Alsjeblieft zegquote:
haha, over later hoef ik me geen zorgen te maken. Volg gewoon een studie.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:12 schreef Waaghals het volgende:
je kan nooit te vroeg beginnen met oefenen voor later
Ja, ik doe het ook alleen maar als ik de bus mis.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:10 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
.. Ik persoonlijk zou niet gaan liften. Dan bel ik wel een vriend of vriendin op, of ga ik gewoon lopen.
's nachts tussen 12 uur en 3 uurquote:Op zondag 29 mei 2011 23:11 schreef Loverrrr het volgende:
Ik vind het gewoon leuk, zonder mensen enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 2 augustus 2012 01:33 schreef o.us het volgende:
Sterkte, vinger in je kont wil nog wel eens helpen.
Ik heb geen auto en ook geen fiets meer, al mijn fietsen zijn tot nu gestolen.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:13 schreef superdrufus het volgende:
Pak dan eigen vervoer![]()
Hoef je niet meer te liften.
Ik huur alvast een busje, regel jij het snoep?quote:Op zondag 29 mei 2011 23:14 schreef GizartFRL het volgende:
Waar en wanneer ga je snachts weer rondlopen?
Hoezo?quote:Op zondag 29 mei 2011 23:14 schreef GizartFRL het volgende:
Waar en wanneer ga je snachts weer rondlopen?
Ik ga altijd vriendelijk zwaaien en lachen en doe mijn shirt omhoog, nee dat was een grapje.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:15 schreef borbit het volgende:
ik probeer ook altijd te liften als ik de bus heb gemist. Alleen nemen ze me meestal niet mee
Omdat ik ditzelfde wel eens doe.quote:
Nee niet echt spannend, eerder rustgevend en soms doe ik het ook uit verveling. Ofquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |