krijgen met jullie ge-veroordeel altijd.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:04 schreef Parvus het volgende:
[..]
Dat doet niemand. Dat denk jij omdat het 9 van de 10 keer aan jou is gericht. Maar je maakt ook echt opmerkingen die nergens over gaan. Dus omdat bijna je hele projectgroep lam was maakt het niet uit dat jij dat ook was en te laat kwam? Goed excuus.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:18 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Dat had je kunnen doen ja. Als mijn projectgroep er zelf ook was geweest had ik je gelijk gegeven. Nu niet. En verder ga ik er niet op in en kunnen jullie echt de tering krijgen met jullie ge-veroordeel altijd.
Ho eens even, jij geeft niet het hele verhaal.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:18 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Dat had je kunnen doen ja. Als mijn projectgroep er zelf ook was geweest had ik je gelijk gegeven. Nu niet. En verder ga ik er niet op in en kunnen jullie echt de tering krijgen met jullie ge-veroordeel altijd.
Moeilijk goed excuus.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat doet niemand. Dat denk jij omdat het 9 van de 10 keer aan jou is gericht. Maar je maakt ook echt opmerkingen die nergens over gaan. Dus omdat bijna je hele projectgroep lam was maakt het niet uit dat jij dat ook was en te laat kwam? Goed excuus.
Oke, komt ie:quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:22 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ho eens even, jij geeft niet het hele verhaal.
Precies, gewoon niet doen..maar gewoon deze pompen.quote:
Ik ben het trouwens met je eens dat Taken erg vet wasquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:53 schreef KneusTeun het volgende:
Net ff de film notorious gekeken en is ook wel tof
Vind je dat nou echt leuk om te luisteren?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:26 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Precies, gewoon niet doen..maar gewoon deze pompen.
IMMA BE IMMA BE IMMA IMMA IMMA BE!
Man on Fire.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:26 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik ben het trouwens met je eens dat Taken erg vet was
Deed me overigens erg denken aan Man on Fire met Denzel, beetje zelfde storyline. Dat is trouwens een steenharde film
Yeah right.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:26 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Oke, komt ie:
Ik naar hangover 2 met clubgenoten, daarna even een biertje doen, wat dus uit de hand liep. Op dit moment kom ik m'n projectgenoten tegen in dezelfde tent, die ook steenhard aan het zuipen zijn en mijn handen volstoppen met gratis bier. Vervolgens slapen, en de rest weet je.
Dat is het verhaal, en zoals ik het vertelde is het inderdaad logisch dat jullie gaan zeiken, maar ik denk daar niet echt over na voordat ik iets post ofzo.
Echt hequote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:28 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Man on Fire.Wat is Denzel daar badass, godverdomme.
Ach, ik kan het prima geloven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |