abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97500283
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 16:28 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Wat je hier zegt is helemaal niet waar.
Ow. :')
pi_97500380
quote:

[..]

Weet je dat allemaal wel 100% zeker? Ik vind jou te slim voor een sociale werkplaats, je bent in mijn ogen meer geschikt voor ander gesubsidieerd werk met minder begeleiding. Zulk werk is er ook. Dat weet ik want mijn moeder werkt bij zo'n bedrijf, als schoonmaakster. Zij is 100% arbeidsgeschikt maar ze krijgt regelmatig de vraag of ze niet toch iets kleins onder de leden heeft, want dan kunnen ze daar weer subsidie voor krijgen.
ik heb geprobeerd wat ik kan en krijg telkens nul op rekest en ja daar ben ik de afgelopen 3 jaar in gaan berusten wat betreft betaalde baan.
de laatste tijd gaat het weer minder met me door veel drukte etc en dan ga ik weer snoeihard op mn muiltje maar er moet toch ergens iets voor mij zijn?
ik zit bijv in div organisaties in mn stad en dat gaat mij goed af, de uitvoering lukt me dan were niet maar he ideeen genoeg.
uwv wil ook niet meewerken want ik ben immers 80-100%
pi_97500454
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 16:28 schreef missyB het volgende:

[..]

het is een sprookje te denken dat de zorg van nu echt op de zorg gericht is.
Een vrouw die thuiszorg krijgt om dr steunkousen aan te trekken kan rekenen op 10 minuten.
dat zij 2 weken daarvoor haar man verloren is en jij de enige bent die zij ziet per dag doet daar niets aan af, jij hebt maar 10 minuten voor die steunkousen.
De persoonsgebonden budgetten liggen onder vuur,men wil nu dat er nog maar 10% over blijft van de nu bestaande budgetten, heel veel mensen zullen geen eeens zorg meer ontvangen omdat budget wegvalt en men het zelf niet kan betalen.
medisch ben ik niet onderlegd en te oud voor stufi,de opleiding zelf bekostigen is hier helaas geen optie.
ik zorg nu wat ik kan bij bijv buren met ziekte of ouderdom, dan maar zo op vrijwillige basis.
het is allemaal niet zo makkelijk als sommigen hier stellen.
Nee, ik bedoelde meer dat je de zorg zelf ook wel gericht is op mensen die meer aanpassing nodig hebben als ze in de zorg willen werken. :+
pi_97500474
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 16:24 schreef Heroinjunk het volgende:
En mensen gaan niet in op het feit dat je ook bij instellingen kunt werken speciaal gericht op mensen met een beperking. Is dat te min? :') Tell me. Ik vraag het me af.
  maandag 30 mei 2011 @ 16:34:59 #230
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_97500527
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 16:31 schreef missyB het volgende:

[..]

ik heb geprobeerd wat ik kan en krijg telkens nul op rekest en ja daar ben ik de afgelopen 3 jaar in gaan berusten wat betreft betaalde baan.
de laatste tijd gaat het weer minder met me door veel drukte etc en dan ga ik weer snoeihard op mn muiltje maar er moet toch ergens iets voor mij zijn?
ik zit bijv in div organisaties in mn stad en dat gaat mij goed af, de uitvoering lukt me dan were niet maar he ideeen genoeg.
uwv wil ook niet meewerken want ik ben immers 80-100%
Natuurlijk is er iets voor jou. Krijg je geen SW-indicatie van het UWV?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_97500560
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 16:34 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Natuurlijk is er iets voor jou. Krijg je geen SW-indicatie van het UWV?
Of ga naar een instelling die ook banen aanbiedt.
  maandag 30 mei 2011 @ 16:37:56 #232
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_97500651
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 16:36 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Of ga naar een instelling die ook banen aanbiedt.
Voor gesubsidieerd werk moet je eerst die SW-indicatie hebben ;).
Maar ik zie bijv. hier in mijn omgeving al zo 12 vacatures voor gesubsidieerd werk. bijvoorbeeld.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_97500673
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 16:33 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Nee, ik bedoelde meer dat je de zorg zelf ook wel gericht is op mensen die meer aanpassing nodig hebben als ze in de zorg willen werken. :+
sorry begreep je dus verkeerd.
voor mij zou het werken voor clienten met een pgb budget een uitkomst zijn.
de clienten wensen vaak meer persoonlijke aandacht en tijd en hebben het budget daarvoor.
maar dat gaat ook op de schop dus dat ligt nu ook helemaal stil.

@maanvis een sw indicatie kon ik dus naar fluiten want ik was zgn te goed. als ik een gesprek heb met bijv het uwv krijg ik niet eens een voet aan d egrond want reintegratie zou in mijn geval niet lonend zijn wegens mijn arbeidsongeschikltheidspercentage.
  maandag 30 mei 2011 @ 16:39:28 #234
262 Re
Kiss & Swallow
pi_97500719
quote:

[..]

Wat je hier zegt is helemaal niet waar.
dat is wel waar, meeste werkgevers willen gewoon gezonde werknemers, kost ze een stuk minder...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_97500743
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 16:37 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Voor gesubsidieerd werk moet je eerst die SW-indicatie hebben ;).
Maar ik zie bijv. hier in mijn omgeving al zo 12 vacatures voor gesubsidieerd werk. bijvoorbeeld.

Je kunt ook met PGB aan de bak.
  maandag 30 mei 2011 @ 16:40:31 #236
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_97500767
quote:
3s.gif Op maandag 30 mei 2011 16:39 schreef Re het volgende:

[..]

dat is wel waar, meeste werkgevers willen gewoon gezonde werknemers, kost ze een stuk minder...
Hij zei dat ALLE werkgevers gezonde werknemers willen.
Een gedicht over Maanvis
pi_97500776
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 16:39 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Je kunt ook met PGB aan de bak.
Nieuws gevolgd afgelopen tijd????

90% van de in natura pgb budgetten gaat verdwijnen dus de pgb houders wachten heel angstig af
pi_97500818
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 16:38 schreef missyB het volgende:

[..]

sorry begreep je dus verkeerd.
voor mij zou het werken voor clienten met een pgb budget een uitkomst zijn.
de clienten wensen vaak meer persoonlijke aandacht en tijd en hebben het budget daarvoor.
maar dat gaat ook op de schop dus dat ligt nu ook helemaal stil.

@maanvis een sw indicatie kon ik dus naar fluiten want ik was zgn te goed. als ik een gesprek heb met bijv het uwv krijg ik niet eens een voet aan d egrond want reintegratie zou in mijn geval niet lonend zijn wegens mijn arbeidsongeschikltheidspercentage.
Dat is inderdaad zo, kinderen/mensen met pgb is vaak een-op-een en daar heb je dus ook meer tijd voor. Maar ze gaan hier inderdaad naar kijken, dus dat is lastig. Misschien als alles is doorgevoerd, zou je daar eventueel naar kunnen kijken? Ik zou wel goed opletten waar je dan gaat kijken. Autisten hebben bijvoorbeeld heel erg die vaste ritmes.
pi_97500820
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 16:40 schreef missyB het volgende:

[..]

90% van de in natura pgb budgetten gaat verdwijnen dus de pgb houders wachten heel angstig af
ideetje, laat men wajongers die nog kunnen die mensen zonder budgetten dan maar belangeloos verzorgen.
eigenwaarde, dagbesteding, ervaring,voldoening en die mensen broodnodige zorg
pi_97500833
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 16:40 schreef missyB het volgende:

[..]

Jawel. :P Maar het was maar gewoon om aan te geven dat er meerdere wegen naar Rome leiden.
pi_97500863
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 16:41 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Dat is inderdaad zo, kinderen/mensen met pgb is vaak een-op-een en daar heb je dus ook meer tijd voor. Maar ze gaan hier inderdaad naar kijken, dus dat is lastig. Misschien als alles is doorgevoerd, zou je daar eventueel naar kunnen kijken? Ik zou wel goed opletten waar je dan gaat kijken. Autisten hebben bijvoorbeeld heel erg die vaste ritmes.
wellicht zou dan een autist pgber een uitkomst zijn of is dat weer iets te utopisch gedacht?
pi_97501005
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 16:42 schreef missyB het volgende:

[..]

wellicht zou dan een autist pgber een uitkomst zijn of is dat weer iets te utopisch gedacht?
Het zou kunnen hoor. Maar ik zou dan wel heel erg richten dat je specifiek op één autist kunt richten. Ik werkte waarbij je om het halfuur/uur/anderhalf uur wisselde van cliënt en daar heb je dus ook flexibiliteit voor nodig. Je hebt die tijdsverandering (tijdsdruk niet, daar doen ze niet aan) en je verandert telkens van cliënt die ook weer anders is.
  maandag 30 mei 2011 @ 16:48:50 #243
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_97501135
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 16:38 schreef missyB het volgende:
Als het uwv niet meewerkt dan moet je dus zelf de schoen passen en hem aantrekken. Je komt op mij over als een slimme meid die best wel wat dagen in de week kan weken mits je de juiste begeleiding krijgt. Ik denk dan bijv. aan werk wat je zelf in kunt delen en zelfstandig kunt doen, bijv post bezorgen.
Een gedicht over Maanvis
pi_97501581
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 16:48 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Als het uwv niet meewerkt dan moet je dus zelf de schoen passen en hem aantrekken. Je komt op mij over als een slimme meid die best wel wat dagen in de week kan weken mits je de juiste begeleiding krijgt. Ik denk dan bijv. aan werk wat je zelf in kunt delen en zelfstandig kunt doen, bijv post bezorgen.
zal er zeer zeker induiken,post is een goed idee, dat kan ik best denk ik! tot die tijd blijf ik zeggen dat ik bij de kinderen thuis ben dan blijft mij prive het uitkeringsstigma in elk geval bespaard
pi_97501620
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 16:58 schreef missyB het volgende:

[..]

zal er zeer zeker induiken,post is een goed idee, dat kan ik best denk ik! tot die tijd blijf ik zeggen dat ik bij de kinderen thuis ben dan blijft mij prive het uitkeringsstigma in elk geval bespaard
nu quote ik mezelf even, ik heb echt nog nooit aan de post rondbrengen gedacht wist je dat
  maandag 30 mei 2011 @ 17:00:21 #246
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_97501665
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 16:58 schreef missyB het volgende:

[..]

In WGR lopen topiques van postbezorgers. misschien kun je daar eens kijken hoe je daar in rolt :).
Een gedicht over Maanvis
  maandag 30 mei 2011 @ 17:24:31 #247
297133 Captain_Maximum
To the Max!!!
pi_97502640
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 17:00 schreef Maanvis het volgende:

[..]

In WGR lopen topiques van postbezorgers. misschien kun je daar eens kijken hoe je daar in rolt :).
Er is altijd werk te vinden bij de post, dus gewoon naar een plaatselijke kantoor gaan of via internet solliciteren. Dat laatste heb ik zelf ook gedaan en na een week had ik al werk. ^O^
signatuurloos
pi_97502704
quote:
10s.gif Op maandag 30 mei 2011 13:23 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Wat jij denkt is irrelevant. Feit is en blijft dat je nog geen enkel argument hebt kunnen aandragen waarom iemand niet 'geestelijk in staat zou kunnen zijn' om plee`s te schrobben of onkruid te wieden. Ga er maar op oefenen, alhoewel ik betwijfel of jij met je zeer beperkte capaciteiten hier ooit wijs uit zal komen :')

[..]

Precies, en moet je nagaan, ik ben niet zo`n fucking halve jankbal met autisme die doet alsof hij zielig is en zonder ruggegraat zichzelf keihard anaal laat nemen door de overheid voor een paar rotcenten. Ik hou mijn eigen broek omhoog, waarom kan de rest van die bende faalhazen met autisme het dan niet? Juistem. Het zijn incompetente zwakke mensen die in de Middeleeuwen als eerste het loodje legden omdat ze simpelweg niet goed genoeg waren om te blijven leven.

Maar ja, tegenwoordig blijven dat soort zwakke broeders leven, geven we ze eten, zorgen we ervoor dat ze zich mogen voortplanten en voila, een hele nieuwe levenssoort zwakke figuren die niet snappen dat ze moeten werken voor hun onderhoud. En ja, gefeliciteerd, je zit aan het staatsinfuus, ik zou er blij mee zijn :')

[..]

Ik vermaak me prima, wetende dat ik mezelf kan onderhouden, geen hulp van anderen nodig heb en me niet hoef te verlagen tot het niveau van bedelen om staatssteun. How`s that working out for ya, slaaf van het systeem?

Hoe voelt het nu, lekker labeltjes te dragen en te weten dat de helft van Nederland je uitkotst omdat je je aanstelt met je autisme? Neem een voorbeeld aan die meid hierboven, die gewoon laat zien hoe het moet. Ze heeft meer ballen in haar pinkje dan jij als een 'echte' vent. Ik zou me kapot schamen, maar blijkbaar mis je die sociale cognitieve vaardigheden ook al. Woopsie! Weer een labeltje erbij!
Wow jij bent dom!
  maandag 30 mei 2011 @ 17:46:18 #249
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_97503435
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 17:24 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

Er is altijd werk te vinden bij de post, dus gewoon naar een plaatselijke kantoor gaan of via internet solliciteren. Dat laatste heb ik zelf ook gedaan en na een week had ik al werk. ^O^
Je hoort ook genoeg vrouwen die het combineren met kinderen opvoeden.ff de kinderen naar school en daarna ff je wijk doen. en als het regent gewoon ff een uurtje blijven zitten totdat het over is.. etc ;)
Een gedicht over Maanvis
  maandag 30 mei 2011 @ 17:53:06 #250
297133 Captain_Maximum
To the Max!!!
pi_97503701
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 17:46 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Je hoort ook genoeg vrouwen die het combineren met kinderen opvoeden.ff de kinderen naar school en daarna ff je wijk doen. en als het regent gewoon ff een uurtje blijven zitten totdat het over is.. etc ;)
Dat klopt. Het is goed te combineren met kinderen, omdat je met bezorgen meestal om 11:00 uur begint en rond 15:00 uur klaar bent.
signatuurloos
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')