SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens veels te warm. Kan d'r niet fatsoenlijk mee slapen of wat dan ook![]()
Ja wanneer komt die meet, ik zeg eind juli begin augustus? Heeft niemand een grote tuin waar we kunnen bieren en bbqen?quote:Op maandag 30 mei 2011 17:25 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die onderkinDank je wel Stoma, volgende meet een biertje
Prima idee, Rossdale heeft een goed formaat tuin, inclusief meubelsquote:Op maandag 30 mei 2011 18:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja wanneer komt die meet, ik zeg eind juli begin augustus? Heeft niemand een grote tuin waar we kunnen bieren en bbqen?
We lappen wel wat zodat je ouders een weekendje naar een centerparcs kunnen.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:42 schreef Fsmxi het volgende:
Wij hebben ook flink formaat tuin+zwembad, maar ik weet niet of ouders daar blij mee zullen zijn. Plus, middle of nowhere
quote:Op maandag 30 mei 2011 18:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
We lappen wel wat zodat je ouders een weekendje naar een centerparcs kunnen.
Ja gewoon via zo'n veiling site.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:55 schreef Michhas het volgende:
[..]
Of een leuk weekendje weg met Roompot Vakanties [ afbeelding ]
'Het is hier fantastisch!'
Is dat met die aliens?quote:
Mijn ouders gaan ook op vakantie, en wij hebben echt een beest van een tuin, + lammetjes en jonge katjes.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
We lappen wel wat zodat je ouders een weekendje naar een centerparcs kunnen.
Hou ik wel van.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:43 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ja, wel flink wat actie, maar echt te voorspelbaar en chauvinistisch weer
Ik houd van flauwe grappen over vrouwen.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:43 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Mijn ouders gaan ook op vakantie, en wij hebben echt een beest van een tuin, + lammetjes en jonge katjes.
Heeft titty ook wat om handen als de mannen aan het bbq'en, bier drinken en slechte grappen aan het maken zijn waarop iedereen dan zo gaat van: HOHOHOHO.
Jeweetz.
Katten op de bbq.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik houd van flauwe grappen over vrouwen.Katjes mogen op de bbq. Met die lammetjes houd ik me wel bezig.
Vond die vfx er niet zo goed uit zien, dus heb m niet eens helemaal gekeken.quote:
Taken is leuk!quote:Op maandag 30 mei 2011 21:05 schreef Michhas het volgende:
Net Limitless gekeken, was wel vermakelijk, zometeen Taken kijken
Is Taken een horror film?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:05 schreef Michhas het volgende:
Net Limitless gekeken, was wel vermakelijk, zometeen Taken kijken
Goed om te horen dat mijn tuin opgeofferd wordt Pierrequote:Op maandag 30 mei 2011 18:36 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Prima idee, Rossdale heeft een goed formaat tuin, inclusief meubels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |