dat recept wat ik je gegeven heb? Die zijn zo lekker en mooi he?quote:Op maandag 30 mei 2011 13:31 schreef MissHobje het volgende:
Mijn landbroden zijn bijna klaardem zien er top uit
!
Nou en? Zweten is goed voor je, afvalstoffen kwijtraken!quote:Op maandag 30 mei 2011 13:31 schreef golfer het volgende:
Het is gewoon warm buiten. Even naar dorp gefietst en ik zweet gelijk.
Ja!quote:Op maandag 30 mei 2011 13:32 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dat recept wat ik je gegeven heb? Die zijn zo lekker en mooi he?
vanavond ff de biertjes van gisteren eruit sportenquote:Op maandag 30 mei 2011 13:33 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nou en? Zweten is goed voor je, afvalstoffen kwijtraken!
quote:Op maandag 30 mei 2011 13:47 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
vanavond ff de biertjes van gisteren eruit sporten
Mail? Kan die man mailen?quote:Op maandag 30 mei 2011 14:05 schreef borisz het volgende:
He een mailtje van ene Wim Cool
Een net excuusmailtje over het rode potlood. Helaas maar men had niets anders verwacht. Het bezwaar is afgewezen.
Met rood lettertype gemaild?quote:
Het KAN heel snel gaan, FFTquote:Op maandag 30 mei 2011 15:04 schreef FutureFairytale het volgende:
T jammere is dat ik weer moet zoeken en solliciteren en ik dus nog langer zit waar ik nu zit
OMG....wat een tijd en geldverspilling is dat hele proces geweest! En dan ook nog een slotpleidooi van 10 uur..... dat moet toch sneller kunnen?quote:Advocaat Bram Moszkowicz is om 14.00 uur begonnen aan zijn naar verwachting tien uur durend slotpleidooi in het proces-Wilders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |