abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97539498
MW3 _O_
  dinsdag 31 mei 2011 @ 14:29:07 #177
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_97539552
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 14:24 schreef KoningStoma het volgende:

[..]

Je hebt toch ook zoiets als Halo Pro? En dan je filmpjes kan laten renderen? Daar moet je ook voor betalen.
Geen idee, speel geen Halo :')
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 31 mei 2011 @ 14:58:02 #178
299568 Dr.Pringles
zonnestraal
pi_97540818
En dan Microsoft ook nog 80mspoints durft te vragen voor een pet. :r
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_97541520
http://www.dumpert.nl/med(...)angsta_met_xbox.html

Mister, je neemt het spel te serieus gewoon :N
  dinsdag 31 mei 2011 @ 15:32:53 #180
299568 Dr.Pringles
zonnestraal
pi_97542531
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 15:12 schreef KoningStoma het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)angsta_met_xbox.html

Mister, je neemt het spel te serieus gewoon :N
Kan hier geen dumpert checken. Is dat die gast die achter elkaar berichten had gestuurd?
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_97542557
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 15:32 schreef Dr.Pringles het volgende:

[..]

Kan hier geen dumpert checken. Is dat die gast die achter elkaar berichten had gestuurd?
:Y
All good things are wild and free.
pi_97542891
Waarom lukt dat snipen in mw2 special ops wel en online niet, ik krijg alleen maar hitmarkers :') Overigens is dat best wel weer leuk om te doen. :9
  dinsdag 31 mei 2011 @ 15:42:22 #183
345825 VanPikkesteijn.
Brabant represent!
pi_97542998
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 11:13 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Dan ben je een nog grotere mongool. Je moet als je wakker wordt ook direct opstaan. En nu staat jouw projectgroep te werken voor jou, alleen omdat je brak bent? :')
Viel mee, er was maar 1 van de 8 mensen. De rest kwam af en toe net zo brak als ik aankakken toen ik er al was. _O-

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 11:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Idd te sneu voor woorden zijn dat soort mensen. Het kan en keer gebeuren dat je je verslaapt maar niet omdat je waarschijnlijk 20 keer op snooze hebt staan rammen :')
Gelukkig was het de eerste keer voor mij wat betreft project, dusja.

Voortaan eerst even wat meer voorkennis hebben boys, voordat je van alles begint te roepen. ^O^
And they knew I was a creep since the day I was born
Get popping out of momma like some chemical
And the doctor saw my head and he starting freaking
Cause I came clean and I came out creeping
  dinsdag 31 mei 2011 @ 15:53:23 #185
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_97543480
Net ff de film notorious gekeken en is ook wel tof
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_97543946
quote:
6s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 15:42 schreef VanPikkesteijn. het volgende:

[..]

Viel mee, er was maar 1 van de 8 mensen. De rest kwam af en toe net zo brak als ik aankakken toen ik er al was. _O-

[..]

Gelukkig was het de eerste keer voor mij wat betreft project, dusja.

Voortaan eerst even wat meer voorkennis hebben boys, voordat je van alles begint te roepen. ^O^
Kan hier wel weer een heel verhaal gaan typen over hoe leip ik je wel niet vind dat je weer eens lekker was wezen zuipen terwijl je schoolwerk te doen had. Of over hoe fucking jaloers ik ben op zo'n te gek sociaal leven.
Om vervolgens iets te zeggen over dat wij toch het hele verhaal niet kennen, en of je het dan gek vindt dat als jij post dat je in bed ligt terwijl je projectgroep je verwacht iedereen hier je dan een dikke stumper vindt. Maargoed dat doe ik maar niet.
pi_97544171
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 16:04 schreef Parvus het volgende:

[..]

Kan hier wel weer een heel verhaal gaan typen over hoe leip ik je wel niet vind dat je weer eens lekker was wezen zuipen terwijl je schoolwerk te doen had. Of over hoe fucking jaloers ik ben op zo'n te gek sociaal leven.
Om vervolgens iets te zeggen over dat wij toch het hele verhaal niet kennen, en of je het dan gek vindt dat als jij post dat je in bed ligt terwijl je projectgroep je verwacht iedereen hier je dan een dikke stumper vindt. Maargoed dat doe ik maar niet.
Hier sluit ik me wel bij aan.
pi_97544349
quote:

[..]

^O^
  dinsdag 31 mei 2011 @ 16:18:38 #189
345825 VanPikkesteijn.
Brabant represent!
pi_97544616
quote:

[..]

Dat had je kunnen doen ja. Als mijn projectgroep er zelf ook was geweest had ik je gelijk gegeven. Nu niet. En verder ga ik er niet op in en kunnen jullie echt de tering krijgen met jullie ge-veroordeel altijd. :)
pi_97544689
Dat 'ge-veroordeel' zorg je anders wel zelf voor :')
pi_97544708
quote:
6s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 16:18 schreef VanPikkesteijn. het volgende:

[..]

Dat had je kunnen doen ja. Als mijn projectgroep er zelf ook was geweest had ik je gelijk gegeven. Nu niet. En verder ga ik er niet op in en kunnen jullie echt de tering krijgen met jullie ge-veroordeel altijd. :)
Dat doet niemand. Dat denk jij omdat het 9 van de 10 keer aan jou is gericht. Maar je maakt ook echt opmerkingen die nergens over gaan. Dus omdat bijna je hele projectgroep lam was maakt het niet uit dat jij dat ook was en te laat kwam? Goed excuus.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 16:22:36 #192
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_97544833
quote:
6s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 16:18 schreef VanPikkesteijn. het volgende:

[..]

Ho eens even, jij geeft niet het hele verhaal.
Half bezopen is weggegooid geld.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 16:23:58 #193
345825 VanPikkesteijn.
Brabant represent!
pi_97544914
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 16:20 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Dat doet niemand. Dat denk jij omdat het 9 van de 10 keer aan jou is gericht. Maar je maakt ook echt opmerkingen die nergens over gaan. Dus omdat bijna je hele projectgroep lam was maakt het niet uit dat jij dat ook was en te laat kwam? Goed excuus.
Moeilijk goed excuus.

Verder hoef ik geen verantwoording aan jullie af te leggen dus ik weet niet waarom jullie er zo lang over doorgaan.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 16:26:35 #194
345825 VanPikkesteijn.
Brabant represent!
pi_97545059
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 16:22 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Ho eens even, jij geeft niet het hele verhaal.
Oke, komt ie:

Ik naar hangover 2 met clubgenoten, daarna even een biertje doen, wat dus uit de hand liep. Op dit moment kom ik m'n projectgenoten tegen in dezelfde tent, die ook steenhard aan het zuipen zijn en mijn handen volstoppen met gratis bier. Vervolgens slapen, en de rest weet je.

Dat is het verhaal, en zoals ik het vertelde is het inderdaad logisch dat jullie gaan zeiken, maar ik denk daar niet echt over na voordat ik iets post ofzo.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 16:26:40 #195
299568 Dr.Pringles
zonnestraal
pi_97545063
quote:

[..]

Maargoed dat doe ik maar niet.
Precies, gewoon niet doen..maar gewoon deze pompen.

IMMA BE IMMA BE IMMA IMMA IMMA BE!
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_97545085
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 15:53 schreef KneusTeun het volgende:
Net ff de film notorious gekeken en is ook wel tof
Ik ben het trouwens met je eens dat Taken erg vet was :D
Deed me overigens erg denken aan Man on Fire met Denzel, beetje zelfde storyline. Dat is trouwens een steenharde film O+
  dinsdag 31 mei 2011 @ 16:28:06 #197
345825 VanPikkesteijn.
Brabant represent!
pi_97545136
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 16:26 schreef Dr.Pringles het volgende:

[..]

Precies, gewoon niet doen..maar gewoon deze pompen.

IMMA BE IMMA BE IMMA IMMA IMMA BE!
Vind je dat nou echt leuk om te luisteren? :')

quote:
99s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 16:26 schreef Michhas het volgende:

[..]

Ik ben het trouwens met je eens dat Taken erg vet was :D
Deed me overigens erg denken aan Man on Fire met Denzel, beetje zelfde storyline. Dat is trouwens een steenharde film O+
Man on Fire. _O_ Wat is Denzel daar badass, godverdomme. _O_
pi_97545158
quote:
6s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 16:26 schreef VanPikkesteijn. het volgende:

[..]

Oke, komt ie:

Ik naar hangover 2 met clubgenoten, daarna even een biertje doen, wat dus uit de hand liep. Op dit moment kom ik m'n projectgenoten tegen in dezelfde tent, die ook steenhard aan het zuipen zijn en mijn handen volstoppen met gratis bier. Vervolgens slapen, en de rest weet je.

Dat is het verhaal, en zoals ik het vertelde is het inderdaad logisch dat jullie gaan zeiken, maar ik denk daar niet echt over na voordat ik iets post ofzo.
Yeah right.
pi_97545287
quote:
6s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 16:28 schreef VanPikkesteijn. het volgende:

[..]

Man on Fire. _O_ Wat is Denzel daar badass, godverdomme. _O_
Echt he :D Zo'n bezopen, bittere oude man, die vervolgens een heel fucking Mexicaans drugs/ontvoeringskartel op gaat rollen in zijn eentje O+
Denzel blijft toch een van mijn favoriete acteurs, American Gangster was ook zóóó vet, Training Day, Deja Vu, The Book of Eli, en we kunnen nog wel even doorgaan :D
pi_97545309
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 16:28 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Yeah right.
Ach, ik kan het prima geloven.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')