quote:Op maandag 30 mei 2011 10:25 schreef Take_A_Picture het volgende:
Zo, was ook ik weer hier.... 24 weken en 1 dag vandaag
Ik ben dol op Winnie the Pooh! Ik vind het zo lief.... maar al die andere zooi zoals Dora, K3, etc etc ben ik wel echt allergisch voor. En alle studio 100-troep.
Afscheiding, erg herkenbaar. Bij mij is het soms wel wit, maar ik had juist gelezen dat dat geen probleem is, het is niet goed als het gelig is en gaat ruiken. Nouja, ik werk gewoon 8 uur op een dag, ik kan niet eventjes slipjes verwisselen ofzo. Dus zodra ik thuis ben doe ik dat dan.
Ik heb eerder schimmelinfecties gehad en dan had ik enorme last van jeuk, en nu heb ik er totaal geen last van. Dus ik trek nog niet aan de bel bij de huisarts.
Wat betreft zelf het hartje luisteren, ik heb afgelopen vrijdag weer wat geleerd: Het woesj-geluid is de slagader van de navelstreng die je hoort. Het echte klop-geluid is echt het hartje van de baby
Mn verloskundige (en tevens huisarts) liet me het verschil horen en dat is echt duidelijk! Wel grappig, ik dacht namelijk altijd dat het woesj-geluid ook het kindje was, en dat ik het soms veel duidelijker hoorde en dat het dan het klop-geluid was. Maar het zijn dus 2 verschillende dingen hartslagen
Weet niet of ik al had gemeld dat ik goedgekeurd ben afgelopen vrijdagBaarmoeder groeit goed, bloeddruk is goed, hartslag van het kindje klinkt goed, dus ben helemaal blij.
Anders nog iets...? eehh, ja ik voel nog steeds mn banden van het lopen afgelopen zaterdag. En dat terwijl ik toch niet zo enorm veel heb gelopen ofzo! Ben er eigenlijk verbaasd over dat het nog steeds zo 'stijf' aanvoelt. Misschien iets verrekt ofzo?
quote:Op maandag 30 mei 2011 13:13 schreef mefke79 het volgende:
TAP, je kan ook een groeispurtje er bovenop gehad hebben, dan doet het ook effe langer zeer.
Wie weet wie weet, alles kan, ik dacht ook minimaal weer tot 41 weken te gaan maar bij de termijn die jij nu hebt braken over 12,5 uur mn vliezenquote:Op maandag 30 mei 2011 13:17 schreef mefke79 het volgende:
zo, mijn eigen topic...zou leuk zijn, maar "ik vreesch met groote vreeze" : dit gaat nog wel langer dan een topic duren.
Die punten heb ik in het verleden inderdaad al eens opgezocht en vanmorgen bij het wakkerworden en zojuist tijdens het douchen gemasseerd, maar helaas, geen effect. De plekjes die bij mij wel vaak worden kan ik helaas zelf niet bij (zit net tussen mijn schouderbladen) en mijn vent is gewoon naar zijn werk natuurlijk. Daarom zometeen ook naar de kraker. Die kan die plek even goed op zijn falie geven (lees, even de wervel weer rechtzetten) waardoor de pijn hopelijk wegzakt.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:33 schreef bitterend het volgende:
T_A_P fijn dat je goedgekeurd bent bij de vk!
mef: heb je uiteindelijk wat kunnen bespreken wat betreft de 41 week? ik weet nog dat ze wou wachten met inleiden maar je zag het niet zitten
Jose: lekker echo morgen! veel plezier!
SummerBreeze: bah migraine is niks ! er zijn punten die je kan masseren tussen je duim en wijsvinger maar weet niet of het bij migraine helpt ??
Ik heb laatste dagen veel menstruatie achtige krampen en het is niet leuk!
Heb ik bij het maken van de afspraak al verteld. Toen gaf ze meteen aan dat we de behandeling dan zittend gaan doen ivm het klem komen te zitten van de kleine. Vond ik wel erg fijn om te horen dat daar aan gedacht wordt.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:38 schreef mefke79 het volgende:
Ik moet woensdag, ben dan 39w5. Dan doen ze niets. De afspraak erna gaan ze kijken of er te strippen valt, zo niet, verwijzing naar gyn. Alleen...ik heb woensdag afspraak en spreekuren zijn op dinsdag en woensdag. Ervaring: dinsdag is al vol. Dus wordt het woensdag. Woensdag bellen naar het zkh levert hopelijk afspraak voor weekend op, maar ik acht de kans klein. Dan wordt het meteen pas op dinsdag, ivm Pinksteren. En dan ben ik dus 41w3...tada even 'snel' als bij Driekus.
SB, wel tegen de kraker zeggen dat je zwanger bent he...Ik hoop dat het helpt.
Nee, geen idee, ik gok nog een keer strippen? Daar heb ik me nog niet mee bezig gehouden. Sowieso zijn ze ervoor om je na 41 weken niet nog door te laten lopen, maar dat zal er ook aan liggen wat ik zelf wil. Inleiden wil ik voorlopig helemaal niet aan denken, dat lijkt me vreselijk, dan liever eerst strip pogingen.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:22 schreef mefke79 het volgende:
Juud, weet je ook het beleid als het strippen niets zou opleveren?
Ik had net even mijn man aan de lijn. Die is het ook beu om me zo te zien. Echt, dat kind mag van mij nog wel een week of anderhalf blijven zitten, als ik maar weer wat kan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |