Wat een leuke foto's en ook allemaal zo fotogeniekquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:18 schreef Oognip het volgende:
Noah en Shadow zijn allebei afgevallen. Noah 16 gram en Shadow 44
Ik snap er geen kont van want dat zijn de twee die het meeste eten. Vandaag maar extra eten geven want ze zijn voor de rest wel redelijk normaal, op wat hoesten/niezen van Noah na
Foto's!
Moon kan zo lekker liggen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Muis en Luna deden gisteravond zo schattig
[ afbeelding ]
Shadow in de bench
[ afbeelding ]
Sterre slapen
[ afbeelding ]
Noah en Moon
[ afbeelding ]
Dat kan toch wel eens gebeuren, als ze maar levendig genoeg is dan is er niets aan de hand tochquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:34 schreef Oognip het volgende:
Sterre heeft net een beetje gespuugd
Ze is nu alweer een aapje aan het uitzoeken dus volgens mij gaat het wel goed.
Aankomende woensdag krijgen ze hun eerste inenting en dan mogen ze een week later naar Troel.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:37 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat kan toch wel eens gebeuren, als ze maar levendig genoeg is dan is er niets aan de hand toch![]()
Wanneer mogen Noah en Moon oftewel Poesie en Poesienaar Troel?
quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:30 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nou toevallig ben ik net gebeld door het asiel dat er 2 mensen geinteresseerd zijn in de overige kittens. De ene die bleek al voorzien en de andere komt zaterdag kijken voor Sterre OF Shadow
Of heb jij interesse?
Ben je bang dat een vrouwtje en mannetje samen niet goed gaat? Daar hoef je niet bang voor te zijn, ze kennen elkaar al hun hele leven lang en zijn hartstikke leuk samen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:10 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik heb nooit twee katten van een niet zelfde geslacht gehad (en meestal dan 2 katers), dus nadat al snel bleek dat Troel de 2 rode uitkoos, heb ik er er eerlijk gezegd nooit meer over nagedacht.
Ik ben meer bang voor nestjes voordat ik de tijd krijg om ze te laten helpenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:13 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ben je bang dat een vrouwtje en mannetje samen niet goed gaat? Daar hoef je niet bang voor te zijn, ze kennen elkaar al hun hele leven lang en zijn hartstikke leuk samen.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:14 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik ben meer bang voor nestjes voordat ik de tijd krijg om ze te laten helpenKatten zijn hartstikke leuk, maar ik hoef er geen 8 ofzo
Als je ze met 6 maanden laat helpen kan er weinig mis gaan. Het kan natuurlijk altijd, maar ik heb het nog nooit meegemaakt dat de poes voor 6 maanden zwanger werd.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:14 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik ben meer bang voor nestjes voordat ik de tijd krijg om ze te laten helpenKatten zijn hartstikke leuk, maar ik hoef er geen 8 ofzo
Zouden die beestjes niet instinctief weten dat ze broer en zus zijn ofzo? (Heb daar om eerlijk te zijn echt nog nooit over nagedacht)quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:18 schreef Oognip het volgende:
[..]
Als je ze met 6 maanden laat helpen kan er weinig mis gaan. Het kan natuurlijk altijd, maar ik heb het nog nooit meegemaakt dat de poes voor 6 maanden zwanger werd.
Nee dat maakt ze echt niet uitquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:52 schreef Troel het volgende:
[..]
Zouden die beestjes niet instinctief weten dat ze broer en zus zijn ofzo? (Heb daar om eerlijk te zijn echt nog nooit over nagedacht)
Nee dat hebben we al gedaan, maar het helpt niksquote:
O wat fijn voor ze dat Sterre en Shadow ook bij elkaar blijven net als Moon en Noahquote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:18 schreef Oognip het volgende:
De dierenarts kreeg een spoedgeval er tussen dus de afspraak is verzet naar vanmiddag.
Net zijn de mensen voor Sterre OF Shadow geweest en ze hebben besloten om ze allebei te nemen!Ik ben echt zoooo blij
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:18 schreef Oognip het volgende:
De dierenarts kreeg een spoedgeval er tussen dus de afspraak is verzet naar vanmiddag.
Net zijn de mensen voor Sterre OF Shadow geweest en ze hebben besloten om ze allebei te nemen!Ik ben echt zoooo blij
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:18 schreef Oognip het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |