Rotterdam Alexander?quote:Op zondag 29 mei 2011 20:42 schreef Dastan het volgende:
Er reden ineens heel veel treinen niet, dus moest helemaal via een ander station.
Laatste keer dat ik in de Bommel geweest ben was het wel een geniale avondquote:Op zondag 29 mei 2011 20:39 schreef yosander het volgende:
[..]
Klopt, maar op vrijdags is de Bommel 16+. Als ik naar de stad ga, ga ik naar de Bommel, Vliegende Paard, Joffer, Timeless en soms Café naar Boven, kun je chill zitten. Maar aantal vrienden van me zijn ook nog geen 18 dus gaan niet zo vaak de stad in
.
Ooh. Ok.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:43 schreef Dastan het volgende:
Zeg ik niet want dan weet iedereen waar ik woon.
Mannen drinken geen thee. Ik neem wel wat koffie.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoi welkom terug, gaat zitten en neem een kop thee.
Niet?quote:Op zondag 29 mei 2011 20:43 schreef Dastan het volgende:
[..]
Mannen drinken geen thee. Ik neem wel wat koffie.
Je bent nog steeds zeker van je studiekeus?quote:Op zondag 29 mei 2011 20:43 schreef Dastan het volgende:
Dat riepen ze om in Utrecht ja, drukke bussen alles.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:42 schreef Dastan het volgende:
Er reden ineens heel veel treinen niet, dus moest helemaal via een ander station.
quote:Op zondag 29 mei 2011 20:44 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Je bent nog steeds zeker van je studiekeus?
Haha. Ja in de Bommel heb je eerder ruzie dan dat je een chick scoortquote:Op zondag 29 mei 2011 20:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik in de Bommel geweest ben was het wel een geniale avond.
Eerst iemand in de fik door een waxinelichtje in de kelder, hele blouse aan de achterkant weg
Poosje daarna stonden we met zn allen te springen voorin, opeens dik fittie, gozer van ons bloedneus enzulks, dik matten.
Ja, dat.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat riepen ze om in Utrecht ja, drukke bussen alles.
Ik heb geen koffie gezet, dat doe je zelf dan maar hoor.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:43 schreef Dastan het volgende:
[..]
Oké, oké.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb geen koffie gezet, dat doe je zelf dan maar hoor.
Hoi Dido.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:45 schreef DidoCarthago het volgende:
HOI!! Heerlijk he dat de examens voorbij zijn.
Dido! Leef je ook weerquote:Op zondag 29 mei 2011 20:45 schreef DidoCarthago het volgende:
HOI!! Heerlijk he dat de examens voorbij zijn.
Koffie is smerig.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb geen koffie gezet, dat doe je zelf dan maar hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |