In 2003 was overigens de laatste keer dat de latere Tourwinnaar ook Dauphiné of Suisse won (Armstrong Dauphiné toen).quote:Op maandag 6 juni 2011 15:25 schreef Chielus het volgende:
Opvallend feitje: Bijna alle winnaars van de TdF van de afgelopen 12 jaar reden als voorbereiding de Dauphine, alleen in 2001 reed Armstrong de Tour de Suisse.
Tja, Matthew Goss brak dit jaar ook de MSR winnen = Tirreno rijden wet.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:25 schreef Chielus het volgende:
Opvallend feitje: Bijna alle winnaars van de TdF van de afgelopen 12 jaar reden als voorbereiding de Dauphine, alleen in 2001 reed Armstrong de Tour de Suisse.
En waarschijnlijk wordt er dit jaar ook met die andere wet gebroken, omdat de 2 Tourfavorieten geen Dauphiné rijden..quote:Op maandag 6 juni 2011 15:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Tja, Matthew Goss brak dit jaar ook de MSR winnen = Tirreno rijden wet.
Als bertje wint is hij denk ik na Pantani de eerste die het zonder de een van de twee als voorbereiding doet.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En waarschijnlijk wordt er dit jaar ook met die andere wet gebroken, omdat de 2 Tourfavorieten geen Dauphiné rijden..
Ahh.. nu wel. Had er net tennis. Maar overgeschakeld naar eurosport.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:10 schreef Chielus het volgende:
http://sports-livez.com/channel/ch-5.php
Nu met ned. commentaar
Ik hoop het, heeft nog niet veel laten zien dit jaar.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:32 schreef CoJackso het volgende:
http://www.yycast.com/emb(...)EVsLPo&vw=640&vh=360
De Britse commentator geeft Luis Leon Sanchez een goede kans.
Mwah, niet gelijk zo dramatisch.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:09 schreef DecoAoreste het volgende:
Vorig jaar piekte Gesink te vroeg, maar vandaag is hij wel heel dramatisch.Die gaat nooit meer op tijd in zijn Tourvorm komen vrees ik.
Hij gaat na de Dauphine nog een hoogtestage doen en het duurt nog bijna een maand voordat de TDF is begonnen.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:09 schreef DecoAoreste het volgende:
Vorig jaar piekte Gesink te vroeg, maar vandaag is hij wel heel dramatisch.Die gaat nooit meer op tijd in zijn Tourvorm komen vrees ik.
Zijn zwakke punt van vorig jaar heeft ie juist verbeterdquote:Op maandag 6 juni 2011 17:19 schreef Dreassic het volgende:
Gesink is Boogerd v1.1, niet het maximale uit zijn carriere halen. Niet willen verbeteren op zijn zwakke punten. Die mag dus hopen op een ettappeoverwinninkje, grote rondes winnen, vergeet het maar.
Hij heeft zich dit jaar verbeterd in tijdrijden, heb liever dat hij in vorm is tijdens de tour. Hij heeft net een stage achter de rug. T kan niet altijd feest zijn. Ja of hij moet aan de EPO.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:19 schreef Dreassic het volgende:
Gesink is Boogerd v1.1, niet het maximale uit zijn carriere halen. Niet willen verbeteren op zijn zwakke punten. Die mag dus hopen op een ettappeoverwinninkje, grote rondes winnen, vergeet het maar.
Heeft hij zich niet expres laten lossen?quote:Op maandag 6 juni 2011 17:28 schreef Felagund het volgende:
Gesink leek ook niet meer voluit te gaan nadat hij gelost was.
Dat lijkt me niet. Ik denk dat hij vandaag gewoon niet beter kon.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:28 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Heeft hij zich niet expres laten lossen?
Of misschien deed hij het gewoon expres rustiger aan?quote:Op maandag 6 juni 2011 17:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet. Ik denk dat hij vandaag gewoon niet beter kon.
Toch vreemd, Gesink is niet iemand die het normaal ergens rustig aan doet in de voorbereiding, en heeft ook niet aangekondigd dat hij dat hier zou doen. Daarnaast is hij ook niet een type Andy Schleck die in één koers ontzettend slecht is, en een paar weken later ineens top. Gewoon maar even de komende dagen afwachten natuurlijk, maar dit is niet echt normaal voor zijn doen.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:28 schreef Felagund het volgende:
Gesink leek ook niet meer voluit te gaan nadat hij gelost was.
Hij heeft dacht ik wel aangegeven dat hij dit jaar anders wil aanpakken dan vorig jaar, met nu een hoogtestage na deze Dauphine. Maar normaal gesproken is hij wel redelijk constant, ik hoop niet dat hij zijn gestegen tijdritcapiciteiten moet inruilen voor zijn klimmerscapiciteiten.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:30 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Toch vreemd, Gesink is niet iemand die het normaal ergens rustig aan doet in de voorbereiding, en heeft ook niet aangekondigd dat hij dat hier zou doen. Daarnaast is hij ook niet een type Andy Schleck die in één koers ontzettend slecht is, en een paar weken later ineens top. Gewoon maar even de komende dagen afwachten natuurlijk, maar dit is niet echt normaal voor zijn doen.
Voor de rest gewoon types als Dreassic negeren, dat soort trolls die ineens wielerfan zijn als de Tour eraan komt.
Hij kwam iig vrij rustig over de finish, zo leek het. Niet echt veel inspanning op zijn gezicht te zien.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:35 schreef marcodej het volgende:
Vreemde is inderdaad, en niet 'des Gesinks', dat hij er nu compleet doorheen zakte, normaal weet hij zijn verlies te beperken door een hoog basisniveau. De vraag of hij het liet lopen of dat dit de max was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |