Zo extreem sommige gevechten met die soccer kicks.quote:
Eindbaas is het:quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:39 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Zo extreem sommige gevechten met die soccer kicks.
@Edit: Ik kijk de pagina's van de vechters voorlopig nog niet, ik check de wiki-pagina's per event als ik er weer 1 heb gekeken, om te checken of er nog belangrijke after-fight info is. Dit gevecht van Crocop (nu voor de tweede keer de eerste ronde bekijkend) is wel het hardste gevecht dat ik tot nu toe heb gezien.
Als ik met Pride klaar ben is Strikeforce aan de beurt. Ook moet ik nog een Vale Tudo eventreeks vinden om te kijken. Maar sowieso eerst Pride maar even afronden. Ben ik nog wel even mee bezig.
Edit: Bas Rutten is trouwens wel heel erg cool met z'n clownimago daar.Met z'n ochtendjas, plastic samurai-zwaard en gebrekkige Engels. Ben hem echt tof gaan vinden.
Ja, ik vind het ook jammer. Maakt echt heel veel verschil. Bij Pride missen de elbows volledig, maar voor de rest vind ik het spectaculairder en beter gebalanceerd (ground en standup pluspunten) dan in Unified Rules.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:43 schreef Paxlie het volgende:
Als ik iets mis in de unified rules dan zijn het knieen naar het hoofd van een tegenstander op de grond en soccer kicks.
Waarbij knieen naar het hoofd veel en veel belangrijker zijn dan de soccer kicks wat mij betreft.
En dan heb ik zelfs de WEC ook al af. Ik heb ze opstaan tijdens FOK!-zaken voor de fp. Daar zit veel tijd in en verder heb ik nu een periode met heel veel extra tijd en sowieso kan ik amper slapen, dus ook die tijd moet gevuld worden.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:45 schreef Hooidraad het volgende:
Raistlin, waar haal je de tijd vandaan? Ik ben een jaar geleden begonnen met het kijken van UFC en Pride in chronologische volgorde maar je bent al véél verder dan ik
Eindelijk iemand die zijn tegenstander wil finishen i.p.v. te winnen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:53 schreef THEFXR het volgende:
war Diaz
U wanted it! U GOT IT!!! GSP vs DIAZ Oct 29th UFC 137 at Mandalay Bay in Las Vegas.
Dana, je bent een baas!!!
Ze hebben wel een contract getekend waarin staat dat hij zowel in UFC als in Strikeforce mag vechten, maar de eerste stap is nu wel gezet ja.quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:44 schreef Cardizzle14 het volgende:
eerste fantasyfight is een feit, en zo word strikeforce langzaam leegehaald..
VET!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |