Katten op de bbq.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik houd van flauwe grappen over vrouwen.Katjes mogen op de bbq. Met die lammetjes houd ik me wel bezig.
Vond die vfx er niet zo goed uit zien, dus heb m niet eens helemaal gekeken.quote:
Taken is leuk!quote:Op maandag 30 mei 2011 21:05 schreef Michhas het volgende:
Net Limitless gekeken, was wel vermakelijk, zometeen Taken kijken
Is Taken een horror film?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:05 schreef Michhas het volgende:
Net Limitless gekeken, was wel vermakelijk, zometeen Taken kijken
Goed om te horen dat mijn tuin opgeofferd wordt Pierrequote:Op maandag 30 mei 2011 18:36 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Prima idee, Rossdale heeft een goed formaat tuin, inclusief meubels
Lammetjes en kittensquote:Op maandag 30 mei 2011 19:43 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Mijn ouders gaan ook op vakantie, en wij hebben echt een beest van een tuin, + lammetjes en jonge katjes.
Heeft titty ook wat om handen als de mannen aan het bbq'en, bier drinken en slechte grappen aan het maken zijn waarop iedereen dan zo gaat van: HOHOHOHO.
Jeweetz.
Ik heb nu ineens immens respect voor je ouders.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Lammetjes en kittensMijn ouders hebben ook katten en schapen
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:47 schreef Fsmxi het volgende:
Zeg dr Pringles, waarmee capture jij eigenlijk filmpjes op den PC?
regelfotosquote:Op maandag 30 mei 2011 22:03 schreef tliciouz het volgende:
Foto's van je pubertijd.Vooral rond toen ik 16 was zijn schandalig.
Zie hem een partij baas zijn op die fotoquote:Op maandag 30 mei 2011 22:01 schreef Rossdale het volgende:
Altijd leuk als mensen je op facebook taggen op foto's van heul lang geleden
Tja, in die van mij gaat moeilijk tenzij je zin hebt om in het zand te staanquote:Op maandag 30 mei 2011 21:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Goed om te horen dat mijn tuin opgeofferd wordt Pierre
Eh, ja kloptquote:Op dinsdag 31 mei 2011 03:53 schreef KoningStoma het volgende:
Pierre, jij hebt ook de hele avond/nacht black ops gedaan ofniet?
Poppin' bottles, hangin round. Usual businessquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |