Alles beter dan de trancebagger wat gedraaid wordt als er geen verzoeken binnenkomenquote:Op maandag 30 mei 2011 14:29 schreef _Fanta het volgende:
hopelijk valt mijn verzoekje in de smaak dan
dat zeker!quote:Op maandag 30 mei 2011 14:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Alles beter dan de trancebagger wat gedraaid wordt als er geen verzoeken binnenkomen
zal goed us kunnen idd, is ook Duitse band toch?quote:Op maandag 30 mei 2011 14:40 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Aparte plaat. Volgens mij zijn ze geïnspireerd door Kraftwerk
Jazeker. De uitvinders van de Techno.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:41 schreef _Fanta het volgende:
zal goed us kunnen idd, is ook Duitse band toch?
En dat begin jaren '70. Het is toch nauwelijks te bevatten dat Techno al 40 jaar bestaat. Elektroniche muziek uit de pioniersjaren vind ik echt geweldigquote:
ik ben zelf niet echt zo van de techno, maar dat ene nummer van Lützenkirche vin ik wel chill, en die clip is ook hilarisch, ooit gezien?quote:Op maandag 30 mei 2011 14:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En dat begin jaren '70. Het is toch nauwelijks te bevatten dat Techno al 40 jaar bestaat. Elektroniche muziek uit de pioniersjaren vind ik echt geweldigIk zal wat nummers aanvragen.
Nee?quote:Op maandag 30 mei 2011 15:00 schreef _Fanta het volgende:
ik ben zelf niet echt zo van de techno, maar dat ene nummer van Lützenkirche vin ik wel chill, en die clip is ook hilarisch, ooit gezien?
quote:Op maandag 30 mei 2011 15:09 schreef Watertornado het volgende:
Knettereske faalshow (knetterse muziekjens)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |