dat recept wat ik je gegeven heb? Die zijn zo lekker en mooi he?quote:Op maandag 30 mei 2011 13:31 schreef MissHobje het volgende:
Mijn landbroden zijn bijna klaardem zien er top uit
!
Nou en? Zweten is goed voor je, afvalstoffen kwijtraken!quote:Op maandag 30 mei 2011 13:31 schreef golfer het volgende:
Het is gewoon warm buiten. Even naar dorp gefietst en ik zweet gelijk.
Ja!quote:Op maandag 30 mei 2011 13:32 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dat recept wat ik je gegeven heb? Die zijn zo lekker en mooi he?
vanavond ff de biertjes van gisteren eruit sportenquote:Op maandag 30 mei 2011 13:33 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nou en? Zweten is goed voor je, afvalstoffen kwijtraken!
quote:Op maandag 30 mei 2011 13:47 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
vanavond ff de biertjes van gisteren eruit sporten
Mail? Kan die man mailen?quote:Op maandag 30 mei 2011 14:05 schreef borisz het volgende:
He een mailtje van ene Wim Cool
Een net excuusmailtje over het rode potlood. Helaas maar men had niets anders verwacht. Het bezwaar is afgewezen.
Met rood lettertype gemaild?quote:
Het KAN heel snel gaan, FFTquote:Op maandag 30 mei 2011 15:04 schreef FutureFairytale het volgende:
T jammere is dat ik weer moet zoeken en solliciteren en ik dus nog langer zit waar ik nu zit
OMG....wat een tijd en geldverspilling is dat hele proces geweest! En dan ook nog een slotpleidooi van 10 uur..... dat moet toch sneller kunnen?quote:Advocaat Bram Moszkowicz is om 14.00 uur begonnen aan zijn naar verwachting tien uur durend slotpleidooi in het proces-Wilders.
Iedere zin moet tien keer onderuit gehaald wordenquote:Op maandag 30 mei 2011 15:12 schreef PdeHoog het volgende:
[quote]
Advocaat Bram Moszkowicz is om 14.00 uur begonnen aan zijn naar verwachting tien uur durend slotpleidooi in het proces-Wilders.
[quote]
OMG....wat een tijd en geldverspilling is dat hele proces geweest! En dan ook nog een slotpleidooi van 10 uur..... dat moet toch sneller kunnen?
"Ik zeg dat Wilders onschuldig is want hij heeft het niet gedaan! Einde pleidooi" of zo
Desnoods ga je nu via een uitzendbureau tijdelijk ergens administratief werk doen en blijf je dan onderhand zelf gewoon doorsolliciteren voor een vaste baan?quote:Op maandag 30 mei 2011 15:04 schreef FutureFairytale het volgende:
T jammere is dat ik weer moet zoeken en solliciteren en ik dus nog langer zit waar ik nu zit
Speel ze!quote:
Het eerste wat hij komt doen, is een post plaatsen via zijn ipadquote:Op maandag 30 mei 2011 15:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Speel ze!
Jou verwachten we voorlopig niet meer hier te zien.
En dan het topic ontreeksen.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Het eerste wat hij komt doen, is een post plaatsen via zijn ipad.
quote:Op maandag 30 mei 2011 15:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Misschien is dat voorlopig idd even een beter optiequote:Op maandag 30 mei 2011 15:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Desnoods ga je nu via een uitzendbureau tijdelijk ergens administratief werk doen en blijf je dan onderhand zelf gewoon doorsolliciteren voor een vaste baan?
quote:Twee Langeraarse teams pakken tenniskampioenschap
LANGERAAR - Zowel het eerste herenteam als het eerste damesteam van Tennisclub Langeraar zijn zondag 29 mei kampioen geworden in hun klasse.
De twee titels binnenhalen is een knappe prestatie, omdat het niet vaak voorkomt dat teams van een kleine vereniging als Tennisclub Langeraar op zo een hoog niveau spelen. Het eerste damesteam - Eva Zwirs, Agnes Plompen-Kettenis, Gerda van Dijk en Melanie den Haan - wist alle zeven wedstrijden te winnen en werd zo automatisch kampioen. In 2012 komen zij uit in de eerste klasse (de op-een-na hoogste klasse in Nederland).
Omdat er weinig teams in de regio op zulk hoog niveau spelen moet volgend jaar flink gereisd worden. Omdat de basisteams niet beschikken over invallers die dit hogere niveau aankunnen, is voor volgend seizoen enige aanvulling wellicht noodzakelijk.
Leuk hoor.quote:
klinkt goedquote:Op maandag 30 mei 2011 16:09 schreef MissHobje het volgende:
zo pff klaar met de boodschappen, het was heet!
De was is ook al droog, kunnen mooi de handdoeken zo naar buiten
Ben al aan het koken, uiensoep, met ceasar salade (of hoe dat ook mag spellen) ff de dressing zo maken en maak er lekker basilicum knoflook boter bijeen lekkere zomerse hap dacht ik zo
dit ookquote:Op maandag 30 mei 2011 16:14 schreef golfer het volgende:
Mise-en-place is hier ook gedaan.
Peen en venkel voorgebakken en straks samen met wat voorgekookte aardappeltjes, knoflook, salie, rozemarijn en tijm in de oven roosteren.
Kalfsschitzels zijn met bloem, ei en paneer bedekt en hoeven alleen nog maar gebraden te worden.
Ben d'r weerquote:Op maandag 30 mei 2011 15:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Speel ze!
Jou verwachten we voorlopig niet meer hier te zien.
Komt zometeen welquote:Op maandag 30 mei 2011 15:33 schreef borisz het volgende:
[..]
ja en het laatste stukje klopt helemaal. onze invallers (5!) hebben allen niet gewonnen. wordt volgend jaar helemaal een ramp.quote:
Komt allemaal door die mobiele layoutquote:
ik zelf ook, daarom gebruik ik die term expres.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:41 schreef DarkElf het volgende:
Klinkt lekker jullie eten, al moet ik altijd wat grinniken om de term 'mise en place' bij thuiskoks
lekker!quote:Op maandag 30 mei 2011 16:47 schreef Bluezz het volgende:
nog 10 minuten ik ben beetje dooooooooooood maar dan heb ik 6 dagen vrij
heerlijk! Ik jaloers op jou zijnquote:Op maandag 30 mei 2011 16:47 schreef Bluezz het volgende:
Nog even volhouden en dan genietenquote:Op maandag 30 mei 2011 16:47 schreef Bluezz het volgende:
het blijft lang lekker dus je kunt nog veel bbq'enquote:Op maandag 30 mei 2011 16:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nog even volhouden en dan genieten![]()
Ik heb mijn avondeten alweer gehadben niet meer gewend zo vroeg te eten
Maarja ging even niet anders met werk en sport
Vriendlief gaat lekker BBQen met vrienden vanavond
Wat ik altijd eet als ik alleen eet hahahaquote:Op maandag 30 mei 2011 16:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
het blijft lang lekker dus je kunt nog veel bbq'enwat heb je gegeten?
hehe goed zo. Ja die spaghetti is mega makkelijk en goedkoopquote:Op maandag 30 mei 2011 16:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat ik altijd eet als ik alleen eet hahaha
Spaghetti aglio olio weerhad er alleen deze keer nog wat sambal bij gedaan
Ja, heb vandaag ook maar meteen een BBQdate met mijn vrienden gemaakt
oh dat klinkt idd lekker.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:54 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
http://www.kayotic.nl/blog/no-butter-chicken
Lijkt me zalig!
Preciesquote:Op maandag 30 mei 2011 16:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hehe goed zo. Ja die spaghetti is mega makkelijk en goedkoop
Wat een vrolijkheid straalt er toch altijd van je posts afquote:Op maandag 30 mei 2011 16:59 schreef Vork het volgende:
Ik hou het op gebakken aardappels met dingen vanavond. En als ik geen dingen in huis heb, dan blijft het bij alleen de aardappels. Het is warm en ik heb geen zin om wat dan ook te koken.
eerst aardappels eten, dan boodschappen en dan je groentjes eten (wel goed wassen he?quote:Op maandag 30 mei 2011 17:02 schreef Vork het volgende:
Ik moet nog boodschappen doen, maar als ik dat ga doen voordat ik aardappels met of zonder dingen ga eten, dan koop ik weer veel teveel dingen.
quote:Op maandag 30 mei 2011 16:54 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
http://www.kayotic.nl/blog/no-butter-chicken
Lijkt me zalig!
mijn collega's hebben zo'n beetje alles waarmee ik moet werken alweer gesloopt. Ik heb zo'n aproductieve dag achter de rug dat ik er moe van ben. Dus nee, voor vrolijkheid mag je het morgen nogmaals proberen.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:01 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Wat een vrolijkheid straalt er toch altijd van je posts af
is goed!quote:Op maandag 30 mei 2011 17:04 schreef Vork het volgende:
[..]
mijn collega's hebben zo'n beetje alles waarmee ik moet werken alweer gesloopt. Ik heb zo'n aproductieve dag achter de rug dat ik er moe van ben. Dus nee, voor vrolijkheid mag je het morgen nogmaals proberen.
Eh nou nee. Want Isa's mam kan niet eens zonder hulp naar de wc. Be careful what you wish for.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:04 schreef FutureFairytale het volgende:
ik las appeltaart en cheesecakewas ik maar voor 1 dag Isa's mam
.
idd, tis echt warm!quote:Op maandag 30 mei 2011 17:07 schreef Vork het volgende:
Oja, nog een positief puntje voor vandaag. Als ik zo thuis ben dan heeft het gewoon nog zin om een korte broek aan te trekken!
quote:Op maandag 30 mei 2011 15:41 schreef krakkemieke het volgende:
Dat doen ze, als ze een muhderruhn apparaat hebben.
Ik verwacht elk moment een mailtje van m'n ouders dat ik geen komkommers meer mag etenquote:Op maandag 30 mei 2011 17:03 schreef DarkElf het volgende:
[..]
eerst aardappels eten, dan boodschappen en dan je groentjes eten (wel goed wassen he?
Spijkerbroek uit, pareo omquote:Op maandag 30 mei 2011 17:07 schreef Vork het volgende:
Oja, nog een positief puntje voor vandaag. Als ik zo thuis ben dan heeft het gewoon nog zin om een korte broek aan te trekken!
Geen enkele komkommer? Nooit niet?quote:Op maandag 30 mei 2011 17:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik verwacht elk moment een mailtje van m'n ouders dat ik geen komkommers meer mag eten![]()
![]()
heb je die nog niet gehad?quote:Op maandag 30 mei 2011 17:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik verwacht elk moment een mailtje van m'n ouders dat ik geen komkommers meer mag eten![]()
![]()
Ja! Met oost-indische kers!quote:Op maandag 30 mei 2011 17:17 schreef Vork het volgende:
In dat geval moeten we maar massaal overstappen op borage.
*kras*quote:Op maandag 30 mei 2011 17:17 schreef DarkElf het volgende:
[..]
heb je die nog niet gehad?![]()
Houden ze nog wel van je steer?
- Lader gebruiken (hoger ampere dan USB)quote:
Wil niet laden via USB-poort van PC. Moet via de bijgeleverde laderquote:
Loop je nu alweer tequote:Op maandag 30 mei 2011 17:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wil niet laden via USB-poort van PC. Moet via de bijgeleverde lader
Oei oei oei, wat streng!quote:Op maandag 30 mei 2011 17:36 schreef LieLie het volgende:
[..]
Loop je nu alweer te-en?
wees blij dat je t ding hebt.
quote:Op maandag 30 mei 2011 17:36 schreef LieLie het volgende:
[..]
Loop je nu alweer te-en?
mopperpeequote:Op maandag 30 mei 2011 17:36 schreef LieLie het volgende:
[..]
Loop je nu alweer te-en?
dit is normaal de eerste keer.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De accu is voor 95% gevuld?quote:Op maandag 30 mei 2011 17:57 schreef z80 het volgende:
[..]
dit is normaal de eerste keer.
de accu is nog leeg, en de usb poort van een computer kan het gevraagde vermogen niet leveren.
Stuur hem terugquote:Op maandag 30 mei 2011 17:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |