En goed in wiskunde, bij voorbaat. Dus als er geld mist uit de kassa ligt het nooit aan mij vanwege mijn aziatische uiterlijk.quote:Op zondag 5 juni 2011 02:15 schreef Morendo het volgende:
Wow, Aziatische mensen zijn slim. Dit was gewoon keihard ingestudeerd en Halcon loopt er met open ogen in.
Een whut.quote:
Das een gevolgtrekking die ik niet helemaal doorzie. Enfin, jij stampt toch geen konijnen kapot op schoenen met naaldhakken?quote:Op zondag 5 juni 2011 02:19 schreef linpunt het volgende:
[..]
En goed in wiskunde, bij voorbaat. Dus als er geld mist uit de kassa ligt het nooit aan mij vanwege mijn aziatische uiterlijk.
Inwoner van Arnhem.quote:Een whut.
Nee tuurlijk niet. Wij lopen toch ook niet massaal op klompen??quote:Op zondag 5 juni 2011 02:22 schreef Morendo het volgende:
[..]
Das een gevolgtrekking die ik niet helemaal doorzie. Enfin, jij stampt toch geen konijnen kapot op schoenen met naaldhakken?
[..]
Inwoner van Arnhem.
Sinds Juan bij Ajax onder contract heeft gestaan geloof ik daar ook niet meer in.quote:Op zondag 5 juni 2011 02:24 schreef linpunt het volgende:
En iedereen uit Brazilië is goed in voetbal.
Dat is een Argentijn, toch?quote:Op zondag 5 juni 2011 02:27 schreef Morendo het volgende:
[..]
Sinds Juan bij Ajax onder contract heeft gestaan geloof ik daar ook niet meer in.
Die gast die toen na 6 seconde rood kreeg tegen PSV?quote:Op zondag 5 juni 2011 02:37 schreef Morendo het volgende:
Oh ja, Santos bedoelde ik. Drama was dat zeg.
Ja, volgens mij nog steeds een record.quote:Op zondag 5 juni 2011 02:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die gast die toen na 6 seconde rood kreeg tegen PSV?
19 seconde was het, maar idd nog steeds een record.quote:
ik moest lachen.quote:Op zondag 5 juni 2011 02:05 schreef Morendo het volgende:
Of bleek het ijs dool te zeggen dat je vliendin haal vadel een lestaulant heeft en dat iedeleen is uitgenodigd om een keel lekkel glatis te komen eten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |