Dat doe ik speciaal voor jou, nadat ik m heb vermoord.quote:
PIC'Squote:Op maandag 30 mei 2011 01:05 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Dat doe ik speciaal voor jou, nadat ik m heb vermoord.
* RemcoW23 pakt Flamethrower..quote:Op maandag 30 mei 2011 01:07 schreef Zolder het volgende:
Steek hem in de fik. Na 1 sec verbranden zijn poten en kan hij niet meer weg. Wel sneaky doen / met lange aansteker.
Dat doe ik ook altijd met mijn torch.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:07 schreef Zolder het volgende:
Steek hem in de fik. Na 1 sec verbranden zijn poten en kan hij niet meer weg. Wel sneaky doen / met lange aansteker.
BAASquote:
Hij stond te dicht bij een tafelpoot.. Tafel optillen en neersmijten.. Picas van tafelpoot volgen!quote:
Daarmee doe je deze te kortquote:Op maandag 30 mei 2011 01:21 schreef Stokstaart het volgende:
Dat is (of was) toch zo'n Brazilian wandering spider
Wat voor soort is het dan?quote:
Dit is de levensgevaarlijke Groesbeekse huisspinquote:Op maandag 30 mei 2011 01:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat voor soort is het dan?
Geen Tarantula
Ok pwndedquote:Op maandag 30 mei 2011 01:23 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Dit is de levensgevaarlijke Groesbeekse huisspin.
Die Braziliaanse is toch zo`n ziek behaard beest? Welke is die op jouw plaatje?quote:Op maandag 30 mei 2011 01:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ok pwnded![]()
![]()
![]()
Ik vond hem lijken op deze rakker:
[ afbeelding ]
Dat artikel gaat over zo'n Braziliaans kreng:quote:Op maandag 30 mei 2011 01:26 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Die Braziliaanse is toch zo`n ziek behaard beest? Welke is die op jouw plaatje?
http://en.wikipedia.org/wiki/Brazilian_wandering_spiderquote:Op maandag 30 mei 2011 01:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat artikel gaat over zo'n Braziliaans kreng:
http://www.cbc.ca/news/ca(...)us-spider-store.html
Ze is nog wakker he, pas op wat je zegt jijquote:Op maandag 30 mei 2011 01:30 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Brazilian_wandering_spider
Ziet er net ietsje anders uitMaar die onder het glas wil ik ook niet naast me hebben liggen in bed. Dan nog liever Yvonne
Dat mag wel zo zijn, maar dan heb ik liever die lamstralen die lafjes in een hoekje blijven hangen en wachten op die vliegen en muggen. Deze rennen mij iets te snel over de vloer heen.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Beetje jammer. Zo een beest doet niets en vangt vliegen en muggen voor je.
Bouwen ze geen web dan?quote:Op maandag 30 mei 2011 01:37 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Dat mag wel zo zijn, maar dan heb ik liever die lamstralen die lafjes in een hoekje blijven hangen en wachten op die vliegen en muggen. Deze rennen mij iets te snel over de vloer heen.
Deze zijn voor mij actiever dan die ik in de hoek heb hangen. Die laat ik altijd netjes zitten, die bewegen amper. Voor mijn gevoel danquote:
Wow, die fotoquote:Op maandag 30 mei 2011 01:45 schreef Stokstaart het volgende:
Wow je hebt idd tal van soorten Wolfspinnen zeg:
http://ednieuw.home.xs4all.nl/Spiders/Lycosidae/LycosidaeNL.htm
Sommige soorten zijn (weliswaar in lichte mate) schadelijk, anderen niet. Terecht dat je geen risico hebt genomen.
Nope. Deze graven een holletje in de aarde, dan bouwen ze een dekseltje er op met behulp van hun spinnenrag en dan gaan ze in t holletje onder de deksel zitten wachten tot er een slachtoffer langs komt.quote:
Spinnen in Nederland zijn niet schadelijk!quote:Op maandag 30 mei 2011 01:45 schreef Stokstaart het volgende:
Wow je hebt idd tal van soorten Wolfspinnen zeg:
http://ednieuw.home.xs4all.nl/Spiders/Lycosidae/LycosidaeNL.htm
Sommige soorten zijn (weliswaar in lichte mate) schadelijk, anderen niet. Terecht dat je geen risico hebt genomen.
Dus dit was de standaard huisspin? Zijn dat ook van die campers dan? Beetje onder een deksel wachtenquote:Op maandag 30 mei 2011 01:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nope. Deze graven een holletje in de aarde, dan bouwen ze een dekseltje er op met behulp van hun spinnenrag en dan gaan ze in t holletje onder de deksel zitten wachten tot er een slachtoffer langs komt.
Tis geen huis spin maar ook zo een beest verdwaalt wel eens. Gewoon buiten zetten.quote:Op maandag 30 mei 2011 02:03 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Dus dit was de standaard huisspin? Zijn dat ook van die campers dan? Beetje onder een deksel wachten.
Oh wat was het dan?quote:Op maandag 30 mei 2011 02:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tis geen huis spin maar ook zo een beest verdwaalt wel eens. Gewoon buiten zetten.
Ehm dat is toch al bekend inm? Ik weet t type niet maar t merk was wolfsspin.quote:Op maandag 30 mei 2011 02:08 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Oh wat was het dan?Door het inzoomen ziet ie er wat lomper uit, maar zo groot was ie nou ook weer niet
.
Mja sommige van die wolfsspinnen zijn wel gevaarlijk dus tja, zou jij het risico nemen?quote:Op maandag 30 mei 2011 02:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ehm dat is toch al bekend inm? Ik weet t type niet maar t merk was wolfsspin.
In Nederland wel ja. Hier leven geen spinnen die gevaarlijk zijn voor mensen.quote:Op maandag 30 mei 2011 02:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mja sommige van die wolfsspinnen zijn wel gevaarlijk dus tja, zou jij het risico nemen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |