hij is nog niet eens binnen?quote:
Nee, dat is altijd zo in koersen die geen grote ronde zijn.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:27 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Oh 176 deelnemers zie ik al... Is dat nieuw, maar 8 rijders per ploeg?
dat is eigenlijk standaard bij elke koers buiten de Giro, Vuelta en Tourquote:Op zondag 5 juni 2011 14:27 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Oh 176 deelnemers zie ik al... Is dat nieuw, maar 8 rijders per ploeg?
Ik heb eigenlijk alleen maar de grote rondes uitgebreid bekeken, dus daar zal het wel aan liggen dat ik dat dacht.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:28 schreef franklop het volgende:
[..]
dat is eigenlijk standaard bij elke koers buiten de Giro, Vuelta en Tour
Ja ik lette niet op ik zag eerst wiggins en toen kwam ene binnen...dacht eerst dat hij dat was..quote:
Huh? Is 'ie in zo'n slechte vorm?quote:Op zondag 5 juni 2011 14:32 schreef franklop het volgende:
VDB2, die gaat mooi 50e worden in klassement
Hij wordt door de UCI in de gaten gehouden...quote:Op zondag 5 juni 2011 14:32 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Huh? Is 'ie in zo'n slechte vorm?
hoezo niet? het is een proloog, over het algemeen niet zijn sterkste puntquote:Op zondag 5 juni 2011 14:36 schreef Pedroso het volgende:
Tijd van Gesink bij nader inzien niet echt geweldig.
Hoezo? Prima tijd van Robert.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:36 schreef Pedroso het volgende:
hoezo dat dan? de klassering misschien niet, maar de tijd toch zeker wel!quote:Op zondag 5 juni 2011 14:36 schreef Pedroso het volgende:
Hij zit binnen maximaal 10 seconden van de toppers, en sommigen blijft hij zelfs voor.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:36 schreef Pedroso het volgende:
http://video-direct.france3.fr/player.php?id=481quote:Op zondag 5 juni 2011 14:41 schreef DecoAoreste het volgende:
Waar kijken jullie nu danIk ben de livestream kwijt.
http://video-direct.france3.fr/player.php?id=481quote:Op zondag 5 juni 2011 14:41 schreef DecoAoreste het volgende:
Waar kijken jullie nu danIk ben de livestream kwijt.
Hij riep zelf al dat het resultaat hem niet boeidequote:Op zondag 5 juni 2011 14:42 schreef Drebbelman het volgende:
Ik denk dat Basso weer de grootste faal gaat worden deze ronde.
Dat zeggen waarschijnlijk alle renners die dit als voorbereiding op de TDF doen, en dus eigenlijk alle grote namen die meedoen.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:42 schreef Chielus het volgende:
[..]
Hij riep zelf al dat het resultaat hem niet boeide
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |