Slaap zequote:
Iddquote:
Echt hequote:
Jeaaah, i'm aliive! Soms gewoon even de rem erop en dan overleef ik alles welquote:Op zondag 29 mei 2011 22:59 schreef ToT het volgende:
Ben ondertussen film aan het kijken dus ik luister niet mee, maar Faye, fijn je weer te zien!Gaat het weer een beetje beter met je?
Van wat?quote:Op zondag 29 mei 2011 22:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
Faye, laat eens voorbeeldjes zien van wat je net opnoemde.. Ik kan me er geen beeld bij maken..
Uhu heb al gereageerd hoorquote:
Naatje in een jurkjequote:
Die ken ik niet, eens kijken.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:56 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik oook, ik heb nu een lange blauwe, een normale grijze (van de zara, niet goedkoop, maar echtLiefde) en een korte zwarte. Wil nu nog een pastelkleurige, een lange zwarte en dan kan ik weer vredig sterven. Ben ook nog hard op zoek naar een korte jumpsuit en een rok met hoge taille die tot de knie komt en een jurkje met vogeltjes erop
Mijn eeuwige inspiratiebron: karlascloset.com
Niceeeequote:Op zondag 29 mei 2011 23:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die ken ik niet, eens kijken.
Ik heb vandaag een leren jasje besteld, cognac kleur
quote:
Je hoeft het ja ook niet letterlijk over te nemen, ideeën opdoen is prima. Ik bedenk me net dat ik nog nude pumps moet hebben...quote:Op zondag 29 mei 2011 23:03 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Niceeee
Maar ik vind haar stijl zo tof, alleen een beetje grof soms, beetje too much, maar het is wel echt een bron van inspiratie
quote:Op zondag 29 mei 2011 23:00 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jeaaah, i'm aliive! Soms gewoon even de rem erop en dan overleef ik alles wel
Ik klim zo m'n bed in, dus verzoek niksquote:Op zondag 29 mei 2011 23:04 schreef mr-green het volgende:
[..]
ik ben volgens mij de enige die verzoekjes doet
Altijd goedquote:Op zondag 29 mei 2011 23:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daar zal ik de volgende keer ook wat van draaien
Ik heb dr nu ook 2 gedaanquote:Op zondag 29 mei 2011 23:04 schreef mr-green het volgende:
[..]
ik ben volgens mij de enige die verzoekjes doet
Dat wil ik dus ook heel graag, maar suede of gladde?quote:Op zondag 29 mei 2011 23:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hoeft het ja ook niet letterlijk over te nemen, ideeën opdoen is prima. Ik bedenk me net dat ik nog nude pumps moet hebben...
Die vind ik wel stoerquote:
Jurk met vogeltjesquote:Op zondag 29 mei 2011 23:03 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Niceeee
Maar ik vind haar stijl zo tof, alleen een beetje grof soms, beetje too much, maar het is wel echt een bron van inspiratie
Ik weet het nog niet... Ik heb mooie suede gezien hier bij een klein winkeltje.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:06 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat wil ik dus ook heel graag, maar suede of gladde?
LA Ink, Neckermann 20 euroquote:
Ok, dus morgen kan je weer?quote:Op zondag 29 mei 2011 23:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]Ging goed, inmiddels van Viro een ander programma gekregen met Mic functies
Ben ik een enorme klootzak als ik die echt niet mooi vind?quote:Op zondag 29 mei 2011 23:06 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Jurk met vogeltjes
http://www.thestone.nl/co(...)urk-print-vogel.html
Ja, ik vind de shirts van LA Ink echt geweldigquote:
Zet me er maar op.. 20:00 - 22:00quote:
quote:Op zondag 29 mei 2011 23:08 schreef mr-green het volgende:
met dit nummer voel je de zomer toch gewoon helemaal
Nee hoorquote:Op zondag 29 mei 2011 23:07 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ben ik een enorme klootzak als ik die echt niet mooi vind?
Dan vind ik em echt niet mooiquote:
Met je voorbeeldje zou ik geheid omkijkenquote:Op zondag 29 mei 2011 23:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik vind de shirts van LA Ink echt geweldig
Ja, hij is heel gaaf. Ik ga 'm bestellenquote:Op zondag 29 mei 2011 23:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Met je voorbeeldje zou ik geheid omkijken
Ik zoek zegmaar dit model maar dan met vogeltjesquote:Op zondag 29 mei 2011 23:06 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Jurk met vogeltjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en zie hier mijn bepakking voor pinkpop:
Anonimity is a bliss
quote:Op zondag 29 mei 2011 23:13 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik zoek zegmaar dit model maar dan met vogeltjesHallo benenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
aaaaaahquote:Op zondag 29 mei 2011 23:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wodan moest ook nog even wat sporen achter laten.
[..]
Ik zoek zegmaar dit model maar dan met vogeltjesOk, ik ga eens kijken wat ik kan vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en zie hier mijn bepakking voor pinkpop:
[ afbeelding ]
Mijn zegen heb je!quote:
Liever zo ietsquote:Op zondag 29 mei 2011 23:06 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Jurk met vogeltjes
Dat is niks voor jonge meiden man, opaquote:Op zondag 29 mei 2011 23:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Liever zo iets
http://www.thestone.nl/co(...)illa-x-sl-dress.html
En dan gaat t me meer om t model dan om de print.
Ja, zoietsquote:Op zondag 29 mei 2011 23:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijn zegen heb je!![]()
Toch maar eens concreet afspreken dan![]()
Week of 6 had je weer vakantie toch?
[..]
Ik zoek zegmaar dit model maar dan met vogeltjesStaat je goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en zie hier mijn bepakking voor pinkpop:
[ afbeelding ]![]()
Oh, leuk jaquote:Op zondag 29 mei 2011 23:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Liever zo iets
http://www.thestone.nl/co(...)illa-x-sl-dress.html
En dan gaat t me meer om t model dan om de print.
Ik zeg toch dat t om t model gaat.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is niks voor jonge meiden man, opa![]()
LA Ink print erop zou beter zijn ja, zelfs met Samzz d'r heupenquote:
Niks mis met brede heupen in zo een jurk imo.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, leuk jamaar ik heb daar te brede heupen voor.
Lezen is lastig he.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
LA Ink print erop zou beter zijn ja, zelfs met Samzz d'r heupen
[..]
Ik zoek zegmaar dit model maar dan met vogeltjesis het nu nog licht bij jou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en zie hier mijn bepakking voor pinkpop:
[ afbeelding ]
ps: nu kan ik je nog makkelijker spotten op pinkpop![]()
Misschien staat 't ook wel.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niks mis met brede heupen in zo een jurk imo.![]()
Ook mooi ja.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:19 schreef Zokunen het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt wel mooi, maar kan geen goede foto vinden :S
Dat denk ik wel.quote:
Subtiele vogeltjes!quote:Op zondag 29 mei 2011 23:19 schreef Zokunen het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt wel mooi, maar kan geen goede foto vinden :S
Oeh..quote:Op zondag 29 mei 2011 23:21 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Subtiele vogeltjes!
leuk leuk leuk, hebben ze die ook in kobaltblauw?
[ afbeelding ]
Deze met een stel nude hakken, zou toch mooi zijn?
Ik niet maar ik krijg steeds te zien dat mn verzoekje pas nog is gedraaid......quote:Op zondag 29 mei 2011 23:21 schreef mr-green het volgende:
ik kan geen verzoekjes meer doen en moet 20 minuten wachten
Jaquote:Op zondag 29 mei 2011 23:21 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Subtiele vogeltjes!
[ afbeelding ]
Leuk jurkje.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:21 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Subtiele vogeltjes!
[ afbeelding ]
http://www.missselfridge.(...)d=-1&catalogId=33055quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |