in welke omgeving ga je rondzwerven TS dan weet ik dat(A)quote:Op zondag 29 mei 2011 23:08 schreef Loverrrr het volgende:
's nachts tussen 12 uur en 3 uur ga ik best vaak in mijn eentje buiten rondzwerven .
Ik trek altijd dan gewoon een t-shirt, een vest en een trainingsbroek aan, haar in een staart. Zo lijk ik dan op een jongen. Alleen soms ben ik wel eens bang, dat er wat kan gebeuren, al die verhalen die je hoort enzo, verkrachtingen. Tot nu toe geen vervelende dingen meegemaakt gelukkig. Niemand weet dat ik 's nachts nog buiten ga zwerven, dus als er iets gebeurt mist niemand mij.
Maar ja vinden jullie dat ik gewoon door moet rondzwerven of niet? Ow ja en wat vinden jullie ervan vann een 18-jarige meid die wel eens lift. Dat doe ik ook vaak, als ik de bus gemist heb en ik ben te laat ofzo.
En jij 'studeert'?quote:
Ruff!!quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:24 schreef saaw het volgende:
Doe ik ook wel eens hoor
Woon in Amsterdam en vind het fijn dat er hier altijd nog wel iets gebeurt. Heb een raar ritme door onregelmatig nachtwerk en heb soms gewoon zin om een stukje te lopen. Of dat nou overdag of snachts is, dan ga ik dus eens tukje wandelen.
Heb sinds kort een hond dus dan is het misschien minder raar
Met muziek is tof, ik kan echt helemaal op gaan in bepaalde nummers - kid a van radiohead bijvoorbeeld, krijg dan altijd een extase gevoel in combinatie met de rust en allesquote:Op maandag 6 juni 2011 21:54 schreef Markaanuit het volgende:
Aan TS.. als die nog gaat reageren in dit topic..
Doe je dan ook muziek in ? Ik heb tot nu toe alleen vaak gefietst in de nacht, met muziek..
Maar lopen lijkt me ook tof, miss vanavond ff proberen
KID A !! Geniaal album..quote:Op maandag 6 juni 2011 21:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Met muziek is tof, ik kan echt helemaal op gaan in bepaalde nummers - kid a van radiohead bijvoorbeeld, krijg dan altijd een extase gevoel in combinatie met de rust en alles
daarnaast kan je muziek ook gewoon uitzetten als je daar ff behoefte aan heb, ga gewoon genieten joh;)!
Van die "lampenstrepen" foto's als je de sluiter 30 seconden open houdtquote:Op maandag 6 juni 2011 22:18 schreef Unit_731 het volgende:
Doe ik ook weleens, evenals 's nachts fotograferen. Statief is tevens handig tegen figuren met minder goede bedoelingen.
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |