abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 juni 2011 @ 19:59:01 #226
35189 Troel
scherp en bot
pi_97994950
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 18:44 schreef Oognip het volgende:
Mijn kittens zijn verwend! :o
Ze krijgen speciaal voer en dat vinden ze heeel erg lekker, maar nu is het tijd om weer langzaam over te stappen op ander voer dus ik heb het speciale voer gemengd met hun 'normale' voer maar mooi niet dat Moon dat eet. Dus ik dacht ik geef hem blik voer (ik heb zakjes kittenvoer en gewoon blik voer), mooi niet dat ie blik voer eet. En om te testen of hij geen zin had of dat ie misschien niet zo lekker was hem ik hem alleen het speciale voer gegeten en nu zit het dikkerdje op tafel te smikkelen _O-
Wel kut, want hij zal er toch echt aan moeten geloven dus ik wil wel dat ie het gaat eten -O-
Een kieskeurig katje :D Maar inderdaad, hij zal het gewone voer ook moeten eten :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_98000430
Lekker bij mammie (in pyjama :P) slapen O+
pi_98002642
Smelt :D
pi_98003874
Smelt mee O+
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_98016915
Ik krijg echt enorme kittens _O-
Noah is al 830 gram en Moon al 870 :o Moon komt nu wel iets minder aan omdat ie zijn oude vlees niet moet en daar weet ik niet zo goed wat ik er mee moet want hij moet wel aankomen, maar ik kan hem onmogelijk dat speciale voer blijven geven :?
  zaterdag 11 juni 2011 @ 09:58:04 #231
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_98017080
Gewoon laten staan hij krijgt vanzelf wel honger lijkt mij en dat moet hij wel. Even apart zetten anders eten de andere kitten het op ;)

Geen idee of dit werkt maar dat deden mijn ouders altijd :@

Eten wat de pot schaft
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_98017274
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 09:58 schreef CantFazeMe het volgende:
Gewoon laten staan hij krijgt vanzelf wel honger lijkt mij en dat moet hij wel. Even apart zetten anders eten de andere kitten het op ;)

Geen idee of dit werkt maar dat deden mijn ouders altijd :@

Eten wat de pot schaft
Hehe laten staan doe ik niet want dan droogt het uit en moeten ze het helemaal niet meer :')
Ik ga hem zo even apart eten geven en hopen dat hij gaat eten.
pi_98017589
Ik heb het hem net nog een keer apart gegeven maar hij wil het echt niet :(
Ik heb hem net even nogmaals gewogen omdat ik benieuwd was of hij toch wel aangekomen was net als zijn broers en zussen, vergeleken met vanmorgen. Shadow is 24 gram aangekomen nadat hij gegeten heeft, Moon 5 gram afgevallen :( Maar goed, ik zag hem net al brokjes eten dus zolang hij dat goed blijft doen is er niks aan de hand.
pi_98017958
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 10:15 schreef Oognip het volgende:

[..]

Hehe laten staan doe ik niet want dan droogt het uit en moeten ze het helemaal niet meer :')
Ik ga hem zo even apart eten geven en hopen dat hij gaat eten.
Het kan wel even blijven staan hoor. Ik haal het uit de koelkast als ik het een uurtje later geef, en dan is het niet uitgedroogd :)
♥ scars make us who we are ♥
  zaterdag 11 juni 2011 @ 11:25:05 #235
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_98018372
Of een eetlepel heet water erdoor roeren; meer geur en niet meer droog :Y)
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_98018498
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 11:02 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

Het kan wel even blijven staan hoor. Ik haal het uit de koelkast als ik het een uurtje later geef, en dan is het niet uitgedroogd :)
Ik laat het ook altijd wel even staan maar dan wordt het door de andere kittens opgegeten.
Ik heb meneer al verschillende soorten vlees aangeboden maar hij moet niks. Nu ga ik maar eens wat heet water er door doen zoals Ing zegt :Y
pi_98018554
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 11:31 schreef Oognip het volgende:

[..]

Ik laat het ook altijd wel even staan maar dan wordt het door de andere kittens opgegeten.
Ik heb meneer al verschillende soorten vlees aangeboden maar hij moet niks. Nu ga ik maar eens wat heet water er door doen zoals Ing zegt :Y
succes! Ik ga mijn monsters voeren en dan ff slapen. :*
pi_98018571
Grrr wat een verwend beest :o
Drie soorten vlees geprobeerd, ook met warm water erdoor maar hij wil niks. Nu heb ik hem een heel klein beetje van dat speciale voer gegeven en ja hoor dat eet meneertje wel }:|
Niet echt slim om te geven maar ik wilde weten of hij het vlees gewoon niet lekker vond of dat hij misschien niet lekker was en daarom niet wilde eten. Nou ik heb hem helemaal door }:|
  zaterdag 11 juni 2011 @ 12:07:15 #239
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_98019274
Hij zal een keer moeten eten :P
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_98019285
Dat hadden wij ook met één van de katten in ons nestje in 2003.

De andere twee namen genoegen met gewoon natvoer, maar de laatste wilde gewoon niet aan het natvoer. Maakt niet uit welk merk, welke smaak, etcetera. Bij hem hebben we ook koste wat kost alles geprobeerd uit eindelijk, maar hij bleef bij de RC brokjes, en hij heeft uiteindelijk totdat hij in is geslapen een paar maanden geleden ook alleen maar RC brokjes gegeten.

Sommige katten krijg je er denk ik gewoon niet aan, waarom weet ik niet.
pi_98020647
Het zou inderdaad kunnen dat hij gewoon niet van nat vlees houdt, maar toen hij bij me kwam at hij het wel graag. Maar goed het is de dikste kitten dus ik maak me nog niet zo druk zolang hij wel lekker brokjes eet. Hij zal niet zo hard aankomen maar zolang hij niet afvalt is er geen man over boord.
pi_98033240
Mijn vriend past op de kittens want ik ben een nachtje weg.
Vreet Moon opeens wel zijn gewone voer _O- hij weet nu al wie hij kan bespelen en wie niet _O-
pi_98033353
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 18:42 schreef Oognip het volgende:
Vreet Moon opeens wel zijn gewone voer _O- hij weet nu al wie hij kan bespelen en wie niet _O-
_O- dat doet ie goed _O- je moet gewoon harder worden jij O+
  zaterdag 11 juni 2011 @ 19:11:15 #244
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_98034356
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 18:42 schreef Oognip het volgende:
_O- _O_
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_98042941
Ik wou dat jij mijn nestje kon overnemen :@
pi_98067022
Alle kittens zijn goed aangekomen vandaag *O* en ik ben weer lekker thuis bij ze.
Nu lig ik in bed omdat ik echt niet lekker ben en Noah ligt bij me onder de deken O+ En Pingoo zit boven de deken te vangen naar Noah :')
  zondag 12 juni 2011 @ 16:42:34 #247
35189 Troel
scherp en bot
pi_98068827
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 22:28 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik wou dat jij mijn nestje kon overnemen :@
Dat zou wel het mooiste zijn ja, maar ook wel ontzettend druk ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_98072661
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 16:42 schreef Troel het volgende:

[..]

Dat zou wel het mooiste zijn ja, maar ook wel ontzettend druk ;)
ik weet het, en ze zijn ook al weg, naar ongetwijfeld een heel leuke nieuwe pleegpapa! (sprak zij dapper)

En nu weer over Oognip dr lieffies O+

Hoe gaat het met ze vandaag, kun je merken dat ze je gemist hebben?
pi_98074285
Ik denk niet dat ze me gemist hebben want ze hebben heel veel aandacht gehad :D
Ze zijn vanaf nu helemaal over op het oude voer, want het speciale voer is nu echt op. Echt niet dat Moon het eet, die zit lekker aan de brokjes :')
pi_98074524
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 18:55 schreef Oognip het volgende:
Ik denk niet dat ze me gemist hebben want ze hebben heel veel aandacht gehad :D
Ze zijn vanaf nu helemaal over op het oude voer, want het speciale voer is nu echt op. Echt niet dat Moon het eet, die zit lekker aan de brokjes :')
_O- nou ja brokjes zijn ook goed.

Trouwens, Janet zei dat ze vanaf nu alle moederloze kittens standaard eerst op Royal Canin sensitivity wilden zetten, omdat dan de kans op diarree kleiner is ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')