quote:Op zondag 29 mei 2011 18:34 schreef Specularium het volgende:
Die eerste 4 regels, prachtig, tranen, alles.
Bedoel je die? Dat zijn inderdaad wel de beste.quote:Ik weet niet goed waar ik het neer moet zetten, dus dan maar hier.
Ik heb een lied geschreven, een kleine 5 jaar nadat het uitging met een meid, en ik weet dat het mijn schuld was. Ik heb er nooit helemaal overheen kunnen komen, misschien nu wel.
Anyway, hier is het lied.
Jij hebt zeker vaak klappen gehad op de basisschool?quote:Op zondag 29 mei 2011 18:35 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
[..]
Bedoel je die? Dat zijn inderdaad wel de beste.
Ik zat alleen met een schuldgevoel, en een andere manier om het te verwoorden heb ik niet.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:34 schreef Falco het volgende:
Je moet jezelf wel heel erg haten om dit te schrijven.
Zal ik ook wel doen, moet ik eerst de juiste apparatuur hebben om het op te kunnen nemen.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:40 schreef drumstickNL het volgende:
Even zelf inzingen en op Youtube zetten, dat zou het compleet maken.
Zal wel zware emo-metal worden ofzoquote:Op zondag 29 mei 2011 18:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik vind het mooi, ben erg benieuwd naar de melodie.
Sorry, het is geen rap, daarvoor zou het wel een beetje heel erg kort zijn of niet?quote:
Nice. Wel linkje dumpen hiero!quote:Op zondag 29 mei 2011 19:18 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
Update: heb het lied opgenomen, en ben bezig het op youtube te zetten.
Jammer. Ik had het wel eens met deze beat willen horen:quote:Op zondag 29 mei 2011 18:59 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
[..]
Sorry, het is geen rap, daarvoor zou het wel een beetje heel erg kort zijn of niet?
Ik kan niet rappen, dus helaas, maar zal er naar luisterenquote:Op zondag 29 mei 2011 20:02 schreef IDisposable het volgende:
[..]
Jammer. Ik had het wel eens met deze beat willen horen:
Het valt alleszins meequote:Op zondag 29 mei 2011 20:01 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
Ik heb het lied nu geupload: Geen beeld, kon mijn webcam niet vinden.
Mooie introquote:Op zondag 29 mei 2011 20:01 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
Ik heb het lied nu geupload: Geen beeld, kon mijn webcam niet vinden.
De stem is ook wat zeikerig en qua akkoordenschema's valt inderdaad veel meer te variëren. Maar ik hoor hier wel de nieuwe James Blunt in ja hoor jaquote:Op zondag 29 mei 2011 20:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Mooie intro
Verder mooi, al vind ik het een klein beetje eentonig (letterlijk) in de coupletten. Een beetje meer variatie in de melodie mag wel. Maar misschien ligt dat aan je stem.
Ik zou ook wat meer variatie in de akkoorden kunnen brengen. Maar dankquote:Op zondag 29 mei 2011 20:09 schreef Falco het volgende:
[..]
De stem is ook wat zeikerig en qua akkoordenschema's valt inderdaad veel meer te variëren. Maar ik hoor hier wel de nieuwe James Blunt in ja hoor ja
Het helpt wellicht al veel als je er een afwijkend accoordensetje onder zet met de piano/synth.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:19 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
[..]
Ik zou ook wat meer variatie in de akkoorden kunnen brengen. Maar dank
Ja idd, dat zal ook allicht wel helpen ja, echter, ik heb alleen maar een gitaarquote:Op zondag 29 mei 2011 20:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het helpt wellicht al veel als je er een afwijkend accoordensetje onder zet met de piano/synth.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |