Gofferdomme wat een kutkneuzen. Gegen die mauer als je het mij vraagt...quote:Op maandag 30 mei 2011 19:37 schreef FinalD87 het volgende:
http://blogs.forbes.com/a(...)ical-wikileaks-show/
[..]
The beginning of the endquote:Op maandag 30 mei 2011 19:37 schreef FinalD87 het volgende:
http://blogs.forbes.com/a(...)ical-wikileaks-show/
[..]
Het betekent voor mij dat ik me 2 uur in de auto met andere dingen moet vermaken dan mijn pspgo die inmiddels al weken ligt te verstoffen als ik woensdag naar de efteling ga. Ik ging er wel een beetje vanuit dat ze zich aan hun belofte hielden en ik mijn spelletjes gewoon kan downloaden voor ik in de auto stap...quote:Op maandag 30 mei 2011 22:04 schreef SosuaCafe het volgende:
Als morgen die store nog niet online is, krijgen we dan 3 games? Ze hebben zichzelf een ultimatum gesteld. Volgens de advocatuur geldt dat als een gentlemans agreement. Als ze die niet nakomen mag je een schadevergoeding vragen voor alle uren ontspanning die je hebt moeten missen doordat je je aangeschafte games niet kon activeren. Daardoor liep je stresslevel dusdanig hoog op dat... vul de rest maar zelf in.
Voor z'n PSPgo is het wel helemaal zuur ja.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:31 schreef bigbass het volgende:
[..]
Het betekent voor mij dat ik me 2 uur in de auto met andere dingen moet vermaken dan mijn pspgo die inmiddels al weken ligt te verstoffen als ik woensdag naar de efteling ga. Ik ging er wel een beetje vanuit dat ze zich aan hun belofte hielden en ik mijn spelletjes gewoon kan downloaden voor ik in de auto stap...
Die was een tijdje geleden voor een paar stuivers te koop bij de FRS omdat ze er van af moesten, en dan was die actie van die gratis games ook nog geldig geloof ik....quote:
psp3000 kost ook geen drol meer tegenwoordigquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:05 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Die was een tijdje geleden voor een paar stuivers te koop bij de FRS omdat ze er van af moesten, en dan was die actie van die gratis games ook nog geldig geloof ik....
... dus tja, dan kan ik het me wel voorstellen dat mensen alsnog zo'n ding kopen...
... al hou ik het zelf liever bij de normale PSP...
Laten we dan maar uitgaan van eind juni, als het eerder online komt is het meegenomen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:03 schreef -Dries- het volgende:
'Eind deze week' dus. Is dat dan vrijdag of zondag? En trouwens, is dat welcome back pakket meteen beschikbaar? Ik wil inFamous...
Het is een overeenkomst, geen contract, ergo kan je er niks tegen doen.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:04 schreef SosuaCafe het volgende:
Als morgen die store nog niet online is, krijgen we dan 3 games? Ze hebben zichzelf een ultimatum gesteld. Volgens de advocatuur geldt dat als een gentlemans agreement. Als ze die niet nakomen mag je een schadevergoeding vragen voor alle uren ontspanning die je hebt moeten missen doordat je je aangeschafte games niet kon activeren. Daardoor liep je stresslevel dusdanig hoog op dat... vul de rest maar zelf in.
Dacht toch echt dat ik eerder 24 mei had gehoord..quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ze hebben nooit een datum genoemd ook. Enkel ´we hopen einde mei´. Daar heb je niets aan.
Geruchten. Sony zelf noemt geen data. Ze zijn niet gek.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:32 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dacht toch echt dat ik eerder 24 mei had gehoord..
Dan mogen ze wel weer eens met een persverklaring komen waarom de PSN + accounts 20 mei al wel verlengd zijn en we er toch nog steeds geen gebruik van kunnen maken.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ze hebben nooit een datum genoemd ook. Enkel ´we hopen einde mei´. Daar heb je niets aan.
Heb er een als collector's item gekocht.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:04 schreef delano.888 het volgende:
Wie koopt er dan ook een pspgomet een psp3000 kan je hetzelfde en meer.. En hij is minder fugly
quote:SONY AND SONY COMPUTER ENTERTAINMENT ANNOUNCE FULL RESTORATION OF PLAYSTATION®NETWORK SERVICES
Full PlayStation®Network Services Restored; Music Unlimited Powered by Qriocity™ to Become Available on PlayStation®3, PSP® (PlayStation®Portable), VAIO and other PCs
Tokyo, May 31, 2011 - Sony Corporation and Sony Computer Entertainment (SCE) announced today that Sony Network Entertainment International (SNEI, the company) will fully restore all PlayStation®Network services in the Americas, Europe/PAL territories and Asia, excluding Japan, Hong Kong, and South Korea by the end of this week. The company will also resume Music Unlimited powered by Qriocity™ for PlayStation®3 (PS3®), PSP® (PlayStation®Portable), VAIO and other PCs. Details for Japan, Hong Kong, and South Korea as well as the remaining services on Qriocity will be announced as they become available.
The company implemented considerable security enhancements to the network infrastructure, as well as conducted testing of the payment process and commerce functions. The first phase of PlayStation Network and Qriocity restoration began on May 15 in the Americas and Europe/PAL territories, followed by Japan and Asian countries and regions on May 28, when the company brought partial services back online. With this partial restoration users were able to access to some of the services such as online game play, account management, friend lists and chat functionality were restored. The full restoration of PlayStation Network as well as part of services to become available on Qriocity will include:
• Full functionality on PlayStation®Store
• In-game commerce
• Ability to redeem vouchers and codes
• Full functionality on Music Unlimited powered by Qriocity for PS3, PSP, VAIO and other PCs
• Full functionality on Media Go
Customers can now purchase and download games and video content from the PlayStation®Store on PS3 or PSP. In addition, consumers will have full access to Music Unlimited powered by Qriocity through PS3, PSP, VAIO and other PC’s. Service restoration of Video on Demand powered by Qriocity™ and Music Unlimited powered by Qriocity for a variety of network-enabled Sony devices will be announced later.
“We have been conducting additional testing and further security verification of our commerce functions in order to bring the PlayStation Network completely back online so that our fans can again enjoy the first class entertainment experience they have come to love,” said Kazuo Hirai, Executive Deputy President, Sony Corporation. “We appreciate the patience and support shown during this time.”
The company will be offering customers a “Welcome Back” package of services and premium content to all registered PlayStation Network* and Qriocity account services. The details of this program will continue to be detailed regionally.
Ze hebben je een maand beloofd aan PSN+ en je hebt een kwartaal gekregen dus ik zie het probleem niet zo. Verder hebben ze alleen gezegd dat ze hopen het eind deze maand allemaal weer online te hebben.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:40 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan mogen ze wel weer eens met een persverklaring komen waarom de PSN + accounts 20 mei al wel verlengd zijn en we er toch nog steeds geen gebruik van kunnen maken.
Het ontbreken van communicatie stoort mij nogal. Maar ze hebben het natuurlijk te druk met de E3, alhoewel ik zou verwachten dat er toch verschillende teams zijn waarbij het team van PSN+ toch nog wel eens wat informatie had kunnen geven.
Sterker nog als ik op mijn werk een levertijd moet afgeven dan moet deze wel redelijk betrouwbaar zijn, ik kan me zelfs voorstellen dat toeleveranciers aan sony aan strakke deadlines moeten voldoen, maar hun eigen PSN + weer in de lucht brengen daar durven ze geen levertijd van af te geven.
Bij planning op mijn werk zeggen we altijd dat hopen op de WC gelegd worden, maar planningen ergens op gefundeerd moeten zijn.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:47 schreef Tain het volgende:
[..]
Ze hebben je een maand beloofd aan PSN+ en je hebt een kwartaal gekregen dus ik zie het probleem niet zo. Verder hebben ze alleen gezegd dat ze hopen het eind deze maand allemaal weer online te hebben.
Ik wil mijn gratis Yakuza 4 DLC content die bij de game zit middels een code...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:51 schreef Moro het volgende:
Ik zie de bui al hangen iedereen wil die gratis spellen dadelijk gelijk hebben dus de hele zooi gelijk weer down.
Ik wil allen maar Arrival voor ME2 hebben en m'n LA Noire DLC
Same, ik vond de downtime vervelend enzo, maar kon er best mee leven, dat ze de deadlines die ze vervolgens voor zichzelf zetten en publiekelijk aankondigen (31 mei alles weer functioneel) niet halen vind ik echter echt niet kunnen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:23 schreef Waffle het volgende:
En ik mijn 10 gratis PSP Go spellenKan dat ding nog steeds niet gebruiken, al meer dan een maand lang niet..
Ik heb hem bij de intertoys gekocht voor 100 euro (miste de frs actie net) met die gratis 10 games erbij. En aangezien ik er waarschijnlijk niet heel vaak op ga gamen heb ik aan die 10 games voorlopig genoeg, dus dan is het voor 100 euro een mooie deal imo.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:04 schreef delano.888 het volgende:
Wie koopt er dan ook een pspgomet een psp3000 kan je hetzelfde en meer.. En hij is minder fugly
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |