Briljant gewoonquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:31 schreef Mind.Illusion het volgende:
Om dit topic eens te voorzien van wat fatsoenlijke inhoud...
Kai Tracid is baasquote:
Laat Bartman dat maar niet horenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:02 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Vond het altijd een heerlijk vrolijk plaatje![]()
Dat is alleen house toch? Veel plezierquote:Op zaterdag 4 juni 2011 09:10 schreef Mind.Illusion het volgende:
Zometeen naar Free Your Mind! Iedereen goed weekeind!
Ze draaide 'm ook op Emporiumquote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:02 schreef em-dee-em-aa het volgende:
"Repesteeltje - Set u Free" laatst gedraaid door Noisecontrollers in een iets geupdate versie.
Zou deze dan toch uitkomen?
Vond het altijd een heerlijk vrolijk plaatje![]()
Oude versie:
[..]
Kai Tracid is baas![]()
Die Djax It Up! en Give it Dub-stage + Mightyfools, Baskerville & Nobody Beats The Drumquote:Op zaterdag 4 juni 2011 09:10 schreef Mind.Illusion het volgende:
Zometeen naar Free Your Mind! Iedereen goed weekeind!
Vals? Iets is vals als het verkeerd is gestemd of ingespeeld. Wat je hoort is distortionquote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:24 schreef RiKe het volgende:
[..]
Wat vind ik deze anthem ruk zeg....hij klinkt op sommige stukken zelfs vals!
Bijv. op 2:54
Ik vind dit altijd een lekker early plaatjequote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:31 schreef Mind.Illusion het volgende:
Om dit topic eens te voorzien van wat fatsoenlijke inhoud...
Ik vind m lekker.. Dat stukje (1.35min) leent zich prima voor n chille break.. klapt er dan ook wel lekker in denk ik.. kwali hier wat bout.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:58 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Vanaf 1:05
Wat vinden we daarvan?
Bartman, kom er maar in!
lekker zomers toch?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:58 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Wat vinden we daarvan?
Bartman, kom er maar in!
Haha normaal gesproken let ik niet zoveel op de mensen maar ik heb me later op de avond zo kromgelachen om exact die 2 gasten. Die linker leek af en toe op een kind wat verzoop in het water terwijl die andere een hele nieuwe gay-dimensie aan het hakken gaf met zijn swingende heupenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:00 schreef 16meter het volgende:
Hahah 2e filmpje.. die vent met blauwe tanktop links en dat kerelke rechts dat vaag staat te hakken.
Hahaha wat een gave luiquote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:41 schreef Quyxz_ het volgende:
Haha, hier bij 1.20 zit in 1 keer dat deuntje van Hello! erdoor:
Best wel droog.Iemand enig idee of het meer dan een DJ Tool is?
Niet geweest gister, had nog 1 nachtje slaap in te halenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:58 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Wat vinden we daarvan?
Bartman, kom er maar in!
Bij die 2 (of was het nou 3?) klinkt dat nog vet ook!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:41 schreef Quyxz_ het volgende:
Haha, hier bij 1.20 zit in 1 keer dat deuntje van Hello! erdoor:
Best wel droog.Iemand enig idee of het meer dan een DJ Tool is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |