Ja absoluut, werkt nog helemaal perfect. De adapter zit er niet bijquote:Op maandag 30 mei 2011 17:09 schreef Niles-Crane het volgende:
Pocket pod dus nog wel volledig te gebruiken? en istie incl. adapter?
Nieuwprijs is ¤ 50. De mijne heeft amper geleden, dus ik denk dat ¤ 30 beter op zijn plaats is.quote:
25ex of 30incl dan.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:45 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Nieuwprijs is ¤ 50. De mijne heeft amper geleden, dus ik denk dat ¤ 30 beter op zijn plaats is.
Voor 25 ex. heb je een deal!quote:
Deal!quote:Op maandag 30 mei 2011 23:06 schreef Niles-Crane het volgende:
Ik denk dat ik hier spijt van ga krijgen ivm financiën maar; 30 incl. op de pocketpod..
Nee, de line in-ingang wordt gebruikt om je mp3 er op aan te sluiten.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:52 schreef LeNick het volgende:
Wat kan de pocketpod dan niet meer nu de line in kapot is? Gaat daar niet de gitaarplug in?
En verder, heb je misschien een eigen kwaliteitsdemo ervan oid?
wat kost t verzenden zoal ?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:12 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Voor 25 ex. heb je een deal!
[..]
Deal!
Beide stuur ik vanavond een PM, aangezien ik vandaag veel onderweg ben.
Geen probleemquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:36 schreef Jimbo het volgende:
ik laat em nog even schieten, vind 30eur toch iets teveel
Deal! Je hebt PMquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:45 schreef lurker69 het volgende:
Heb je die ds-1 nog? 30,- incluis geboden!
Jahoor, gelukkig past de adapter van mijn Boss multi-effect eraan. Ding kan megahandig zijn voor schoolopdrachten en jamsessies, paar mooie settings erop en dan hoefi k geen heel pedaal mee te slepenquote:
Mooi zoquote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:05 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Jahoor, gelukkig past de adapter van mijn Boss multi-effect eraan. Ding kan megahandig zijn voor schoolopdrachten en jamsessies, paar mooie settings erop en dan hoefi k geen heel pedaal mee te slepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |