quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:13 schreef Oognip het volgende:
Bah Noah is nog steeds een beetje aan het rochelen af en toe en sinds ze wakker zijn (uurtje geleden) zijn ze aan het niezen
Nee nog niet. Ik heb de kattenbak net verschoond en daar zitten ze nu in te vroeten, daar komt veel stof af dus misschien dat dat prikkelt. Ik hou ze goed in de gaten.quote:
Ah ja das wel slimquote:Op woensdag 1 juni 2011 16:21 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee nog niet. Ik heb de kattenbak net verschoond en daar zitten ze nu in te vroeten, daar komt veel stof af dus misschien dat dat prikkelt. Ik hou ze goed in de gaten.
Das best heul goed want ze zijn echt te schattigquote:Op woensdag 1 juni 2011 16:22 schreef baniekje het volgende:
Jammer dat je zo ver weg zit....(OF is dat juist goed....
.)
quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:24 schreef Oognip het volgende:
Moon heeft nu al veel van Muis geleerd
[ afbeelding ]
Hele lelijke foto [ afbeelding ]
Moon heeft een ontzettend leuk koppie vind ik en hij is ontzettend lief en ondeugendquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:25 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]Moon is ook mooi trouwens
hopelijk zie ik m maandag wel
Klopt, ik vind hem mooier dan Noah als ik ze zo ziequote:Op woensdag 1 juni 2011 23:29 schreef Oognip het volgende:
[..]
Moon heeft een ontzettend leuk koppie vind ik en hij is ontzettend lief en ondeugend
Is ie ookquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:31 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Klopt, ik vind hem mooier dan Noah als ik ze zo zie
Liefquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:32 schreef Oognip het volgende:
[..]
Is ie ookMaar Noah is meer een schootkat, echt een knuffeltje. Hij zit de hele dag naast me of is iig bij me in de buurt
Moon is ook een knuffeltje en wil heel af en toe op schoot. Als je hem aait vindt ie het heerlijk en als ie aandacht wil gaat ie piepen en op onze voeten staan.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:32 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Liefen Moon? Wat zijn de karaktertjes van alle vier nu?
Het gaat hier niet alleen om Rhanaquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:38 schreef Mama_Mia het volgende:
![]()
![]()
![]()
Lieffffffffffff
Zoals je het zo zegt klinkt Sterre nog best wel positief voor bij Rhana trouwens
quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:47 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het gaat hier niet alleen om Rhana
[/bitch]
Lief doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |