abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97473299
Andermaal laat een BN'er met als naam Anita Witzier zien tijdens het programma Hand vd Meester op NED1 zien waarom BN'er's alleen maar hun bekendheid hebben op grond van op van vele feestjes aflopen gezien haar soms stompzinnige en domme opmerking inzake hoe een restaurant geleid wordt.

Een greep uit de gedane uitspraken:

" Wat een gedoe zeg in de keuken..pfffff "
(omdat ze eenmaal in de keuken gekomen ziet hoeveel mensen er bezig zijn om al die gerechten voor te bereiden,alsof het eten zichzelf bereidt of uit kant en klare pakken van de groothandel komt)

"Ik dacht dat al die schelpen massaal bij de Blokker werden ingekocht en de coquilles erin werden gelegd bij de bestelling."
( dit betrof verse conquilles in een schelp die opengemaakt moesten worden)
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_97473733
oke
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
  zondag 29 mei 2011 @ 21:55:58 #3
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_97474090
Domme muts dus eigenlijk
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 29 mei 2011 @ 22:26:44 #4
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_97476053
Niks nieuws. De TV is gewoon een werkverschaffing voor belabberde BN'ers. Voor bijna geen enkel TV-programma wordt nog moeite gedaan. Vrijwel elk programma is een klef feestje, waarop je zelf niet bent uitgenodigd, waarin een of andere kneus zijn nieuwe boek, programma of cd promoot. Schaamteloze bagger is het, wereldvreemd en compleet de weg kwijtgeraakt in hun arrogantie.
  zondag 29 mei 2011 @ 22:33:26 #5
173997 Redcoon
Verdomd heet!
pi_97476441
Onwetendheid is niet enkel en alleen een eigenschap van BN'ers...
  maandag 30 mei 2011 @ 00:34:07 #6
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_97481982
Anita pikte trouwens wel heel erg goed de wijn-spijscombinaties op en onhield ook vrij goed wat er op tafel werd uitgeserveerd.
De grootste domme doos van het programma blijft Trees natuurlijk met haar gewaden. ;)

En verder was het een totaal onnozel, niet topicwaardig, programmaatje van omroep Max.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_97537749
wat wel leuk om te zien was hoe hun bedrijf is gegroeid en hoe alles er van binnenuit uitziet.en gerund wordt. :)
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_98099776
Ik, kelner in een eetfabriek, vond het ook best leuk om te zien. Hoe het eruit zag in de Librije, hoe ze werken en hoe weinig tafels ze eigenlijk hebben verbaasde me
De wijze houdt zich op de achtergrond, in werkelijkheid staat hij vooraan
pi_98102564
Ik ben een beetje teleurgesteld wat betreft de uitspraken, 'wat een gedoe zeg, in de keuken', is dat zo dom voor iemand die daar niet werkt? :? En dan nog die coquilleopmerking, ook niet echt om over naar huis te schrijven (of op een forum, in dit geval). Beetje culinair elitair, TS.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')