Die motor is alleen bij de Belgische wedstrijden volgens mijquote:Op maandag 30 mei 2011 13:32 schreef thettes het volgende:
Tijdens de tour kijk ik op de een of andere manier wel altijd via de NOS, kan altijd wel lachen om Maarten en Herbert. En dan kijk ik vaak samen met familie of vrienden en vind ik het heerlijk om met zn allen op die twee nos mannetjes te zeuren.
Dingen als de Giro of andere kleinere rondes kijk ik vaak 's middags alleen voor de buis en dan wel op de belg. Ze herkennen nu eenmaal sneller renners, hebben beter koersinzicht en vaak nog een motor in de wedstrijd. En dan kijk ik vooral als Renaat er is, die ligt me beter dan Wuyts of vannieuwkerke.
Vraag me af hoeveel kijkers dat tennis trekt. Of het Nederlandse korfbal/basketbal/hockey dat ze regelmatig uitzendenquote:Op zondag 29 mei 2011 21:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
En Smeets maar zeggen dat het wielrennen in Nederland niet leeft. Vorige week waren er bij de koninginnenrit zelfs 500.000 Nederlandse kijkers. Hoeveel Vlaamse kijkers zouden er eigenlijk zijn?
DeMart = NOSquote:Op maandag 30 mei 2011 13:43 schreef DutchSL het volgende:
Voor mij:
Renaat = VRT
Wuyts = NOS of Eurosport
ik heb even gekeken naar de kijkcijfers voor 22 mei en 29 mei op Nederland 1.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:42 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Vraag me af hoeveel kijkers dat tennis trekt. Of het Nederlandse korfbal/basketbal/hockey dat ze regelmatig uitzenden
De NOS is een publieke zender die verplicht is om ook andere sporten aandacht te geven, bovendien kosten de rechten voor korfbal/basketbal/hockey geen drol (als het al iets kost) en die van de Giro schijnen wel erg duur te zijn. Tennis weet ik zo niet, dat zal best wat kosten en past imo ook beter op RTL5.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:42 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Vraag me af hoeveel kijkers dat tennis trekt. Of het Nederlandse korfbal/basketbal/hockey dat ze regelmatig uitzenden
Heh, snap dan niet dat ze dit nooit uitzenden. Er zullen echt wel een club mensen van Eurosport/Sporza naar NOS gaan kijken. Plus al de mensen die blindelings kijken naar alles wat NOS uitzend qua sport in het weekend.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:45 schreef Blik het volgende:
[..]
ik heb even gekeken naar de kijkcijfers voor 22 mei en 29 mei op Nederland 1.
22 mei (volleybal, hockey etc.): rond de 200.000 kijkers
29 mei (atletiek): rond de 350.000 kijkers
Dan ga ik sowieso naar de Belg, ook als Wuyts er zit. Mart weet gewoon echt helemaal niets meer van wielrennen.quote:
En Boskamp in de rust!quote:Op maandag 30 mei 2011 13:51 schreef borisz het volgende:
BIj het laatste WK voetbal keken ook redelijk wat mensen bij de Belg. Was ook +-250k. Vanwege de Vuvuzela, die Belgen hadden daar wat eerder aan gedaan en geen reclame in de rust.
Duitsland is wel logisch daar willen de andere zenders het niet uit zenden.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:49 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Op Eurosport hadden ze het er van de week nog over dat de kijkcijfers voor het wielrennen altijd prima zijn, zowel qua Nederlandse kijkers maar ook bijv. uit Duitsland.
Zolangs Smeets nog steeds de NOS aan het verzieken is niet neequote:Op maandag 30 mei 2011 14:49 schreef Ericr het volgende:
De eeuwige NOS versus VRT-discussieKomt ook echt nooit een einde aan lijkt het.
Ja, dat kan je wel willen, maar zo werkt het nou eenmaal niet.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Jaar schorsing vanaf het moment dat er een uitspraak is. Als je iemand laat starten, dan moeten de resultaten ook maar tellen en als ze vinden dat hij uberhaupt niet had mogen starten, dan moeten ze maar wat sneller zijn met het afronden van dit soort zaken, het is schandalig hoe beschamend lang dat keer op keer op keer op keer blijft aanslepen.
Je denkt dat een omroep als de VRT met altijd Nederlandse kijkers niet gewoon een contract met de SKO heeft en de cijfers altijd afneemt omdat je als omroep altijd wilt weten hoeveel kijkers je trekt?quote:Op maandag 30 mei 2011 01:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb dat eens gedaan voor cijfers van VRT en Eurosport (toen gewoon over 1 klassieker), of ik even 600 euro o.i.d. wilde betalen. Ze bieden alleen wat op de site staat (Nederlandse zenders) gratis aan.
Kan aan mij liggen, maar ik heb ze gisteren niet over de Finestre zien rijden.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:35 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik wist niet dat die dat al zo snel bekend maakten. Meestal pas de volgende dag...
Ah, ik zie het. Dan heb ik het verkeerd gelezen. Ik las iets van 'final stage' oid, ipc finestre.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:19 schreef Zelva het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen, maar ik heb ze gisteren niet over de Finestre zien rijden.
Dan doen ze altijd al, zeker Renaat. Maar doorgaans was er in de Giro weinig te melden over de Nederlanders, de 40e plek van Theo Eltink is natuurlijk niet echt het vermelden waard.quote:Op maandag 30 mei 2011 09:29 schreef Blik het volgende:
[..]
Als de NOS het uitzend, betekent het ook dat ik een fatsoenlijke livestream kan kijken. Ik kan de Sporza livestream bijvoorbeeld niet kijken, en al die internet livestreams zijn qua kwaliteit ook niet je van het.
Nu was het commentaar op de Belg prima, omdat ze ook redelijk focusten op de Nederlanders (ze wisten dat er veel nederlanders keken wegens het niet uitzenden van de NOS). Als de NOS het uitzend is het commentaar veel meer gericht op de Belgen en minder op de Nederlanders. Normaal gesproken zal ik dan ook de NOS kijken.
Natuurlijk hebben zij dat wel, ik reageer gewoon op de mensen hier die het zich afvragen.. voor ons simpele zielen niet zomaar gratis te achterhalen dus.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:19 schreef Zelva het volgende:
[..]
Je denkt dat een omroep als de VRT met altijd Nederlandse kijkers niet gewoon een contract met de SKO heeft en de cijfers altijd afneemt omdat je als omroep altijd wilt weten hoeveel kijkers je trekt?
Is het geen oplossing dat de vlaamse commentators voior de nos gaan werken en mart, herbert en maarten voor de belg?quote:Op maandag 30 mei 2011 20:44 schreef TargaFlorio het volgende:
Overigens heb ik eens gelezen dat er ook behoorlijk wat Vlamingen naar de NOS kijken tijdens de Tour.
Ik denk dat dat vooral in België wonende Nederlanders zijn.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:44 schreef TargaFlorio het volgende:
Overigens heb ik eens gelezen dat er ook behoorlijk wat Vlamingen naar de NOS kijken tijdens de Tour.
Dat gebeurt nochtans hoor ... Ik geloof dat ze al n paar keer de Olympische Spelen , de WK's , EK's , de Tour , enzovoort samen "gekocht" hebben.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:58 schreef Zelva het volgende:
Ik snap ook daadwerkelijk niet waarom Sporza en Studio Sport niet gaan samenwerken en gezamenlijk rechten gaan inkopen bijvoorbeeld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |