ik heb de eerste 20seconden gehoord en toen heb ik mijn polsen proberen door te snijden met roerstaafjes....quote:Op maandag 30 mei 2011 22:41 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ha, ze hebben de reacties maar uitgezet. Eerder vandaag waren die niet zo heel positief. Vond ik raar.
Die combi ook... Nirvana en Bon Jovi. Dan heb je wel héél weinig historisch besef. Da's net zoiets als de Sex Pistols en Pink Floyd in een medley stoppen.
Shit, dat moet ik nog doen. Vind er niet genoeg bona fide boybands in staan (ik kan 't weten, ik ben een kennerquote:Op maandag 30 mei 2011 22:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow, en ik heb ff de boybandtop5 ingevuld:
1. East 17-Steam
2. Take That-Relight my fire
3. Another Level - Freak me
4. Ultimate Kaos - Casanova
5. 4fun - Levenslang
nee, geen BSB, die krijgen al stemmen genoeg denk ik zo
Ik durf niet te kijken. Omdat ik bang ben dat mijn laptop de val vanaf de vijfde verdieping niet zal overleven als ik het wel doe.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:38 schreef 3rdRock het volgende:
Ik wil de Toppers nu definitief vermoorden!
Overdrijven is ook een vak. Topartiesten en ik baal nog dat ik geen kaartjes had.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb de eerste 20seconden gehoord en toen heb ik mijn polsen proberen door te snijden met roerstaafjes....
ja, beetje overdrijven, maar ik baal iig niet dat ik geen kaartjes had. als ik ze had gewonnen had ik ze te koop gezet/weggegeven.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:49 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak. Topartiesten en ik baal nog dat ik geen kaartjes had.
Daar ga ik een heel eind in mee. Die versie is episch.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:57 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik heb toch liever de William Shatner versie
Dit jaar komt er volgens mij een heavy metal album van hem uit.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:58 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Daar ga ik een heel eind in mee. Die versie is episch.
men wat is het moeilijk, maar 5quote:Op maandag 30 mei 2011 22:57 schreef Sersjee het volgende:
East 17 - Stay Another Day
Monkees - Daydream Believer
New Kids On The Block - Tonight
Take That - Back For Good
5ive - Got The Feelin'
Hatsee.
Hell yeah. Als Bootsy mee doet, komt het helemaal goed.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:08 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dit jaar komt er volgens mij een heavy metal album van hem uit.
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Searching_for_Major_Tom
iddquote:Op maandag 30 mei 2011 23:21 schreef Bol_Wan het volgende:
ziek man. Gewoon drie uur. O. Mijn. God. Bel de politie
tutut, kan toch best, alleen ik zou gewoon heel streng zijn, bij foto's en filmpjes van leraren gewoon van school schoppen, zulke paupers moeten echt keihard aangepakt worden. Maar die kindjes gaan hun dure telefoons echt niet in een bak gooien bij de ingang, dan wordt ie in grote steden sowieso ook wel gejat. Bij ons was het gewoon 'als ik em zie, is ie van mij', en dan kon je hem aan het eind van de middag weer ophalen. Nooit een probleem geweest.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:17 schreef Cee het volgende:
Waan van de nacht: Had het er vandaag met collega's over. Call me oldfashioned maar ik vind dat het die kinders wel makkelijk wordt gemaakt op school hoor. "Wat moeten we met die telefoon?" Wel of niet?
Wat denk je? Hup, allemaal in de grote bak bij de ingang van het klaslokaal flikkeren en na de les ophalen. Geen gezeik.
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:41 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ha, ze hebben de reacties maar uitgezet. Eerder vandaag waren die niet zo heel positief. Vond ik raar.
Die combi ook... Nirvana en Bon Jovi. Dan heb je wel héél weinig historisch besef. Da's net zoiets als de Sex Pistols en Pink Floyd in een medley stoppen.
Lijkt me toch best een geinig nummer. God save the brick in the wallquote:
Ah, zag het langskomen op Foursquare!! Leuk feessie gehad??quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Feest van mn ouders.
Oh wacht, dat zijn jullie.
Hoe is Roos btw?
Ongelooflijk gezelligquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, zag het langskomen op Foursquare!! Leuk feessie gehad??![]()
Ik vind Roos helemaal prima!
Alleen dat toontje alquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:00 schreef antiroos het volgende:
wie hept er nog een riekwest? Laat je hooooooreeeeee! #3fm #3voor12
Tof, ben zelf ook vaak in de Brouwer geweest!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ongelooflijk gezellig![]()
Maaaaaar; over 6 uur er weer uit, werken.
Haha school, ik heb vakantiequote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof, ben zelf ook vaak in de Brouwer geweest!![]()
En niet mopperen, soams un kearl, smorns un kearl!!![]()
![]()
ik mag morgen van 10 tot 20:30 naar school![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |