dat recept wat ik je gegeven heb? Die zijn zo lekker en mooi he?quote:Op maandag 30 mei 2011 13:31 schreef MissHobje het volgende:
Mijn landbroden zijn bijna klaardem zien er top uit
!
Nou en? Zweten is goed voor je, afvalstoffen kwijtraken!quote:Op maandag 30 mei 2011 13:31 schreef golfer het volgende:
Het is gewoon warm buiten. Even naar dorp gefietst en ik zweet gelijk.
Ja!quote:Op maandag 30 mei 2011 13:32 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dat recept wat ik je gegeven heb? Die zijn zo lekker en mooi he?
vanavond ff de biertjes van gisteren eruit sportenquote:Op maandag 30 mei 2011 13:33 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nou en? Zweten is goed voor je, afvalstoffen kwijtraken!
quote:Op maandag 30 mei 2011 13:47 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
vanavond ff de biertjes van gisteren eruit sporten
Mail? Kan die man mailen?quote:Op maandag 30 mei 2011 14:05 schreef borisz het volgende:
He een mailtje van ene Wim Cool
Een net excuusmailtje over het rode potlood. Helaas maar men had niets anders verwacht. Het bezwaar is afgewezen.
Met rood lettertype gemaild?quote:
Het KAN heel snel gaan, FFTquote:Op maandag 30 mei 2011 15:04 schreef FutureFairytale het volgende:
T jammere is dat ik weer moet zoeken en solliciteren en ik dus nog langer zit waar ik nu zit
OMG....wat een tijd en geldverspilling is dat hele proces geweest! En dan ook nog een slotpleidooi van 10 uur..... dat moet toch sneller kunnen?quote:Advocaat Bram Moszkowicz is om 14.00 uur begonnen aan zijn naar verwachting tien uur durend slotpleidooi in het proces-Wilders.
Iedere zin moet tien keer onderuit gehaald wordenquote:Op maandag 30 mei 2011 15:12 schreef PdeHoog het volgende:
[quote]
Advocaat Bram Moszkowicz is om 14.00 uur begonnen aan zijn naar verwachting tien uur durend slotpleidooi in het proces-Wilders.
[quote]
OMG....wat een tijd en geldverspilling is dat hele proces geweest! En dan ook nog een slotpleidooi van 10 uur..... dat moet toch sneller kunnen?
"Ik zeg dat Wilders onschuldig is want hij heeft het niet gedaan! Einde pleidooi" of zo
Desnoods ga je nu via een uitzendbureau tijdelijk ergens administratief werk doen en blijf je dan onderhand zelf gewoon doorsolliciteren voor een vaste baan?quote:Op maandag 30 mei 2011 15:04 schreef FutureFairytale het volgende:
T jammere is dat ik weer moet zoeken en solliciteren en ik dus nog langer zit waar ik nu zit
Speel ze!quote:
Het eerste wat hij komt doen, is een post plaatsen via zijn ipadquote:Op maandag 30 mei 2011 15:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Speel ze!
Jou verwachten we voorlopig niet meer hier te zien.
En dan het topic ontreeksen.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Het eerste wat hij komt doen, is een post plaatsen via zijn ipad.
quote:Op maandag 30 mei 2011 15:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Misschien is dat voorlopig idd even een beter optiequote:Op maandag 30 mei 2011 15:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Desnoods ga je nu via een uitzendbureau tijdelijk ergens administratief werk doen en blijf je dan onderhand zelf gewoon doorsolliciteren voor een vaste baan?
quote:Twee Langeraarse teams pakken tenniskampioenschap
LANGERAAR - Zowel het eerste herenteam als het eerste damesteam van Tennisclub Langeraar zijn zondag 29 mei kampioen geworden in hun klasse.
De twee titels binnenhalen is een knappe prestatie, omdat het niet vaak voorkomt dat teams van een kleine vereniging als Tennisclub Langeraar op zo een hoog niveau spelen. Het eerste damesteam - Eva Zwirs, Agnes Plompen-Kettenis, Gerda van Dijk en Melanie den Haan - wist alle zeven wedstrijden te winnen en werd zo automatisch kampioen. In 2012 komen zij uit in de eerste klasse (de op-een-na hoogste klasse in Nederland).
Omdat er weinig teams in de regio op zulk hoog niveau spelen moet volgend jaar flink gereisd worden. Omdat de basisteams niet beschikken over invallers die dit hogere niveau aankunnen, is voor volgend seizoen enige aanvulling wellicht noodzakelijk.
Leuk hoor.quote:
klinkt goedquote:Op maandag 30 mei 2011 16:09 schreef MissHobje het volgende:
zo pff klaar met de boodschappen, het was heet!
De was is ook al droog, kunnen mooi de handdoeken zo naar buiten
Ben al aan het koken, uiensoep, met ceasar salade (of hoe dat ook mag spellen) ff de dressing zo maken en maak er lekker basilicum knoflook boter bijeen lekkere zomerse hap dacht ik zo
dit ookquote:Op maandag 30 mei 2011 16:14 schreef golfer het volgende:
Mise-en-place is hier ook gedaan.
Peen en venkel voorgebakken en straks samen met wat voorgekookte aardappeltjes, knoflook, salie, rozemarijn en tijm in de oven roosteren.
Kalfsschitzels zijn met bloem, ei en paneer bedekt en hoeven alleen nog maar gebraden te worden.
Ben d'r weerquote:Op maandag 30 mei 2011 15:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Speel ze!
Jou verwachten we voorlopig niet meer hier te zien.
Komt zometeen welquote:Op maandag 30 mei 2011 15:33 schreef borisz het volgende:
[..]
ja en het laatste stukje klopt helemaal. onze invallers (5!) hebben allen niet gewonnen. wordt volgend jaar helemaal een ramp.quote:
Komt allemaal door die mobiele layoutquote:
ik zelf ook, daarom gebruik ik die term expres.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:41 schreef DarkElf het volgende:
Klinkt lekker jullie eten, al moet ik altijd wat grinniken om de term 'mise en place' bij thuiskoks
lekker!quote:Op maandag 30 mei 2011 16:47 schreef Bluezz het volgende:
nog 10 minuten ik ben beetje dooooooooooood maar dan heb ik 6 dagen vrij
heerlijk! Ik jaloers op jou zijnquote:Op maandag 30 mei 2011 16:47 schreef Bluezz het volgende:
Nog even volhouden en dan genietenquote:Op maandag 30 mei 2011 16:47 schreef Bluezz het volgende:
het blijft lang lekker dus je kunt nog veel bbq'enquote:Op maandag 30 mei 2011 16:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nog even volhouden en dan genieten![]()
Ik heb mijn avondeten alweer gehadben niet meer gewend zo vroeg te eten
Maarja ging even niet anders met werk en sport
Vriendlief gaat lekker BBQen met vrienden vanavond
Wat ik altijd eet als ik alleen eet hahahaquote:Op maandag 30 mei 2011 16:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
het blijft lang lekker dus je kunt nog veel bbq'enwat heb je gegeten?
hehe goed zo. Ja die spaghetti is mega makkelijk en goedkoopquote:Op maandag 30 mei 2011 16:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat ik altijd eet als ik alleen eet hahaha
Spaghetti aglio olio weerhad er alleen deze keer nog wat sambal bij gedaan
Ja, heb vandaag ook maar meteen een BBQdate met mijn vrienden gemaakt
oh dat klinkt idd lekker.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:54 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
http://www.kayotic.nl/blog/no-butter-chicken
Lijkt me zalig!
Preciesquote:Op maandag 30 mei 2011 16:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hehe goed zo. Ja die spaghetti is mega makkelijk en goedkoop
Wat een vrolijkheid straalt er toch altijd van je posts afquote:Op maandag 30 mei 2011 16:59 schreef Vork het volgende:
Ik hou het op gebakken aardappels met dingen vanavond. En als ik geen dingen in huis heb, dan blijft het bij alleen de aardappels. Het is warm en ik heb geen zin om wat dan ook te koken.
eerst aardappels eten, dan boodschappen en dan je groentjes eten (wel goed wassen he?quote:Op maandag 30 mei 2011 17:02 schreef Vork het volgende:
Ik moet nog boodschappen doen, maar als ik dat ga doen voordat ik aardappels met of zonder dingen ga eten, dan koop ik weer veel teveel dingen.
quote:Op maandag 30 mei 2011 16:54 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
http://www.kayotic.nl/blog/no-butter-chicken
Lijkt me zalig!
mijn collega's hebben zo'n beetje alles waarmee ik moet werken alweer gesloopt. Ik heb zo'n aproductieve dag achter de rug dat ik er moe van ben. Dus nee, voor vrolijkheid mag je het morgen nogmaals proberen.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:01 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Wat een vrolijkheid straalt er toch altijd van je posts af
is goed!quote:Op maandag 30 mei 2011 17:04 schreef Vork het volgende:
[..]
mijn collega's hebben zo'n beetje alles waarmee ik moet werken alweer gesloopt. Ik heb zo'n aproductieve dag achter de rug dat ik er moe van ben. Dus nee, voor vrolijkheid mag je het morgen nogmaals proberen.
Eh nou nee. Want Isa's mam kan niet eens zonder hulp naar de wc. Be careful what you wish for.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:04 schreef FutureFairytale het volgende:
ik las appeltaart en cheesecakewas ik maar voor 1 dag Isa's mam
.
idd, tis echt warm!quote:Op maandag 30 mei 2011 17:07 schreef Vork het volgende:
Oja, nog een positief puntje voor vandaag. Als ik zo thuis ben dan heeft het gewoon nog zin om een korte broek aan te trekken!
quote:Op maandag 30 mei 2011 15:41 schreef krakkemieke het volgende:
Dat doen ze, als ze een muhderruhn apparaat hebben.
Ik verwacht elk moment een mailtje van m'n ouders dat ik geen komkommers meer mag etenquote:Op maandag 30 mei 2011 17:03 schreef DarkElf het volgende:
[..]
eerst aardappels eten, dan boodschappen en dan je groentjes eten (wel goed wassen he?
Spijkerbroek uit, pareo omquote:Op maandag 30 mei 2011 17:07 schreef Vork het volgende:
Oja, nog een positief puntje voor vandaag. Als ik zo thuis ben dan heeft het gewoon nog zin om een korte broek aan te trekken!
Geen enkele komkommer? Nooit niet?quote:Op maandag 30 mei 2011 17:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik verwacht elk moment een mailtje van m'n ouders dat ik geen komkommers meer mag eten![]()
![]()
heb je die nog niet gehad?quote:Op maandag 30 mei 2011 17:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik verwacht elk moment een mailtje van m'n ouders dat ik geen komkommers meer mag eten![]()
![]()
Ja! Met oost-indische kers!quote:Op maandag 30 mei 2011 17:17 schreef Vork het volgende:
In dat geval moeten we maar massaal overstappen op borage.
*kras*quote:Op maandag 30 mei 2011 17:17 schreef DarkElf het volgende:
[..]
heb je die nog niet gehad?![]()
Houden ze nog wel van je steer?
- Lader gebruiken (hoger ampere dan USB)quote:
Wil niet laden via USB-poort van PC. Moet via de bijgeleverde laderquote:
Loop je nu alweer tequote:Op maandag 30 mei 2011 17:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wil niet laden via USB-poort van PC. Moet via de bijgeleverde lader
Oei oei oei, wat streng!quote:Op maandag 30 mei 2011 17:36 schreef LieLie het volgende:
[..]
Loop je nu alweer te-en?
wees blij dat je t ding hebt.
quote:Op maandag 30 mei 2011 17:36 schreef LieLie het volgende:
[..]
Loop je nu alweer te-en?
mopperpeequote:Op maandag 30 mei 2011 17:36 schreef LieLie het volgende:
[..]
Loop je nu alweer te-en?
dit is normaal de eerste keer.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De accu is voor 95% gevuld?quote:Op maandag 30 mei 2011 17:57 schreef z80 het volgende:
[..]
dit is normaal de eerste keer.
de accu is nog leeg, en de usb poort van een computer kan het gevraagde vermogen niet leveren.
Stuur hem terugquote:Op maandag 30 mei 2011 17:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kijk wel link uitquote:
Nou dan kan je USB poort sowieso het vermogen niet leveren. Kan liggen aan meerdere apparaten op de bus (mijn iPhone laad ook niet als ik er meer dan 1 ding tegelijk aan dezelfde poort knoop).quote:
Afvallenquote:Op maandag 30 mei 2011 18:50 schreef Bluezz het volgende:
He Pee, hoe ga je je bldskr nu omlaag krijgen? Nog adviezen gehad?
snell gescrollt, mot tukje doen![]()
Hmmmm....de rest van de zooi laad-ie wel. Vreemd verhaal. Maar goed...niet onoverkoombaarquote:Op maandag 30 mei 2011 18:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nou dan kan je USB poort sowieso het vermogen niet leveren. Kan liggen aan meerdere apparaten op de bus (mijn iPhone laad ook niet als ik er meer dan 1 ding tegelijk aan dezelfde poort knoop).
Godver schrijf je met een d.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:29 schreef FutureFairytale het volgende:
dat is leuk thuis komen
kom met taartje vanwege competitie gisteren; zegt mn vader dat ie dat niet hoeft want kwark lust ie niet.
vragen niet naar KLM, ik begin er zelf over en dan zegt pap dat ik maar een opleiding had moeten doen. ik koos na MBO 5 jaar geleden voor muziek en ik had een opleiding moeten doen.
als klap op de vuurpijl ben ik stom dat ik een appartement heb genomen terwijl ik een opleiding had moeten doen want zo word ik nooit ergens meer aangenomen.
gotver
soms zoals net kan ik ze wel achter het behang plakken maar de liefde blijft gelukkig veel en veel groter.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:44 schreef Stereotomy het volgende:
Klinkt alsof hij een slechte dag heeft gehad FFKwarktaart
En verder: familieop de een of andere manier denk je dat ze het beste met je voor hebben altijd enzo
awwwquote:Op maandag 30 mei 2011 19:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
soms zoals net kan ik ze wel achter het behang plakken maar de liefde blijft gelukkig veel en veel groter.
shit!quote:Op maandag 30 mei 2011 20:06 schreef freecell het volgende:
Ik denk dat God ook wel begrijpt dat je hem bedoelt als je zijn naam fout schrijft
Ik bedoel: als je Freesell schrijft snap ík zelfs dat je mij bedoelt
aardbeien. ik upload een foto'tje. misschien wil iemand een stukje nu er geen liefhebbers meer zijnquote:
tuurlijk! alleen het stokje?quote:Op maandag 30 mei 2011 20:14 schreef Stereotomy het volgende:
Superlekker FF, wat lief van je!![]()
Ik wil het chocoladestokje
Krijg net een SMS'je: God is kwaad dat je Zijn bezittelijke voornaamwoorden niet met hoofdletter schrijft.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:06 schreef freecell het volgende:
Ik denk dat God ook wel begrijpt dat je hem bedoelt als je zijn naam fout schrijft
quote:Op maandag 30 mei 2011 20:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Krijg net een SMS'je: God is kwaad dat je Zijn bezittelijke voornaamwoorden niet met hoofdletter schrijft.
ok. je woont gelukkig maar op 2,5 uur afstand.. ik blijf wel wakker voor jequote:
Ik heb wat slagroom voor je opgespaard.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ok. je woont gelukkig maar op 2,5 uur afstand.. ik blijf wel wakker voor je
Dikke kloddersquote:Op maandag 30 mei 2011 20:18 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb wat slagroom voor je opgespaard.
minstens 3 maanden anders is het de moeite nietquote:Op maandag 30 mei 2011 20:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb wat slagroom voor je opgespaard.
quote:
Dikke gelige kloddersquote:Op maandag 30 mei 2011 20:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
minstens 3 maanden anders is het de moeite niet
Ik was net met Hem aan het praten, maar met mij heeft Hij het er niet overquote:Op maandag 30 mei 2011 20:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Krijg net een SMS'je: God is kwaad dat je Zijn bezittelijke voornaamwoorden niet met hoofdletter schrijft.
ik heb serieus in mezelf gevraagd aan God of ik ajb weg mocht bij mn huidige baan en mocht werken bij de KLM maar heeft helaas niet geholpenquote:Op maandag 30 mei 2011 20:23 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik was net met Hem aan het praten, maar met mij heeft Hij het er niet over
Ik denk dat Hij andere dingen belangrijker vindt dan de meeste mensen
Hij heeft andere plannen met jequote:Op maandag 30 mei 2011 20:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik heb serieus in mezelf gevraagd aan God of ik ajb weg mocht bij mn huidige baan en mocht werken bij de KLM maar heeft helaas niet geholpengeeft niet, wel jammer.
Durft ie weer niet te bellenquote:Op maandag 30 mei 2011 20:15 schreef Stereotomy het volgende:
Hij weet dat ik niet opneem en mijn voicemail niet durf te bellenquote:
Misschien luistert hij wel naar je als je eerst eens de moeite neemt hem te leren kennenquote:Op maandag 30 mei 2011 20:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik heb serieus in mezelf gevraagd aan God of ik ajb weg mocht bij mn huidige baan en mocht werken bij de KLM maar heeft helaas niet geholpengeeft niet, wel jammer.
Nee.quote:
Ja vinnik ook, God is toch zeker niet mesjogge?quote:Op maandag 30 mei 2011 20:30 schreef freecell het volgende:
Misschien luistert hij wel naar je als je eerst eens de moeite neemt hem te leren kennen
* Stereotomy tegeltje maaktquote:Op maandag 30 mei 2011 20:36 schreef freecell het volgende:
Naar de kerk gaan maat je net zo min een Christen als naar de Mac gaan je een hamburger maakt.
quote:
ja shit ik wilde jou en B. al op de koffie vragenquote:Op maandag 30 mei 2011 20:29 schreef golfer het volgende:
Lekker tukkie gedaan.
Mooie taart FFT, jammer dat ik er met mijn intolerantie niks van mag eten.![]()
Enne...die reactie van je Pa is een reden temeer om het huis uit te gaan en zelfstandig te gaan wonen. Je bent 26 en jij bepaalt zelf of je wel of niet nog een opleiding gaat volgen.
Dan moet je langs Andries K.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:33 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja vinnik ook, God is toch zeker niet mesjogge?![]()
Sterveling: "Oh God mag ik aub een nieuwe baan?"
ZKH: "Ja zeg hoe vaak ben jij al in de kerk geweest dit jaar?"
Ok tnx, we proberen het wel gewoon ik hoor wel dat ie echt al de gekste dingen eet.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:32 schreef freecell het volgende:
Ow en ik weet niet hoeveel tanden hij heeft, maar met zijn 5 tanden krijgt Florian biefstuk best weg
quote:Op maandag 30 mei 2011 20:30 schreef freecell het volgende:
[..]
Misschien luistert hij wel naar je als je eerst eens de moeite neemt hem te leren kennen
mooi tegeltjequote:
gaaf als ie gewoon rode curry eet!quote:Op maandag 30 mei 2011 20:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ok tnx, we proberen het wel gewoon ik hoor wel dat ie echt al de gekste dingen eet.
(vreet)
de volgende Jehova zal ik eens binnenlatenquote:Op maandag 30 mei 2011 20:41 schreef freecell het volgende:
Christenen opzoeken en vragen wat hun drijfveren zijn is altijd een optie
En anders: Alpha cursus!! Altijd wel één in de buurt
Dat zijn de verkéérde christenen!quote:Op maandag 30 mei 2011 20:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
de volgende Jehova zal ik eens binnenlaten
en wat is dat dan?quote:Op maandag 30 mei 2011 20:46 schreef freecell het volgende:
Jehova's zijn geen Christenen
Ze zijn gelovig, ja, maar het zijn geen christenen
Ze geloven namelijk niet in het belangrijkste fundament van het christelijk geloof
Nee, dat zijn de Jodenquote:Op maandag 30 mei 2011 20:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
is dat de F-side van het geloof ofzo?
gelukkig laatste jaren geen een meer hier gezien. misschien hebben ze door dat niemand ze zal laten uitpraten. zijn ze eigenlijk ooit uitgepraat?quote:Op maandag 30 mei 2011 20:47 schreef borisz het volgende:
Het zijn ook altijd de enge Jehova's die langs de deuren gaan
nu kun je een opmerking van Golfer verwachtenquote:
Ja ookquote:
ik geloof wel dat hij gestorven is voor anderen maar zie geen God in hem. gewoon echt als zijn zoonquote:Op maandag 30 mei 2011 20:52 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja ook
En het hele principe van JezusZe geloven wel dat Jezus bestaan heeft en dat hij een profeet was. Maar niet dat hij God is. En ze geloven al helemaal niet dat hij gestorven is voor anderen
gaat het?quote:IK WIL NU EEN DATE MET JE!!!
Hadden Aziatische jongens die aantrekkingskracht maarquote:Op maandag 30 mei 2011 20:54 schreef FutureFairytale het volgende:
zo.. in mijn mailbox:
[..]
gaat het?
Geniet er maar lekker van. Ik kom binnenkort wel een strooplikkertje bij je halen.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:37 schreef FutureFairytale het volgende:
ja shit ik wilde jou en B. al op de koffie vragen
wil je niet pesten maar heb een puntje op en hij is echt heerlijk, de bodem ook. ik heb nog een heel klein stukje genomen
quote:Op maandag 30 mei 2011 20:50 schreef FutureFairytale het volgende:
nu kun je een opmerking van Golfer verwachten(en dan heb ik het over Ajax he)
Drie mogelijkheden.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:26 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik ga voor optie 3.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:08 schreef Leintjeuh het volgende:
Drie mogelijkheden.
1: het is je niet gegund
2: je vraagt het niet lief genoeg
3: god bestaat niet.
Welke optie staat je het meest aan?
Ik zou best in een god willen geloven, alleen geloof ik niet in het type god dat je een andere baan bezorgd als je het maar vaak of lief genoeg vraagt, boze geesten uit je huis laat verdwijnen of je borstkanker geneest door gebed en kruiden. En daar wil ik niemand mee schofferen natuurlijk, want het zijn slechts voorbeelden die in me opkomen. Maar als ik in een god zou geloven, en naar een kerk zou gaan, laat het dan alsjeblieft zo'n soort kerk als die van Freecell zijnquote:
Ja! Punt 4, die bedoel ikquote:Op maandag 30 mei 2011 21:10 schreef freecell het volgende:
4. God is geen sinterklaas, maar God
5. Er zijn andere plannen met je
Zou hij ook in 'Hangover 2' zitten?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hadden Aziatische jongens die aantrekkingskracht maar![]()
[ afbeelding ]
Afgelopen weekend gezien. En gisteren Hangover I thuis. Vond II leuker maar dat komt denk ik omdat ik die als eerste zagquote:
Ik vond I echt heel grappig, ben benieuwd naar IIquote:Op maandag 30 mei 2011 21:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Afgelopen weekend gezien. En gisteren Hangover I thuis. Vond II leuker maar dat komt denk ik omdat ik die als eerste zag
haha ik had het ook echt niet verwacht ofzo hoorquote:Op maandag 30 mei 2011 21:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik zou best in een god willen geloven, alleen geloof ik niet in het type god dat je een andere baan bezorgd als je het maar vaak of lief genoeg vraagt, boze geesten uit je huis laat verdwijnen of je borstkanker geneest door gebed en kruiden. En daar wil ik niemand mee schofferen natuurlijk, want het zijn slechts voorbeelden die in me opkomen. Maar als ik in een god zou geloven, en naar een kerk zou gaan, laat het dan alsjeblieft zo'n soort kerk als die van Freecell zijnGezellig, rumoerig, blij, zingen met een groot projectiescherm. Niet zo'n strenge kerk waarbij je in de hel komt als je met je handjes onder de dekens slaapt.
als je een keer langskomt krijg je er zoveel je wiltquote:Op maandag 30 mei 2011 21:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Geniet er maar lekker van. Ik kom binnenkort wel een strooplikkertje bij je halen.
ooh gelukkig dat je je weer beter voelt. en nee joh, hij ging over de schreef; dat doen mensen vaak als ze boos zijn. werd wel even geraakt maar hij heeft zelf door dat hij dat beter niet had kunnen zeggen dus vergeven en vergetenquote:Op maandag 30 mei 2011 21:08 schreef Den_Haag het volgende:
avond
de brakheid weg gesport en gegeten
FF, het is idd maar beter dat je een eigen appartement nu hebt
En als je de baan had gekregen, had je KLM bedankt, jezelf geprezen en was je God alweer straal vergeten....quote:Op maandag 30 mei 2011 21:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha ik had het ook echt niet verwacht ofzo hoor
mooi dat de taarten zo goed zijn ontvangen! slaap lekker meidquote:Op maandag 30 mei 2011 21:14 schreef Isabeau het volgende:
ik ben weer terug en duik zo lekker doodmoe mijn bed in. Taarten waren zalig en met veel enthousiasme onthaald.
Nu nog benieuwd hoe Dude de no butter chicken vond.
Dat is zo jammer van de gehele Veluwe.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:13 schreef Leintjeuh het volgende:
zo'n strenge kerk waarbij je in de hel komt als je met je handjes onder de dekens slaapt.
groentekroketten bakkenquote:Op maandag 30 mei 2011 21:19 schreef Vork het volgende:
Ik dacht nog, 'kom, laat ik mijn planten eens water geven'. En toen zag ik de grote boze grijze donderwolken in de lucht hangen. Volgens mij is het zelfs al lichtelijk begonnen met regenen. Mooi, hoef ik dat ook niet meer te doen. Wat zal ik nu dan eens gaan doen.
Toch verslaafd?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:24 schreef DarkElf het volgende:
Tijd om 'Game of thrones' deel 7 te kijken
nou dat weet ik zo net nog niet. ik zou dan denk zeggen tegen mensen 'ah ik heb gebeden en dat heeft geholpen'quote:Op maandag 30 mei 2011 21:23 schreef freecell het volgende:
[..]
En als je de baan had gekregen, had je KLM bedankt, jezelf geprezen en was je God alweer straal vergeten....
Dan moet ik het zelfde gaan doen, als wat Isa destijds heeft gedaan. Een nieuwe frituurpan aanschaffen, want deze is echt te ranzig voor woorden. Ik zou 'm nu kunnen weggooien, dat is een optie en moet zeker nog gebeuren, maar daar heb ik dan weer geen zin in.quote:
Jahaaa! Ik vind t super!quote:Op maandag 30 mei 2011 21:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Toch verslaafd?
Wij gaan hem ook zo kijken
Met een baan als stewardess bij de KLM ben je natuurlijk wel een stuk dichter bij die god.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:23 schreef freecell het volgende:
En als je de baan had gekregen, had je KLM bedankt, jezelf geprezen en was je God alweer straal vergeten....
I know! Ik heb er een stel gelezen en idd : de boeken zijn veel heftiger maar ze hebben t super gedaan! Ben erg benieuwd naar hoe ze t verder gaan laten zien!quote:Op maandag 30 mei 2011 21:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De boeken zijn net zo goed. Alleen iets explicieter
Goed puntquote:Op maandag 30 mei 2011 21:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Met een baan als stewardess bij de KLM ben je natuurlijk wel een stuk dichter bij die god.
Jup! Idemquote:Op maandag 30 mei 2011 21:29 schreef DarkElf het volgende:
[..]
I know! Ik heb er een stel gelezen en idd : de boeken zijn veel heftiger maar ze hebben t super gedaan! Ben erg benieuwd naar hoe ze t verder gaan laten zien!
* kijken gaat
Nou idd! Dat is de reden waarom ik afgehaakt ben met lezen, t duurde zo lang!quote:Op maandag 30 mei 2011 21:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jup! Idem. Seizoen 2 is iig al bevestigd
. En George RR Martin mag nu maar eens gaan doorschrijven als ze alles gaan verfilmen
.
quote:Op maandag 30 mei 2011 21:34 schreef LieLie het volgende:
Zoo, ik heb me echt flink uitgesloofd bij de sportschool!
het spel is echt vreselijk..Dat weerhoudt me ervan de serie te kijken...quote:Op maandag 30 mei 2011 21:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De boeken zijn net zo goed. Alleen iets explicieter
Trutje, kom je me opzoeken hier in de zomer?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:37 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
het spel is echt vreselijk..Dat weerhoudt me ervan de serie te kijken...
Het bordspel bedoel je?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:37 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
het spel is echt vreselijk..Dat weerhoudt me ervan de serie te kijken...
ja. Dat duurt echt zo lang en is zo ingewikkeld met zoooo veel regels dat het aanleren van het spel al 2 uur duurt...quote:
ik betwijfel het! Jammer genoeg. Misschien in september/oktober? Waarschijnlijk 3 weken Zuid-Duitsland/Zwitserland met schoonfamilie en zeilcursus...quote:Op maandag 30 mei 2011 21:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Trutje, kom je me opzoeken hier in de zomer?
Ah ja. Bekend probleem met veel bordspellen tegenwoordig. Maar, ik zou je er niet door laten beinvloeden. Het boek is erg goed geschreven. Veel informatie en karakters, maar niet vervelend geschreven. Het leest goed weg.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:40 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ja. Dat duurt echt zo lang en is zo ingewikkeld met zoooo veel regels dat het aanleren van het spel al 2 uur duurt...
of een expeditie naar de noordpool. wat god van plan is met mij waar het leven mij brengtquote:Op maandag 30 mei 2011 21:43 schreef Jagärtrut het volgende:
Je hebt het wel mooi voor elkaar he, daar! Ga je dan weer terug naar EHV?
De grote vraag is: wat is het idee achter Gods meesterplan om jou naar Maastricht te hebben laten verhuizen?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
of een expeditie naar de noordpool. wat god van plan is met mij waar het leven mij brengt
oeh, tof. De Noordpool. Ik ga mij van het weekend over de poolcirkel begeven, maar dan nog is de noordpool verweg!quote:Op maandag 30 mei 2011 21:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
of een expeditie naar de noordpool. wat god van plan is met mij waar het leven mij brengt
Zal zo een kaarsje branden in de Onze Lieve Vrouwe kerkquote:Op maandag 30 mei 2011 21:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De grote vraag is: wat is het idee achter Gods meesterplan om jou naar Maastricht te hebben laten verhuizen?
ja nog een heeeeeel groot stuk! want some?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:03 schreef Sarabi het volgende:
Ik zag een heerlijke taart voorbij komen
Heb je nog een stukje FFT?
Graagquote:Op maandag 30 mei 2011 22:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja nog een heeeeeel groot stuk! want some?
oki komt ie!quote:
Thanks!quote:Op maandag 30 mei 2011 22:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oki komt ie!
vond je het ook leuk dat Britt gewonnen had? of op het laatst niet meer gevolgd?
jammer! ik had dus eerst echt een schijthekel aan Michella omdat ze zo gemeen was tegen Amanda maar later in het programma begon ik haar toch steeds meer te 'waarderen'. ik moest vooral zo ontzettend om haar lachen omdat ze alleen maar heeft geklaagd. zij heeft het woord 'ellende' uitgevondenquote:Op maandag 30 mei 2011 22:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Thanks!
Heb de laatste paar afleveringen inderdaad niet meer gezien![]()
Maar Britt is wel grappig
Hmm ben benieuwd want ik vond haar dus ook echt niet leuk daaromquote:Op maandag 30 mei 2011 22:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jammer! ik had dus eerst echt een schijthekel aan Michella omdat ze zo gemeen was tegen Amanda maar later in het programma begon ik haar toch steeds meer te 'waarderen'. ik moest vooral zo ontzettend om haar lachen omdat ze alleen maar heeft geklaagd. zij heeft het woord 'ellende' uitgevonden
quote:De VVD is altijd een groot voorstander geweest van het PGB, omdat het mensen de mogelijkheid biedt op hun eigen manier de zorg in te kopen die ze willen. Zo zijn ze niet langer afhankelijk van het zorgkantoor en kunnen ze zelf kiezen voor de beste zorg. De VVD heeft zich ingezet voor een wettelijke verankering van het PGB en is er trots op dat dat is gelukt.
Ja, goeie reclame voor een willekeurige partij die nu nog beweerd vóór het PGB te zijn. Too little too late. Weer een doodsteek voor de chronisch zieken.quote:
Gevalletje harde landing vandaag en dan komen ze woensdag met een matiger plan en dan beschouwt dit kabinet het als winst dat het niet zo ver heeft kunnen komen.quote:
Geen idee of iemand anders het al gemeld heeft, maar "WIE NIET WAAGT, DIE NIET WINT!"quote:Op maandag 30 mei 2011 20:47 schreef FutureFairytale het volgende:
hmmm administratieve vacatures vind ik óf met eis HBO, óf met eis 3-5 jaar werkervaring in die bepaalde branche (logistiek of wat het ook is), óf affiniteit met techniek want dan zijn het bedrijven die airco's verkopen of auto's repareren...
heb als tips gehad om ziekenhuizen te bellen en de rabobank te checken dus dat laatste ga ik zo doen
Soort scoutingkamp dus? Wanneer gaat het gebeuren?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:41 schreef PdeHoog het volgende:
Terug van Roparun vergadering. Het lijkt erop dat ik het wederom allemaal weer eens te serieus heb genomenEn me veel te druk maak
![]()
![]()
Volgens mij gaat het heel weinig slaap en heel veel lol worden
Zo meteen Maria van der Hoeven bij K&vdB over het PGB.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:24 schreef borisz het volgende:
Iemand het debat gevolgd over de PGB? Vast wel
Jaquote:Op maandag 30 mei 2011 22:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Soort scoutingkamp dus? Wanneer gaat het gebeuren?
ooooh wat gaafquote:Op maandag 30 mei 2011 22:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hmm ben benieuwd want ik vond haar dus ook echt niet leuk daarom
Pinkstermaandag gaan vriendje en ik naar Ordina Opentennis kijken
Alleen jammer dat ik toen ik de kaartjes gekocht had pas zag dat voor 12 euro pp meer ook een kaartje erbij had voor de zondag.....
Achja we moeten sparen dus misschien is dit dan toch beter
heb ik ook veel gedaan. en net zo veel gebeld door bedrijven met een toon alsof ik gek was dat ik uberhaupt had gereageerd hahaquote:Op maandag 30 mei 2011 22:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geen idee of iemand anders het al gemeld heeft, maar "WIE NIET WAAGT, DIE NIET WINT!"Reageren. Misschien zit er een gek tussen die wat in je ziet
Jes dat is zo, van 1 tot 9 heb je.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:53 schreef golfer het volgende:
Oh en FFT, dat wilde ik je nog vragen, hoe zit het tegenwoordig bij tennis met die ratings?
Dat systeem hadden ze in mijn tijd nog niet.
Is rating 1 het beste en loopt het dan op qua niveau? Schat jou in rond de 6? Klopt dat?
Jij zit rond 6 dan?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Jes dat is zo, van 1 tot 9 heb je.
9 was E
8 was D2
7 was D1
6 was C2
5 was C1
4 was B2
3 was B1
2 was A2
1 was A1
Eerst even De Slag om Brusselquote:Op maandag 30 mei 2011 22:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Zo meteen Maria van der Hoeven bij K&vdB over het PGB.
ja enkel 6 en dubbel 6quote:
trusten DH! ik lig ook; moe.quote:
Slaap lekker kleintjequote:Op maandag 30 mei 2011 23:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
trusten DH! ik lig ook; moe.
morgen werken en dansen.
fijne avond nog iedereen
Yup. Moet ik wel de iPad een heel weekend missenquote:Op maandag 30 mei 2011 23:27 schreef Duderinnetje het volgende:
Pee, dat klinkt als een hartstikke gezellig avontuur, dat Roparun. Zal toch best even aanpezen zijn als het zo ver is, maar vast inderdaad ook met relaxte momenten en tijd om lekker een beetje rond te lummelen.
Ga je morgen beginnen bij je nieuwe baas?quote:Op maandag 30 mei 2011 23:32 schreef PdeHoog het volgende:
Ik moet trouwens maar eens even de boel klaar gaan leggen voor morgen![]()
Morgen nieuwe baas jaquote:Op maandag 30 mei 2011 23:34 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ga je morgen beginnen bij je nieuwe baas?![]()
Hoe zo moet je je Ipad missen dat weekend? Misschien is er wel WiFi
Succes al vast morgen. Vind je het spannend?quote:Op maandag 30 mei 2011 23:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Morgen nieuwe baas jaEn wifi kunnen we vergeten
Zeker op de route
Ik mag blij zijn als mijn iPhone bereik heeft in Frankrijk
quote:Op maandag 30 mei 2011 23:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Succes al vast morgen. Vind je het spannend?
En de IPad kan zonder WiFi ook goed dienst doen hoor. Paar leuke spellen erop, notities bijhouden, boeken lezen (maar dat doe jij op je Kindle), muziek draaien, filmpjes kijken.
Joh, ding werkt een uur of acht!quote:Op maandag 30 mei 2011 23:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Komt goed
Maar je moet ook de kans hebben zo'n ding op te laden onderweg en dat wordt wat kritisch begreep ik. Daarnaast.....het kan allemaal kapot en gestolen worden. Ik ben daar wat voorzichtig mee. Mijn camera gaat bijv. ook niet mee
Klinkt als een goeie reisvriendquote:Op maandag 30 mei 2011 23:42 schreef Duderinnetje het volgende:
Succes al vast morgen. Vind je het spannend?
En de IPad kan zonder WiFi ook goed dienst doen hoor. Paar leuke spellen erop, notities bijhouden, boeken lezen (maar dat doe jij op je Kindle), muziek draaien, filmpjes kijken.
Ze snapte hem niet.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:52 schreef Bluezz het volgende:
Dude : "Ben jij Erica Terpstra of zo![]()
![]()
" @ K&W
Zij is raar hè?quote:Op maandag 30 mei 2011 23:59 schreef Bluezz het volgende:
Ik snap het meteen![]()
Ik lurk graag haar teksten
Al weer een tijdje geleden, er was zo'n mooie buitenlandse blog over fietsen in Nederland. Van alles en iedereen op de fiets in NL.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:56 schreef Bluezz het volgende:
Wat een grappige blog over een trip naar NL
http://www.mentalfloss.com/blogs/archives/85012
Ja, she's different koekquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:02 schreef Duderinnetje het volgende:
Zij is raar hè?![]()
AnneX heeft ook wel eens een (terechte) aanvaring gehad met haar, dacht ik. Zij is er ook zo eentje die in FOK!kers Helpen Fok!kers overal vooraan stond met hulp en rotzooi en een boel gekweel.
quote:Op maandag 30 mei 2011 23:58 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ze snapte hem niet.
Jij wel?
Ik had geen zin het toe te lichten eigenlijk.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zij is raar hè?![]()
AnneX heeft ook wel eens een (terechte) aanvaring gehad met haar, dacht ik. Zij is er ook zo eentje die in FOK!kers Helpen Fok!kers overal vooraan stond met hulp en rotzooi en een boel gekweel.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:25 schreef AnneX het volgende:
ik snap hem wel kanjer van mij.
en met een vlaggetje beginnen ipv ikke![]()
Thx, toch wel.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]Leuk wief ben je toch ook
![]()
En een nachtbraker ook
quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:25 schreef golfer het volgende:
Restaurant Bijjef www.bijjef.nl op Texel van vrienden van Hans en Wil (onze beste en oudste vrienden) is vandaag officieel heropend na een verbouwing.
Tout culinair Nederland kwam er lunchen en die ADHD-er Jochen Myjer had een leuk openingsfilmje gemaakt:
Leuk zeg! En dat het jullie vrienden zijn. Hebben ze zelf ook een heerlijke avond gehad, of was het vooral werken, werken, werken?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:25 schreef AnneX het volgende:
[..]
[..]
ik snap hem wel kanjer van mij.
![]()
en met een vlaggetje beginnen ipv ikke![]()
En die ken ik pas vanaf 1976 als ex-collega bij een krantenbedrijf.quote:
Lijstjes werken wel, maar ik probeer efficient te zijn. Als ik dan doordraaf, wil ik alles uit de weg hebben en dan zou ik een kast op moeten ruimen. En dat is weer niet efficient, want stofzuigen is meer nodig. Zoiets.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 07:21 schreef freecell het volgende:
Haha
Ik maak soms een tijdje lijstjes en dan stop ik weer even. Soms werkt het heel goed en soms heb ik echt het gevoel dat het lijstje af moet en op mijn nek zit.
Zometeen naar de revalidatie-arts, ben benieuwd!
Ze halen je juichend binnen, je weettog!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 07:54 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh vriendjes. Het regent hier dus ik ga maar met de auto zoWel spannend dit moet ik zeggen
Waar gingen jullie heen?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:15 schreef Sunnythesun het volgende:
mogge..
was gister zo dood van het schoolreisje (wat echt weer super leuk was btw) dat ik om 22.00 al sliep.. dus net al even koffie gedronken met TAV die nu net de deur uit stapt.
Dat klinkt top ja! En het was een prachtige dag om doorweekt te raken.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:24 schreef Sunnythesun het volgende:
Movieworld Bottrop. Altijd met groep 7, echt een top park voor die leeftijd![]()
Ik ben dit keer niet in veel attracties geweest, alleen de houten achtbaan (ding gaat hárden is láng
) met mijn duo-collega, al kletsend over de klas en zo tot het te hard ging haha, wwildwaterbaan (kreeg de volle laag dus mijn linker helft kon je uitwringen), bootjes die hard naar beneden gaan (weer de volle laag dus nu helemaal doorweekt tot op mijn ondergoed
![]()
![]()
tot grote hilariteit van mijn leerlingen waarmee ik er in zat: 'Juf, je drupt op me!
) en in nóg een waterbaan maar daar wordt je niet echt nat van verder...
Ja, was ook zo weer droogquote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:29 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat klinkt top ja! En het was een prachtige dag om doorweekt te raken.![]()
Juf je drupt op me!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |