Relaxquote:Op maandag 30 mei 2011 16:32 schreef KoningStoma het volgende:
Dat kan ik wel even in 2 minuutjes. Eerst even de trial versie van photoshop cracken.
Nee man, knoepersgrote foto van Julius Jaspersquote:Op maandag 30 mei 2011 16:33 schreef Dr.Pringles het volgende:
Hij wilt een lul op zn shirt hebben, Stoma stuur even je foto op.
quote:Op maandag 30 mei 2011 16:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee man, knoepersgrote foto van Julius Jaspers![]()
quote:Op maandag 30 mei 2011 16:33 schreef Dr.Pringles het volgende:
Hij wilt een lul op zn shirt hebben, Stoma stuur even je foto op.
Stuur danquote:Op maandag 30 mei 2011 16:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee man, knoepersgrote foto van Julius Jaspers![]()
Tja, wat zou beter zijn voor op een tshirt? Eraan laten is opzich wel leuk denk ikquote:
No shit, dan kan ik het nog wel grappig vinden.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Niet haten op Julius, die man is een legende
Is daar iets aan te doen?quote:Op maandag 30 mei 2011 16:49 schreef KoningStoma het volgende:
Hmm.. Het ziet er wel raar uit, omdat de achtergrond en zijn haar allebij zwart zijn.
Die haren.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:53 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb de brightness en contrast van z'n haar wat aangepast en de uitstekende haartjes weggehaald. Beter dan dit kan ik er niet van maken.
[ afbeelding ]
quote:
Dat was ook het idee, ik maak er wel wat van joh, het gaat om het idee.. alleen transparante achtergrond nogquote:Op maandag 30 mei 2011 16:57 schreef KoningStoma het volgende:
Anders moet je hem misschien op een zwart tshirt laten drukken
[ afbeelding ]
Dat lees ik net in een artikel.quote:Het is wetenschappelijk bewezen dat van bbq'en een mans fallus groter wordt. Voorwaarde is wel dat er bij de betreffende bbq geen vrouwen aanwezig mogen zijn die vegaburgers op de bbq leggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |