quote:We've got a special treat for The Ultimate Fighter fans today - fan Q&A with Amir Sadollah at 5 pm ET/2 pm PT, followed by the TUF Finale Weigh-In at 7 pm ET/4 pm PT. Watch live and free at http://www.ufc.tv/ufc/!
quote:
Zaterdag nacht om 03.00quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:30 schreef raistlin6 het volgende:
Hoe laat en wanneer is dat trouwens? De TUF 13 finale-event?
BJJ traint Fedor nooit, alleen Sambo. Dat hebben we vandaag gezien... was een leuk seminar en Remco (proefkonijn) leed heel veel pijnquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:43 schreef Geo3kant het volgende:
Maar Fedor heeft helemaal geen extra training nodig in zijn standup.. ja, extra is nooit slecht maar daar is niks mis mee, het is zijn wrestling en BJJ.. maargoed, hij zal vast weten waar hij mee bezig is.. ik had het toch anders gedaan
whahaha, dat had ik tijdje terug voospeltquote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:32 schreef Fenomeno het volgende:
Bas Boon heeft in een interview gezegd dat sem schilt weer mma gaat doen, staat op cagepotato
Hij traint gewoon BJJ, bij Mike's hoe serieus is mij niet bekend.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:00 schreef WammesWaggel het volgende:
Is er iets bekend over Badr in die zin? ooit las ik eens dat hij weleens wat grappling lessen volgde dus wellicht dat hij zich ook gaat toeleggen op MMA.... hij heeft wel de kop en gewoonte er voor om de aandacht te trekken en dat nooit fout als je de PR doet voor de UFC toch?
Zeg meneer Cardizzle, vergeet jij je picks niet te makenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:33 schreef Cardizzle14 het volgende:
er staat ergens een partij op internet van badr geloof ik, behoorlijk kansloos verloren toen.
Dat klopt, maar die partij kun je niet echt serieus nemen. Badr viel toen last minute in voor Manhoef, om de partij door te laten gaan.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:33 schreef Cardizzle14 het volgende:
er staat ergens een partij op internet van badr geloof ik, behoorlijk kansloos verloren toen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |