Nee maar wel grappig als een wildvreemde aan mij denkt tijdens een examens door mn gebruikersnaamquote:
Grapje mijn meisje.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:48 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Nee maar wel grappig als een wildvreemde aan mij denkt tijdens een examens door mn gebruikersnaam.
Vrijdagavond/nacht gala gehadquote:
Slecht slechtquote:Op zondag 29 mei 2011 20:49 schreef yosander het volgende:
[..]
Vrijdagavond/nacht gala gehad. Gisteren had ik niet zoveel zin meer
.
Hmm, voorkeur voor merk?quote:Op zondag 29 mei 2011 20:50 schreef Dastan het volgende:
Wel koffie zonder melk en suiker natuurlijk. Anders ben je alsnog geen man.
Ditquote:
Vanavond weerquote:Op zondag 29 mei 2011 20:50 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Slecht slecht. Vrijdag wilde niemand en ik was zelf ook heel moe dus toen deed ik maar niets
.
Echte mannen drinken wijn en cappuccino.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:51 schreef koekjestrommel1 het volgende:
echt mannen drinken lavazza dubbele ristetto.
Ordinaire filterkoffie >>>>>>>> Senseoquote:Op zondag 29 mei 2011 20:51 schreef Dastan het volgende:
Ik heb het over ordinaire filterkoffie trouwens.
Dat wel.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:52 schreef yosander het volgende:
[..]
Ordinaire filterkoffie >>>>>>>> Senseo.
omdat het bazenkoffie is. Maar nee, wij drinken bonen.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Italiaanse koffie, zwart doosje. Waarom weet ik dit.
Eens met dat eerste.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:52 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Echte mannen drinken wijn en cappuccino.
Nee geen wijn, tenzij +30/40quote:Op zondag 29 mei 2011 20:52 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Echte mannen drinken wijn en cappuccino.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |