Wat een onzinquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:55 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nee, omdat je dan iemand anders in 'verlegenheid' brengt. Dit soort dingen zijn bijna etiquette.
Nee, in de rol van Van den Boog als 'gastheer' is het van belang dat iemand als Boerrigter zich op zijn gemakt voelt. En dat bereik je waarschijnlijk niet door erbij te lopen als dit:quote:
Kijk dan naar contractondertekingen bij andere (top) clubs, daar zit de vertegenwoordiger van de club niet in een spijkerbroek, zolang je Ajax vertegenwoordigt als directeur bij officiele gelegenheden heb je je daarnaar te kleden, je foto slaat ook nergens op.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:07 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nee, in de rol van Van den Boog als 'gastheer' is het van belang dat iemand als Boerrigter zich op zijn gemakt voelt. En dat bereik je waarschijnlijk niet door erbij te lopen als dit:
[ afbeelding ]
Wanneer Rikkie een samenwerkingscontract zou sluiten met de voorzitter van Arsenal dan is het een ander verhaal. Dan verwacht ik wel 'jasje-dasje'.
Bij sympathiek komt de H na de T, niet na de P.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:49 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dan is de speler weer 'underdressed'. En dat wordt als niet symphatiek gezien.
Wat een bazen monoclequote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:07 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nee, in de rol van Van den Boog als 'gastheer' is het van belang dat iemand als Boerrigter zich op zijn gemakt voelt. En dat bereik je waarschijnlijk niet door erbij te lopen als dit:
[ afbeelding ]
Wanneer Rikkie een samenwerkingscontract zou sluiten met de voorzitter van Arsenal dan is het een ander verhaal. Dan verwacht ik wel 'jasje-dasje'.
Typo. Llu.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:15 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Bij sympathiek komt de H na de T, niet na de P.
Dat ben ik volledig met je eens, blij dat het z'n laatste dag isquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:24 schreef Morendo het volgende:
Maar goed, Van den Boog is niet waardeloos omdat hij casual gekleed contracten tekent. Daar zijn hele andere, en betere, redenen voor.
quote:'Testimonial voor Van der Sar in ArenA'
Op 3 augustus 2011 wordt in de Amsterdam ArenA de testimonial (ere- of afscheidswedstrijd) gehouden voor Edwin van der Sar. De 40-jarige keeper verdedigde tussen 1991 en 1999 het Ajax-doel en kwam die periode tot 311 officiële duels als Ajacied. Op 3 augustus wordt de latere doelman van Juventus, Fullham FC en Manchester United in de ArenA uitgezwaaid door een selecte groep oud-collega's.
De laatste wedstrijd die Van der Sar keepte was de Champions League-finale van afgelopen zaterdag tegen FC Barcelona. Als veertiger mag Van der Sar zich sinds afgelopen weekend de oudste speler in een Champions League-finale noemen. De recordinternational van Oranje kwam tot 130 interlands.
Van der Sar vierde als Ajacied zijn eerste grote successen. In 1995 won Van der Sar met Ajax onder meer de Champions League plus de Wereldbeker. Als doelman van Manchester United legde hij in 2008 nogmaals de belangrijkste beker voor Europese clubteams plus de Wereldbeker.
Informatie over het programma en de kaartverkoop van de testimonial van Edwin van der Sar volgt. De Ajax Open Dag zal ook op woensdag 3 augustus plaats vinden. Meer informatie over het programma van de Ajax Open Dag volgt in de komende weken.
Jup, alleen het jammere hieraan is dat er wss weer geen Amsterdam Tournament wordt gehouden! Dat was altijd begin augustusquote:
niet voor rick van den borg toch?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:40 schreef Afhaalchinees het volgende:
Hij zit in casual kleding want hij had z'n Ajax pak al ingeleverd. zit 25 euro borg op
Kan toch evengoed nog wel?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:57 schreef TheHunterAmin het volgende:
[..]
Jup, alleen het jammere hieraan is dat er wss weer geen Amsterdam Tournament wordt gehouden! Dat was altijd begin augustus
Ik ga er heenquote:
Risicobeperking gok ik. Ze hebben natuurlijk een stuk of 5-10 jongens die ze willen zien groeien dit jaar en eerst in het eerste willen zien spelen voor ze langere contracten geven.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:22 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Al die talenten krijgen maar 1 jarige contracten momenteel, is dat ingesteld omdat er morgen die nieuwe bestuurswissel is en zo?
Maar goed, voor hetzelfde geld worden ze dan weggejat door een andere club.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:27 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Risicobeperking gok ik. Ze hebben natuurlijk een stuk of 5-10 jongens die ze willen zien groeien dit jaar en eerst in het eerste willen zien spelen voor ze langere contracten geven.
Die wedstrijd van Van Der Sar valt gewoon samen met de Open Dag, dus dat is denk ik geen belemmering voor een AT. Maar ik heb er nog niks over gelezen, dus het zou ook zomaar kunnen dat het hele toernooi niet doorgaat.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:57 schreef TheHunterAmin het volgende:
[..]
Jup, alleen het jammere hieraan is dat er wss weer geen Amsterdam Tournament wordt gehouden! Dat was altijd begin augustus
Lijkt me ook niet want de deelnemers hadden dan nu al bekend moeten zijn, vind het niet zo'n ramp want zelden een goede wedstrijd gezien, ook toen het het nog Amsterdam 700 of zo heettequote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:02 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die wedstrijd van Van Der Sar valt gewoon samen met de Open Dag, dus dat is denk ik geen belemmering voor een AT. Maar ik heb er nog niks over gelezen, dus het zou ook zomaar kunnen dat het hele toernooi niet doorgaat.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:45 schreef Morendo het volgende:
Rooney toen hij zijn contract verlengde:
[ afbeelding ]
Maar goed, die komt ook uit een elitaire omgeving.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |