quote:
Welkomquote:
Wat?quote:
Lekkerquote:
Ik ook zo !!!!!quote:
Goddelijk waren ze er daarna koffie meteen amaretto in de tuin, het is zo lekker buiten.quote:
Moots is verdomme geen afwerkplekquote:Op zondag 29 mei 2011 20:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
Moots gaat hier wonen, in het mooiste stadje van N'land![]()
Het is inderdaad beter aan het wordenquote:Op zondag 29 mei 2011 20:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goddelijk waren ze er daarna koffie meteen amaretto in de tuin, het is zo lekker buiten.
Dan liggen de pepernoten weer in de schappenquote:Op zondag 29 mei 2011 20:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog een week of 4 en dan is het weer klaar.
De groene waren laatst duurder dan de witte.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:34 schreef Copycat het volgende:
Asperges met in de schil gekookte krieltjes hier.
Ik scheidt giftige stoffen af als je aan me likt.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Doe eens vertellen of jij ook van die mooie kunstjes met je wangen kunt? Opblazen en zo
lekker. volgende week zondag weer!quote:Op zondag 29 mei 2011 20:34 schreef Copycat het volgende:
Asperges met in de schil gekookte krieltjes hier.
Je bent een gifkikkerquote:Op zondag 29 mei 2011 20:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik scheidt giftige stoffen af als je aan me likt.
quote:Op zondag 29 mei 2011 20:39 schreef mootie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 mei 2011 20:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Die kans is groot nu het nog effe kan.quote:
Oh ik eet ze ook nooit, maar ik krijg altijd een zak Opperdoeser rondjes van mijn moeder en dat is erg lekkerquote:Op zondag 29 mei 2011 20:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die kans is groot nu het nog effe kan.
Voor het eerst in tig jaar dat ik gekookte aardappeltjes heb gegeten en ook die smaakten naar meer![]()
.
Nu stouw ik mijn muil vol met Tikkels.
Dat je saai bent enzulks,wat is dat nou voor postquote:
Nou gewoon, een post.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat je saai bent enzulks,wat is dat nou voor post
Ow oke, dan is het goedquote:
Sluit?quote:
Das goed (k)aas!quote:
Je bent stuk bob!quote:
Misschien moet je vanavond een beetje bijtijds gaan slapenquote:
Die site ook de daily HAHAquote:
Ik heb sowieso amper mensen van Fok! toe gelaten!quote:Op zondag 29 mei 2011 22:28 schreef Deisyy het volgende:
En dan denk je dat je iemand kent![]()
Om verder gezeik te voorkomen heb ik iedereen van Fok! maar van FB verwijderd.
Watske beurtquote:Op zondag 29 mei 2011 22:28 schreef Deisyy het volgende:
Geen druppel?quote:Op zondag 29 mei 2011 22:32 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Valt mee het weekend geen druppel gedronken
Wees er maar trots op.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb sowieso amper mensen van Fok! toe gelaten!
quote:
Je kan dus beter mensen toevoegen en dan weer verwijderen?quote:Op zondag 29 mei 2011 22:28 schreef Deisyy het volgende:
ok ok drie liter Karvan Cevitamquote:Op zondag 29 mei 2011 22:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geen druppel?![]()
Niet eens een glaasje water?![]()
Ik vermoed een Wall invasionquote:Ja, wat is er aan de hand?
Drink je dat gewoon puur? Zo uit de fles?quote:Op zondag 29 mei 2011 22:45 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
ok ok drie liter Karvan Cevitam
[..]
Ik vermoed een Wall invasion
Heb ik wel eens iemand zien doen, en dan dat gezicht van die manquote:Op zondag 29 mei 2011 22:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Drink je dat gewoon puur? Zo uit de fles?![]()
Een wat invasie?
Je verdunt het dus met wodka?quote:Op zondag 29 mei 2011 22:51 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Heb ik wel eens iemand zien doen, en dan dat gezicht van die man![]()
Zoiets van eindeloze muurschilderingen/discussies/spam?
[ afbeelding ]
Ik heb je er net opquote:Op zondag 29 mei 2011 22:28 schreef Deisyy het volgende:
Watskebeurt??? !!!! Nah Deis iid lozen en verder blozenquote:
quote:Op zondag 29 mei 2011 22:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je verdunt het dus met wodka?![]()
Dat vind ik nog best mooi gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door BobdeStreamer op 29-05-2011 23:09:58 ]Alles wat jij vindt is een realiteit
Zo ziet je kop eruit ja na een glaasje pure Caravan Ceviam!quote:
Goed ideequote:Op zondag 29 mei 2011 23:07 schreef Soury het volgende:
Ik had liever een spoiler![]()
Deis word nu met pm's en dm's overspoeld volgens mij.
Dat valt wel meequote:Op zondag 29 mei 2011 23:07 schreef Soury het volgende:
Ik had liever een spoiler![]()
Deis word nu met pm's en dm's overspoeld volgens mij.
Dat hoeft ook niet. Ik heb ook ook alle fokkers van mijn hyves gepleurt incl. jij.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat valt wel mee
Ik ben teleurgesteld, maar het heeft weinig zin dat hier breed uit te meten.
Goffer.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet. Ik heb ook ook alle fokkers van mijn hyves gepleurt incl. jij.
Ja hoorquote:
quote:
Ben je ook gewiebertquote:Op zondag 29 mei 2011 23:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Maar dat gaat weer over en daarna voeg je mij weer toe toch?
Jij als eerstequote:Op zondag 29 mei 2011 23:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Maar dat gaat weer over en daarna voeg je mij weer toe toch?
Ik heb nog niet gekeken, maar dat zal vast welquote:
Ik mag je wel echt !!! Ik hoef nergens toegang voor hoorquote:
Cc is de sjaak !!!quote:
Oei echt rigoreus bezigquote:
Als eerste na jou natuurlijkquote:Op zondag 29 mei 2011 23:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Bitch! Ik heb mn verzoek al uren geleden verstuurd!
Met die sukkel nee dank jequote:Op zondag 29 mei 2011 23:27 schreef Toverheks het volgende:
hou je van gespierde vrouwen reportage sbs6
Ik zal het niet persoonlijk opvatten.quote:
Nu kan ik met een gerust hart gaan slapen.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik mag je wel echt !!! Ik hoef nergens toegang voor hoor
Je bent echt boos he? Nou truste danquote:Op zondag 29 mei 2011 23:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu kan ik met een gerust hart gaan slapen.
Tata.
Cc en ik blijven lekker zwelgen in de pijnquote:Op zondag 29 mei 2011 23:31 schreef Deisyy het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 29 mei 2011 23:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zal het niet persoonlijk opvatten.
Maar de pijn! De pijn!
[quote]
Je zal het nu niet geloven, maar de pijn slijt.
Ik denk serieus Deis dat we dat allemaal wel weten. Jemigquote:Op zondag 29 mei 2011 23:31 schreef Deisyy het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 29 mei 2011 23:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zal het niet persoonlijk opvatten.
Maar de pijn! De pijn!
Ze zeggen het, en je zult vast en zeker je redenen hebbenquote:Op zondag 29 mei 2011 23:31 schreef Deisyy het volgende:
Wat ik er van zie, berust het allemaal op een misverstand.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:37 schreef Copycat het volgende:
Ik zou het stiekem alleen ook graag willen snappen.
Heb wat teruggelezen en zie wat onduidelijke frictie, maar.
Jep, gewoon iedereen dood makenquote:Op zondag 29 mei 2011 23:36 schreef Disana het volgende:
Ik vind het oprecht jammer maar soms moet je rigoureuze stappen nemen om jezelf te beschermen.
Ja dat klopt maar soms is het internet ook soms een lollig ding waar je later spijt van krijgt.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:36 schreef Disana het volgende:
Ik vind het oprecht jammer maar soms moet je rigoureuze stappen nemen om jezelf te beschermen.
Te laatquote:Op zondag 29 mei 2011 23:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat klopt maar soms is het internet ook soms een lollig ding waar je later spijt van krijgt.
Facebook, Schoolbank, Hyves ect.... Ik heb ook lopen ruimen qua foto's en "vrienden" .
Zeker nu ik een baan zoek
Wat zijn vrienden ? Ik hou er maar 3 over, de rest is familiequote:Op zondag 29 mei 2011 23:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Iedereen ontvrienden vind ik al vrij ingrijpend.
Ik 'ken' Deisyy al vrij lang op Facebook, ik vind het heel jammer maar snap dat het voor haar gemoedsrust het beste is.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:41 schreef Soury het volgende:
Ja dat klopt maar soms is het internet ook soms een lollig ding waar je later spijt van krijgt.
Facebook, Schoolbank, Hyves ect.... Ik heb ook lopen ruimen qua foto's en "vrienden" .
Zeker nu ik een baan zoek
Ik zat op -4, met Dees erbij nu op -5quote:Op zondag 29 mei 2011 23:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hou er maar 3 over, de rest is familie
Dat kan mijn (ex) collega's weten dat ik Soury ben. Ik vertrouw ze wel 100 %quote:Op zondag 29 mei 2011 23:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Te laat![]()
Maar als je een baan hebt kan het ook vervelend zijn als er een typetje is die denkt dat hij je uit de mouw geschudde teksten daar even moet deponeren. Is op Fok! ook wel eens gebeurt
Volgens mij weet niemand hetquote:Op zondag 29 mei 2011 23:47 schreef BobdeStreamer het volgende:
Ik vind het maar lastig ik ben nu al jullie FB pagina's aan het lezen en zal morgen al jullie vrienden moeten bellen om te vragen wat er aan de hand is
Volgens mij heb ik teveel openstaan?quote:Op zondag 29 mei 2011 23:47 schreef BobdeStreamer het volgende:
Ik vind het maar lastig ik ben nu al jullie FB pagina's aan het lezen en zal morgen al jullie vrienden moeten bellen om te vragen wat er aan de hand is
Mensen met wie je door een deur kunt? Maar kennelijk heeft iemand daarover zitten zeuren, anders had Deisyy zich niet genoodzaakt gevoeld alle Fokkers eraf te gooien.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:43 schreef Soury het volgende:
Wat zijn vrienden ? Ik hou er maar 3 over, de rest is familie
Zet je het dan meteen effe op mijn wall?quote:Op zondag 29 mei 2011 23:47 schreef BobdeStreamer het volgende:
Kun jij mijn wall lezen Cc?quote:Op zondag 29 mei 2011 23:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zet je het dan meteen effe op mijn wall?
Gadver Heks dat ziet er niet uit.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:27 schreef Toverheks het volgende:
hou je van gespierde vrouwen reportage sbs6
la maar een herhaling
Fokkers zijn niet echt. Dus dat klopt niet mits ze je ze irl hebt gezien. Ik noem dat dus geen vrienden.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Mensen met wie je door een deur kunt? Maar kennelijk heeft iemand daarover zitten zeuren, anders had Deisyy zich niet genoodzaakt gevoeld alle Fokkers eraf te gooien.
en die stem erg he, zulke meisjes worden ook niet meer ongesteld dan gaat het van binnen toch ook niet goed omdat vrouwen toch hormonen moeten hebben enzo voor straks in de overgangquote:Op zondag 29 mei 2011 23:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Gadver Heks dat ziet er niet uit.![]()
Volgens mij kan ze met d'r flots een flesje bier openmaken.
Dat op zich is wel weer handigquote:Op zondag 29 mei 2011 23:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Gadver Heks dat ziet er niet uit.![]()
Volgens mij kan ze met d'r flots een flesje bier openmaken.
Ach, mensen die je aardig vindt dan. Ik denk niet dat iemand Facebook vriendschappen verwart met echte vriendschappenquote:Op zondag 29 mei 2011 23:51 schreef Soury het volgende:
Fokkers zijn niet echt. Dus dat klopt niet mits ze je ze irl hebt gezien. Ik noem dat dus geen vrienden.
Nee, maar zodra ik adverteerder ben zal ik 'm eens flink vol kalkenquote:
Ik zou het niet weten. Ik ben geen vriendenvanvriendensnuffelaar.quote:
Blijkbaar wel .quote:Op zondag 29 mei 2011 23:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach, mensen die je aardig vindt dan. Ik denk niet dat iemand Facebook vriendschappen verwart met echte vriendschappen
Doe nou niet jonguhquote:Op zondag 29 mei 2011 23:53 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Nee, maar zodra ik adverteerder ben zal ik 'm eens flink vol kalken
Met picsquote:Op zondag 29 mei 2011 23:53 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Nee, maar zodra ik adverteerder ben zal ik 'm eens flink vol kalken
quote:Op zondag 29 mei 2011 23:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zet hier voor de BBQ een A0 printer voor 'm klaar
Ik ga geen inkt kopen hoor.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zet hier voor de BBQ een A0 printer voor 'm klaar
Vanmiddag al even met Ian over gehad. We gaan zo snel van onderwerp wisselen dat je het lekker niet bij kunt benen en een week later nog de heg hier aan het volhangen bentquote:
quote:Op zondag 29 mei 2011 23:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vanmiddag al even met Ian over gehad. We gaan zo snel van onderwerp wisselen dat je het lekker niet bij kunt benen en een week later nog de heg hier aan het volhangen bent
zo speurneusquote:Op maandag 30 mei 2011 00:01 schreef BobdeStreamer het volgende:
Het blijft natuurlijk toch bijzonder dat je als individu je 'privacy' aan FB weg geeft wat zo lek als een vergiet is. Menig opsporingsambtenaar kan tegenwoordig lekker in z'n stoel achterover leunen![]()
Ik heb het merendeel van de SC kunnen terugvinden op FB.
quote:Op maandag 30 mei 2011 00:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Allemaal vissen. Dan lijkt het een een heel groot aqarium
Het maakt voor mij een groot verschil of je het zelf doet of wanneer een ander het voor je doet. Ik heb niet zoveel te verbergen, maar ben er wel allergisch voor als overheden actief gaan speuren of proberen je in hun grip te krijgen.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:01 schreef BobdeStreamer het volgende:
Het blijft natuurlijk toch bijzonder dat je als individu je 'privacy' aan FB weg geeft wat zo lek als een vergiet is. Menig opsporingsambtenaar kan tegenwoordig lekker in z'n stoel achterover leunen![]()
Dat weet iedereen toch. Dat is het eerste wat je doet als baasquote:Op maandag 30 mei 2011 00:01 schreef BobdeStreamer het volgende:
Op FB kan je dan ook de meeste mensen vinden via andere vrienden.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
Het maakt voor mij een groot verschil of je het zelf doet of wanneer een ander het voor je doet.
Er word toch wel erg naief mee omgegaan hoor. Ik heb zelf dat plaatje met al die bierblikjes van hyves gehaald. Dat is nog onschuldig. Als ik wel es zie wat mensen op IN zetten. Tjaquote:Op maandag 30 mei 2011 00:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het maakt voor mij een groot verschil of je het zelf doet of wanneer een ander het voor je doet. Ik heb niet zoveel te verbergen, maar ben er wel allergisch voor als overheden actief gaan speuren of proberen je in hun grip te krijgen.
Je moet dan ook wel een klein beetje opletten wat je er op zet. Maar je kunt natuurlijk ook gewoon je FB dichtgooien als je bijvoorbeeld werk zoekt.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:08 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Op FB kan je dan ook de meeste mensen vinden via andere vrienden.
Dat was een leuk plaatje hoor. Er zal geen baas zijn die daar over valt, geloof ik niet.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Er word toch wel erg naief mee omgegaan hoor. Ik heb zelf dat plaatje met al die bierblikjes van hyves gehaald. Dat is nog onschuldig. Als ik wel es zie wat mensen op IN zetten. Tja
Denk niet dat dat de oplossing is. Gedraag je gewoon netjes. Echt er zijn manieren om iemand te laten checken. Dichtgooien op FB helpt nietquote:Op maandag 30 mei 2011 00:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je moet dan ook wel een klein beetje opletten wat je er op zet. Maar je kunt natuurlijk ook gewoon je FB dichtgooien als je bijvoorbeeld werk zoekt.
Weet ik maar toch !! Ik weet de geschiedenis erachter.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat was een leuk plaatje hoor. Er zal geen baas zijn die daar over valt, geloof ik niet.
quote:Op maandag 30 mei 2011 00:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
*Gaat zich netjes gedragen en lekker naar bedje toe![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 29 mei 2011 23:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vanmiddag al even met Ian over gehad. We gaan zo snel van onderwerp wisselen dat je het lekker niet bij kunt benen en een week later nog de heg hier aan het volhangen bent
quote:
Geef je het ook even door als je mij gevonden hebt, ik heb namelijk geen Facebookquote:Op maandag 30 mei 2011 00:01 schreef BobdeStreamer het volgende:
Ik krijg hier nu angstige vermoedens bijquote:Op maandag 30 mei 2011 09:37 schreef Copycat het volgende:
Ik zit me al de hele tijd af te vragen wat een opsporingsambtenaar met mijn vakantiekiekjes moet.
Mag datquote:Op maandag 30 mei 2011 09:43 schreef remlof het volgende:
Zo, voor het eerst dit jaar met korte broek en sandalen naar m'n werk.
Omdat het kan
Ja, ik spreek klanten alleen per mail en telefoonquote:Op maandag 30 mei 2011 09:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mag dat
Bij ons mag dat niet... stom want de dames mogen wel een rokje aan
Ik heb uiteraard een zedige schifting gemaakt. Oh wacht ... er staat wel een huis met hakenkruis op het dak bij ...quote:
Zelfs de mannen die helemaal geen klantcontact hebben mogen geen korte broek aanquote:Op maandag 30 mei 2011 09:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, ik spreek klanten alleen per mail en telefoon
Whahahahaquote:Op maandag 30 mei 2011 09:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb uiteraard een zedige schifting gemaakt. Oh wacht ... er staat wel een huis met hakenkruis op het dak bij ...
Ik neem aan dat de dames ook geen korte broek aanmogen?quote:Op maandag 30 mei 2011 09:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zelfs de mannen die helemaal geen klantcontact hebben mogen geen korte broek aan
Best triest. Gelukkig ben ik geen man
Wil je een plastuit? Ik heb er nog een paar in de kast liggen, van mijn laatste Rock Werchter.quote:
Voor tegen de boom bij Teunquote:Op maandag 30 mei 2011 09:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wil je een plastuit? Ik heb er nog een paar in de kast liggen, van mijn laatste Rock Werchter.
ik wil ook staand plassenquote:
Wij mogen ook gewoon een korte broek aan, daarom is het zo kromquote:Op maandag 30 mei 2011 09:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de dames ook geen korte broek aanmogen?
Kan me er bij sommige bedrijven best wat bij voorstellen dat het niet gewenst is.
Bijvoorbeeld!quote:
Die regel is natuurlijk ingevoerd door een manquote:Op maandag 30 mei 2011 09:53 schreef charmed_angel het volgende:
Wij mogen ook gewoon een korte broek aan, daarom is het zo krom
Volgens mij mag dat weer niet, want dan discrimineer je de mannen.quote:Op maandag 30 mei 2011 09:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik wil ook staand plassen
[..]
Wij mogen ook gewoon een korte broek aan, daarom is het zo krom
Ik vraag me af waarom we jongens überhaupt leren om staand te plassen in een WC...quote:Op maandag 30 mei 2011 09:57 schreef Kally het volgende:
En Leandra mijn knulletjes doen de bril wel naar beneden, nog wel
Ik vind het ook zo'n onnodig niets, maar het lijkt iets met mannelijkheid te maken te hebben.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom we jongens überhaupt leren om staand te plassen in een WC...
Bij een urinoir of boom is het logisch, maar bij een WC slaat het eigenlijk nergens op.
Beter waarvoor?quote:Op maandag 30 mei 2011 10:08 schreef Kally het volgende:
Ze zitten ook meestal bij mij, dat schijnt sowieso beter te zijn hoorde ik.
quote:
Ik meteen aan gezonde benefits denkenquote:
In dat prostaattest linkje dat Fann een tijdje geleden postte stond volgens mij idd dat zittend plassen beter was...quote:
De houding is beter omdat je de blaas meer leegt, jongetjes kunnen sneller blaasontsteking krijgen. Althans mijn oudste had vroeger plasproblemen en toen moest hij zitend gaan plassen.quote:
ik werk bij een raar bedrijfquote:Op maandag 30 mei 2011 09:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij mag dat weer niet, want dan discrimineer je de mannen.
Korte broeken als ongewenst verklaren kan wel, maar dan moet het wel voor zowel de mannen als vrouwen gelden.
Lekker. Ik heb hier twee verse mango's en drie avocado's naast me liggen, maar ze moeten nog een beetje rijpen. Pak ik wel een handje kersen. Of aardbeien.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:36 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb ff een verwenmomentje![]()
[ afbeelding ]
Mijn zoon heeft een persbericht erover geschreven, in de telegraaf.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
De NMa heeft geen bewijs gevonden prijs prijsafspraken in de hypotheekmarkt, de marges zijn echter wel gedaald sinds de start van het onderzoek.
Zo niks verandert sinds de woekerpolis.
Hij stuurt zijn persberichten toch niet alleen naar De Telegraaf?quote:Op maandag 30 mei 2011 10:49 schreef hondjes het volgende:
Mijn zoon heeft een persbericht erover geschreven, in de telegraaf.
Alleen zie ik het niet op internet, misschien in de krant wel.
Zo hoort het ook, vrouwen bepalen wat binnenshuis gebeurtquote:Op maandag 30 mei 2011 10:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
Fruit, ik heb er zo niets mee
Woekerpolissen, honden uitlaten en mobieltjes idem
Bij ons dan wel korte broeken op het werk, maar daar zijn het voornamelijk dames die de dienst uitmaken
Het maakt mij niet uit, een goede beslissing is een goede en een slechte een slechte. Over het algemeen kan ik op het werk wel beter uit de voeten met dames dan met mannen.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:55 schreef hondjes het volgende:
[..]
Zo hoort het ook, vrouwen bepalen wat binnenshuis gebeurt
Dat geloof ik meteen..quote:Op maandag 30 mei 2011 10:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit, een goede beslissing is een goede en een slechte een slechte. Over het algemeen kan ik op het werk wel beter uit de voeten met dames dan met mannen.
Gewoon eletronisch verstoren in de klaslokalen (nadeel is dat docenten ook niet bereikbaar zijn) en indien men er toch gebruik van maakt zonder toestemming gaat er een brief naar huis en mag de leerling nablijven.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:48 schreef BobdeStreamer het volgende:
Gebruik van mobieltjes op school is chaos
AMSTERDAM - Scholen weten zich geen raad met het gebruik van mobieltjes en smartphones door leerlingen. Het beleid is chaotisch en leidt tot een verstoring van de concentratie, de kwaliteit van de lessen en de veiligheid op school.
de mobieltjes, doorgaans voorzien van camera, worden volgens een woordvoerster steeds meer als wapen gebruikt bij het pesten van leerlingen onderling en van leraren. Vervelende filmpjes verschijnen op internet en op sociale webpagina's worden mensen zwart gemaakt.
Scholen zijn door de snelle ontwikkelingen van het mobiele internet vaak onvoldoende op de hoogte van de negatieve, maar ook positieve mogelijkheden van de mobiele apparaten. Ook ontbreekt het aan eenduidige afspraken over het gebruik, als er al afspraken zijn, aldus het rapport.
Dat stelt de Nationale Academie voor Media & Maatschappij in een maandag verschenen onderzoek: http://www.mediaenmaatschappij.nl/
bron: http://www.nu.nl/internet(...)es-school-chaos.html
Je kan alles wel technisch beperken, de leraar moet gewoon zorgen dat alle mobieltjes in de tas gaan bij start les.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:02 schreef Dementor het volgende:
Gewoon eletronisch verstoren in de klaslokalen (nadeel is dat docenten ook niet bereikbaar zijn) en indien men er toch gebruik van maakt zonder toestemming gaat er een brief naar huis en mag de leerling nablijven.
Als er iets in de prive sfeer speelt waardoor de leerling bereikbaar moet blijven is er nog altijd het centrale nummer of het nummer van de coordinator.
Het afpakken van goederen ben ik geen voorstander van.
Of gewoon geen mobieltjes mee naar school. Wij redden het vroegah ook wel zonderquote:Op maandag 30 mei 2011 11:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je kan alles wel technisch beperken, de leraar moet gewoon zorgen dat alle mobieltjes in de tas gaan bij start les.
Psies.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Of gewoon geen mobieltjes mee naar school. Wij redden het vroegah ook wel zonder
Wij hadden wel mobieltjes, die koelkasten toen nog... En die gingen uit tijdens de les, en in de pauzes weer aanquote:Op maandag 30 mei 2011 11:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Of gewoon geen mobieltjes mee naar school. Wij redden het vroegah ook wel zonder
Want dan gaan ze niet af? Kijk eens hoe volwassen mensen er mee om gaan, negen van de tien keer gaan er tijdens een bespreking of vergadering of bijeenkomst van die dingen af. Een klas vol pubers is een ramp, sowieso al een ramp maar dat mobiel maakt het alleen nog een graadje of wat erger.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je kan alles wel technisch beperken, de leraar moet gewoon zorgen dat alle mobieltjes in de tas gaan bij start les.
Maak dat de huidige puber maar wijsquote:Op maandag 30 mei 2011 11:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Mobieltjes bij zich op school, prima, maar daar mag in de les niemand last van hebben, dus als er toch een alarmpje voor sms, ping, whatsapp of wat dan ook afgaat mobiel in laten leveren en eind van de les weer terug met een kruisje achter de naam.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
En afpakken of in de kluis doen, dan heb je gelijk ouders op de stoep staan, die zijn tegenwoordig in veel gevallen nog veel erger dan die kinderen.
quote:Op school was er enige onrust onder leerlingen. De docent wilde daar een einde aan maken. Hij maakte een armzwaai en kwam daarbij tegen een leerling aan. Volgens de docent raakte hij deze leerling nauwelijks. De jongen dacht daar anders over.
In eerste instantie heeft de school geprobeerd dit incident met betrokkenen op te lossen, maar na overleg met vader wilde de leerling toch aangifte doen bij de politie. De politie doet nu onderzoek naar de toedracht. Op basis van de informatie die zij verzamelen zal beslist worden welke lezing de juiste is.
Ja, en dan moet je eens zien wat voor telefoons die kleuters hebben... Een nieuwe iPhone voor een 11-jarige?quote:
Inderdaad, kinderen uit groep 8 die met een Blackberry rond lopenquote:Op maandag 30 mei 2011 11:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en dan moet je eens zien wat voor telefoons die kleuters hebben... Een nieuwe iPhone voor een 11-jarige?
Die ouders zijn niet goed wijs.
Het houdt je wel van de straatquote:Op maandag 30 mei 2011 11:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
* stuurt mailtje met voorstel naar klant
* klant belt, "ik ben 't oneens en wil 't anders"
* zegt ok, wat jij wil, I'll fix it for ya bro
* klant zegt: ik stuur een mailtje ter bevestiging
* wacht op mailtje en fixed ondertussen naar de wil van de klant
* mailtje: Piet was right, we doen zijn zin
* wtfbbq![]()
![]()
![]()
* wijziging terug kan draaien
Gewoon wijzen op de mogelijke gevolgen en even afwachten...quote:Op maandag 30 mei 2011 11:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
* stuurt mailtje met voorstel naar klant
* klant belt, "ik ben 't oneens en wil 't anders"
* zegt ok, wat jij wil, I'll fix it for ya bro
* klant zegt: ik stuur een mailtje ter bevestiging
* wacht op mailtje en fixed ondertussen naar de wil van de klant
* mailtje: Piet was right, we doen zijn zin
* wtfbbq![]()
![]()
![]()
* wijziging terug kan draaien
Ik zit net even terug te denken, maar als ik als pubert een mobieltje had gehad was het echt drama geweest. Gewoon de hele dag naar school met beste vriendin, en dan zaten we 's avonds nog altijd een uur of 3 te bellenquote:Op maandag 30 mei 2011 11:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, kinderen uit groep 8 die met een Blackberry rond lopen
Dat is een tijdelijk lapmiddel.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
Gewoon eletronisch verstoren in de klaslokalen (nadeel is dat docenten ook niet bereikbaar zijn) en indien men er toch gebruik van maakt zonder toestemming gaat er een brief naar huis en mag de leerling nablijven.
Als er iets in de prive sfeer speelt waardoor de leerling bereikbaar moet blijven is er nog altijd het centrale nummer of het nummer van de coordinator.
Het afpakken van goederen ben ik geen voorstander van.
Dat vind ik echt belachelijkquote:Op maandag 30 mei 2011 11:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kinderen horen ook te weten wanneer ze zich moeten concentreren en hoe ze dat het beste kunnen doen.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:30 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Dat is een tijdelijk lapmiddel.
In de pauzes of na schoolltijd kun je rustig je gang gaan.
Gebruik van computers en social media zou al vanaf de lagere school gedoceerd moeten worden. Kinderen moeten al mediawijsheid krijgen.
Een aardige inzichtelijke mediaquiz voor kinderen staat op deze site: http://movietrader.heroku.com/accounts/1/cards/5
Verplichte kost voor kinderen imo.
Omdat ze een iPhone niet kunnen betalen?quote:Op maandag 30 mei 2011 11:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt 'm gelijk uitgenodigd een hapje te komen eten?quote:Op maandag 30 mei 2011 11:29 schreef Copycat het volgende:
Zeg! Die Japanse kannibaal zit toch niet hier zijn tbs uit? Anders groette hij mij net hier in het bis.
En ik jullie nu voor het laatst.
Bon appetit!
Ik heb alleen hondenkoekjes bij me.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Je hebt 'm gelijk uitgenodigd een hapje te komen eten?
Er worden anders wel briefjes doorgegeven.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Kinderen horen ook te weten wanneer ze zich moeten concentreren en hoe ze dat het beste kunnen doen.
Het meisje voor je iedere 5 minuten pingen hoort daar niet bij.
Gebeurt er bij jullie al iets om de zoveel minuten trouwens?quote:Op maandag 30 mei 2011 11:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Kinderen horen ook te weten wanneer ze zich moeten concentreren en hoe ze dat het beste kunnen doen.
Het meisje voor je iedere 5 minuten pingen hoort daar niet bij.
quote:Op maandag 30 mei 2011 11:34 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Gewoon een bak voorin de klas zetten en iedereen zijn mobiel erin mikken. Als ze hem niet uitzetten kunnen ze zich zelf ergeren als er één afgaat
Was het maar zo'n feestquote:Kom nou, in de klas is de docent de baas en niet de ouders. Die kids moeten leren wat gezag is. En wie het niet bevalt zoekt maar een andere school.
Idem, pa ging naar de plaatselijke timmerman, die had er eentje, mocht daar in de gang en tegen vergoeding bellen. Daarna kwam de telefooncel, maakte hij ook driftig gebruik van, totdat we er zelf eentje kregen.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:39 schreef Copycat het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat wij thuis helemaal geen telefoon hadden.
Wij hadden wel een telefoon, maar toen ik op een gegeven moment wilde bellen toen ik alleen thuis was zat er een slotje opquote:Op maandag 30 mei 2011 11:39 schreef Copycat het volgende:
We dachten gister even dat ze zou komen...maar tot nu toe is het rustig.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gebeurt er bij jullie al iets om de zoveel minuten trouwens?
Precies een half jaar jonger dan onze zoon zou ik wel leuk vinden
Dat heb ik zelfs niet meegemaakt, wij hebben altijd telefoon gehad.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:39 schreef Copycat het volgende:
Fijn dat alles goed was.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
We dachten gister even dat ze zou komen...maar tot nu toe is het rustig.
Vandaag bij weer een check bij de verloskundige, het zag er goed uit.
Oo ik weet nog wel mijn eerste telefoonnummer, 2028quote:Op maandag 30 mei 2011 11:39 schreef Copycat het volgende:
Doe maar even een speurhondje inzetten.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben een cd kwijt...
Op mijn HD. Hoe krijg ik dat dan voor elkaar!?
Damn, nou snap ik dat hondje pas bij een zoekopdrachtquote:Op maandag 30 mei 2011 12:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Doe maar even een speurhondje inzetten.
Maar ik heb al mijn muziekjes netjes in één map op alfabetische volgorde van artiesten en dan de albums op jaar van release... Daar gaat alles meteen netjes heen, met de nummers dan op volgorde in de tag enzoquote:Op maandag 30 mei 2011 12:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Doe maar even een speurhondje inzetten.
Hij staat er ook gewoon! Echt!quote:Op maandag 30 mei 2011 12:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar ik heb al mijn muziekjes netjes in één map op alfabetische volgorde van artiesten en dan de albums op jaar van release... Daar gaat alles meteen netjes heen, met de nummers dan op volgorde in de tag enzo![]()
Vorige week stond hij er nog tussen, ik weet het héél zeker.
Is hij niet in een ander mapje geschoven?quote:Op maandag 30 mei 2011 12:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar ik heb al mijn muziekjes netjes in één map op alfabetische volgorde van artiesten en dan de albums op jaar van release... Daar gaat alles meteen netjes heen, met de nummers dan op volgorde in de tag enzo![]()
Vorige week stond hij er nog tussen, ik weet het héél zeker.
quote:Op maandag 30 mei 2011 12:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nu wel weer, ja.![]()
*met tagjes frutten gaat
Nee, ik heb even een nieuwe "gevonden".quote:Op maandag 30 mei 2011 12:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, had Moots het op afstand gefixed?
Err, ik heb het dus gewoon op afstand gefixed, Leandra heeft altijd gelijk.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, ik heb even een nieuwe "gevonden".
Lol, er zwerft wat rond zo in het wild hèquote:Op maandag 30 mei 2011 12:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, ik heb even een nieuwe "gevonden".
quote:Op maandag 30 mei 2011 12:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Err, ik heb het dus gewoon op afstand gefixed, Leandra heeft altijd gelijk.
ff f F f FF fquote:Op maandag 30 mei 2011 12:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lol, er zwerft wat rond zo in het wild hè
Edit: wat Moots zegt
Be my guest!quote:Op maandag 30 mei 2011 13:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als iemand even met zijn mobiel een foto maakt van zijn prostaat op facebook dan is het hele draadje samengevat in één foto!
Nee, ik begrijp dat hondje pas sinds die post van Moots, en dat na al die jarenquote:
Staat al lang op mijn FB!quote:
Jouw FB was gewoon deze thread avant la lettre!quote:
Mijn tweets van vandaag zijn de nieuwsberichten van morgen.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jouw FB was gewoon deze thread avant la lettre!
quote:Op maandag 30 mei 2011 13:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als iemand even met zijn mobiel een foto maakt van zijn prostaat op facebook dan is het hele draadje samengevat in één foto!
quote:
Ik was net even buiten, maar hier aan het water is het heerlijk met dat windje erbij.quote:
Mijn auto is heetquote:Op maandag 30 mei 2011 14:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was net even buiten, maar hier aan het water is het heerlijk met dat windje erbij.
quote:Op maandag 30 mei 2011 15:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, en in de schaduw. Ding hangt onder de dakgoot.
Hang jij bij Teun onder de dakgoot tot 8?quote:
Misschien kun je vanavond nog een poosje buiten zitten. Was hier gisteravond, echt zo'n lekkere lome avond. Geen wind, aangenaam temperatuurtje, roseetje erbij. Niks mis mee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |