Als 10-jarige zulke debiele fouten maken is ook gewoon triest.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:19 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Bericht is geschreven door een 10-jarige?
Jouw zin klopt ook niet hoor.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:22 schreef essentieel het volgende:
Als 10-jarige zulke debiele fouten maken is ook gewoon triest.
Bwahaha wat een onzin. Jij hebt geloof ik het idee dat '10-jarige' meervoud is, maar dan zou er een n achter moeten, simpele ziel. In dit geval is het gewoon enkelvoud en slaat je 'het' dus helemaal nergens op.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:34 schreef WvdL het volgende:
[..]
Als 10-jarige zulke debiele fouten maken is het ook gewoon triest.
quote:Op zondag 29 mei 2011 17:37 schreef essentieel het volgende:
[..]
Bwahaha wat een onzin. Jij hebt geloof ik het idee dat '10-jarige' meervoud is, maar dan zou er een n achter moeten, simpele ziel. In dit geval is het gewoon enkelvoud en slaat je 'het' dus helemaal nergens op.
Nog een mongool die het niet snaptquote:
Zo klopt je zin wel. Chapeau.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:42 schreef essentieel het volgende:
[..]
Nog een mongool die het niet snaptLaat ik de zin anders formuleren:
"Als 10-jarig kind (oftewel een 10-jarige) zulke debielen fouten maken, is ook gewoon triest."
Snap je het nu, mongool?
Mensen snappen zo'n zin tegenwoordig alleen maar als ze het in de foutieve "Als ... zijnde"-vorm zettenquote:Op zondag 29 mei 2011 17:42 schreef essentieel het volgende:
[..]
Nog een mongool die het niet snaptLaat ik de zin anders formuleren:
"Als 10-jarig kind (oftewel een 10-jarige) zulke debielen fouten maken, is ook gewoon triest."
Snap je het nu, mongool?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |