Een kieskeurig katjequote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:44 schreef Oognip het volgende:
Mijn kittens zijn verwend!
Ze krijgen speciaal voer en dat vinden ze heeel erg lekker, maar nu is het tijd om weer langzaam over te stappen op ander voer dus ik heb het speciale voer gemengd met hun 'normale' voer maar mooi niet dat Moon dat eet. Dus ik dacht ik geef hem blik voer (ik heb zakjes kittenvoer en gewoon blik voer), mooi niet dat ie blik voer eet. En om te testen of hij geen zin had of dat ie misschien niet zo lekker was hem ik hem alleen het speciale voer gegeten en nu zit het dikkerdje op tafel te smikkelen
Wel kut, want hij zal er toch echt aan moeten geloven dus ik wil wel dat ie het gaat eten
Hehe laten staan doe ik niet want dan droogt het uit en moeten ze het helemaal niet meerquote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:58 schreef CantFazeMe het volgende:
Gewoon laten staan hij krijgt vanzelf wel honger lijkt mij en dat moet hij wel. Even apart zetten anders eten de andere kitten het op
Geen idee of dit werkt maar dat deden mijn ouders altijd
Eten wat de pot schaft
Het kan wel even blijven staan hoor. Ik haal het uit de koelkast als ik het een uurtje later geef, en dan is het niet uitgedroogdquote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:15 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hehe laten staan doe ik niet want dan droogt het uit en moeten ze het helemaal niet meer
Ik ga hem zo even apart eten geven en hopen dat hij gaat eten.
Ik laat het ook altijd wel even staan maar dan wordt het door de andere kittens opgegeten.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:02 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Het kan wel even blijven staan hoor. Ik haal het uit de koelkast als ik het een uurtje later geef, en dan is het niet uitgedroogd
succes! Ik ga mijn monsters voeren en dan ff slapen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:31 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik laat het ook altijd wel even staan maar dan wordt het door de andere kittens opgegeten.
Ik heb meneer al verschillende soorten vlees aangeboden maar hij moet niks. Nu ga ik maar eens wat heet water er door doen zoals Ing zegt
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:42 schreef Oognip het volgende:
Mijn vriend past op de kittens want ik ben een nachtje weg.
Vreet Moon opeens wel zijn gewone voerhij weet nu al wie hij kan bespelen en wie niet
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:42 schreef Oognip het volgende:
Mijn vriend past op de kittens want ik ben een nachtje weg.
Vreet Moon opeens wel zijn gewone voerhij weet nu al wie hij kan bespelen en wie niet
Dat zou wel het mooiste zijn ja, maar ook wel ontzettend drukquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:28 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik wou dat jij mijn nestje kon overnemen
ik weet het, en ze zijn ook al weg, naar ongetwijfeld een heel leuke nieuwe pleegpapa! (sprak zij dapper)quote:Op zondag 12 juni 2011 16:42 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat zou wel het mooiste zijn ja, maar ook wel ontzettend druk
quote:Op zondag 12 juni 2011 18:55 schreef Oognip het volgende:
Ik denk niet dat ze me gemist hebben want ze hebben heel veel aandacht gehad
Ze zijn vanaf nu helemaal over op het oude voer, want het speciale voer is nu echt op. Echt niet dat Moon het eet, die zit lekker aan de brokjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |