Hoezo? Omdat ze anders een kast voor je verjaardag geven?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:28 schreef Stuurver het volgende:
Heb Atelier Rorona net binnengekregen.
Ik moet het spel gewoon verbergen voor mijn ouders
Ja, de disc art is ook niet al te mannelijkquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:33 schreef mash_ het volgende:
[..]
Hoezo? Omdat ze anders een kast voor je verjaardag geven?
Klopt;quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:51 schreef Misan het volgende:
gepland onderhoud gaat niet door lees ik net http://www.facebook.com/PlayStationNL/posts/232225903461363
Ze hebben, dacht ik, niks beloofd maar streefden het.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:55 schreef delano.888 het volgende:
Ik dacht toch echt dat sony had bevestigd dat het zeker deze maand (mei dus) nog gefixt zou worden.. Nou hoeveel uur hebben ze nog? Meld dan gewoon niks, echt stom..
Pfffftquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:28 schreef Stuurver het volgende:
Heb Atelier Rorona net binnengekregen.
Ik moet het spel gewoon verbergen voor mijn ouders
Is het trouwens een moeilijk om in het spel te komen of valt het wel mee? Ziet er vrij ingewikkeld uitquote:
Wow, zieke trailerquote:
Supervetquote:
Countries: AE, AU, GB, IE, NZquote:Op woensdag 1 juni 2011 17:11 schreef KeFFuR1208 het volgende:
http://blog.eu.playstatio(...)k-maintenance-today/
Fijn, werd er gewoon afgekickt. Kneuzen kondigen het ook 5 minuten van te voren aan
quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:10 schreef Stuurver het volgende:
Ga zo beginnen met Atelier Rorona, ben benieuwd.
Het is best een leuk spel en het heeft nog humor ook. Waarom konden ze niet de Amerikaanse boxart overnemen?quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:10 schreef Stuurver het volgende:
Ga zo beginnen met Atelier Rorona, ben benieuwd.
Amerikaanse boxart overnemen? Dan ben je echt één van de weinige op deze aardkloot die de Amerikaanse versie beter vindt dan de Europese of Japansequote:Op donderdag 2 juni 2011 00:44 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Het is best een leuk spel en het heeft nog humor ook. Waarom konden ze niet de Amerikaanse boxart overnemen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |